Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@03:44:23 GMT

مهاجم سابق هامبورگ و مایورکا در ذوب‌آهن

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۴۶۹۶

باشگاه ذوب‌آهن با یک مهاجم نیجریه‌ای ۲۸ ساله قراردادی به مدت یک فصل امضاء کرد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال ذوب‌آهن که به دنبال حضور موفق با علیرضا منصوریان در فصل جدید لیگ برتر است، پس از حفظ بازیکنان موثر سال گذشته و خریدهای کم تعدادی که از بین بازیکنان داخلی انجام داد، روز گذشته با یک مدافع نیجریه‌ای به نام ابیا ببوی قرارداد امضاء کرد و امشب هم یک هموطن او را به خدمت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ماکالی کریستانوس که سابقه بازی در تیم‌های هامبورگ آلمان، لاس پالماس اسپانیا، سیواس اسپور ترکیه، آ.اِ.ک. آتن، مایورکا، هلسینکی فنلاند و ... را در کارنامه دارد، با عقد قراردادی یک ساله که قابلیت تمدید به مدت دو فصل دیگر دارد، به ذوب‌آهن اصفهان پیوست.

نکته قابل توجه برای کریستانوس نیجریه‌ای و ۲۸ ساله این است که او در نقل و انتقالات زمستانی لیگ هجدهم چند جلسه تمرینی با تیم سپیدرود رشت انجام داد، اما مورد تایید علی کریمی قرار نگرفت و در نهایت با این تیم قرارداد امضا نکرد ولی حالا پس از ۶ ماه مجددا به ایران بازگشته و حالا با ذوب‌آهن به توافق رسیده است.

 

آخرین تیمی که کریستانوس برای آن بازی کرده در نیم فصل اول ۲۰۱۸ در لیگ فنلاند برای باشگاه هلسینکی بوده و او در این تیم سه بار به‌عنوان یار اصلی به میدان رفته و در ۶ مسابقه دیگر حضور تعویضی داشته است.

 

ماکالی کریستانوس نقل و انتقالات 1398 ذوب آهن اصفهان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نقل و انتقالات 1398 ذوب آهن اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۴۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس

مدافع پرتغالی بارسلونا از تیم رویایی پنج نفره خود رونمایی کرده است.

طرفداری | ژائو کانسلو، مدافع پرتغالی باشگاه بارسلونا تیم رویایی پنج نفره خود را معرفی کرده است.

ژائو کانسلو که این فصل در باشگاه بارسلونا توپ می‌زند و در مجموع از بازیکنان خوب این تیم اسپانیایی بوده است، در گفتگو با سایت fifpro تیم رویایی پنج نفره خود را معرفی کرده است. تیم کانسلو متشکل از یک دفاع، دو هافبک و یک مهاجم است. کانسلو، ادرسون دروازه‌بان برزیلی منچسترسیتی را درون دروازه قرار داده و دیگر مدافع باشگاه منچسترسیتی و البته هم‌تیمی‌اش در تیم ملی پرتغال، روبن دیاز را در خط دفاع گذاشته است.

دو هافبک تیم منتخب او شامل رونالدینیو و برناردو سیلوا می‌شود و در نهایت تک مهاجم تیم او هم کریستیانو رونالدو است. کانسلو دلیل‌اش برای حضور رونالدو به عنوان مهاجم تیم منتخب‌اش گفت:

کریستیانو رونالدو یک افسانه برای کشور من است. او را به خاطر تمام گل‌هایی که زده و به خاطر الهام بخشیدن به جوانان، در این تیم قرار دادم.

تیم منتخب 5 نفره ژائو کانسلو دروازه‌بان: ادرسون دفاع: روبن دیاز هافبک: رونالدینیو و برناردو سیلوا مهاجم: کریستیانو رونالدو تیم منتخب 5 نفره ژائو کانسلو

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • حمله خشن بوندسلیگا به کفش طلای اروپا
  • لیموچی: تیمی که پرسپولیس را می‌برد می‌تواند قهرمان شود
  • شروین بزرگ: کم بازی کردم اما جواب اعتماد حسینی را دادم
  • آینده مبهم ستاره بارسا: دی‌زربی هم او را نمی‌خواهد
  • رایان گیگز در ۵۰ سالگی برای سومین‌بار پدر می‌شود
  • فعال‌سازی بند فسخ قرارداد، تنها راه خرید مارکوس تورام از اینتر
  • تیم رویایی پنج نفره ژائو کانسلو؛ رونالدو هست، مسی نیست + عکس
  • میلان و اینتر چگونه برای خرید یاشوا زیرکزی رقابت می‌کنند؟
  • میلان و از سرگیری مذاکرات برای جذب سرو گیراسی
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد