Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، پنجمین دوره مسابقات قهرمانی پاراتکواندو آسیا فردا (پنجشنبه – ۲۷ تیرماه) با حضور ۱۴۹ هوگوپوش به میزبانی شهر امان اردن برگزار می‌شود و تیم‌ملی کشورمان با ۹ نماینده به مصاف رقبایش خواهد رفت.

مراسم قرعه کشی این رقابت‌ها ساعت ۱۹ (به وقت محلی) امروز (چهارشنبه - ۲۶ تیرماه) برگزار و نمایندگان کشورمان رقبای خود را شناختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سعید صادقیان‌پور در وزن ۶۱- کیلوگرم (K۴۲)، محمدرضا شعبانی در وزن ۷۵- کیلوگرم (K۴۲)، احمد نریمانی در وزن ۷۵+ کیلوگرم (K۴۲)، مهدی بهرامی آذر در وزن ۷۵+ کیلوگرم (K۴۳)، سجاد جوانبخت در وزن ۶۱- کیلوگرم (K۴۲)، مهدی پوررهنما در وزن ۷۵- کیلوگرم (K۴۴)، محمود جعفرزاده در وزن ۷۵- کیلوگرم (K۴۴)، علیرضا بخت در وزن ۷۵- کیلوگرم (K۴۴) و اصغر عزیزی در وزن ۷۵+ کیلوگرم (K۴۴) هوگوپوشان ایرانی حاضر در این رویداد هستند.

سعید صادقیان‌پور در وزن ۶۱- کیلوگرم (K۴۲) پس از یک‌دور استراحت در گام نخست به مصاف برنده دیدار کره‌جنوبی و افغاستان می‌رود.

محمدرضا شعبانی در وزن ۷۵- کیلوگرم (K۴۲) باید با برنده دیدار قزاقستان و هند مبارزه کند. احمد نریمانی در وزن ۷۵+ کیلوگرم (K۴۲) نیز باید پیروز پیکار قزاقستان و ازبکستان را شکست دهد.

مهدی بهرامی آذر در وزن ۷۵+ کیلوگرم (K۴۴) در نخستین گام نماینده صربستان را پیش رو دارد و در صورت برتری باید به مصاف نماینده ترکیه برود.

سجاد جوانبخت در وزن ۶۱- کیلوگرم (K۴۲) در اولین دیدار با روسیه مبارزه می‌کند و در صورت راهیابی به مرحله بعد باید برنده دیدار کره‌جنوبی، ازبکستان و ترکیه را از پیش رو بردارد.

مهدی پوررهنما در وزن ۷۵- کیلوگرم (K۴۴) پس از یک‌دور استراحت در گام نخست به مصاف برنده دیدار اوکراین و لهستان می‌رود. محمود جعفرزاده دیگر نماینده کشورمان در این وزن نیز ابتدا با هوگوپوش کره‌جنوبی مبارزه می‌کند. علیرضا بخت در این وزن نیز ابتدا رو در روی نماینده آذربایجان قرار می‌گیرد و در صورت پیروزی به مصاف برنده دیدار ازبکستان و صربستان می‌رود.

اصغر عزیزی در وزن ۷۵+ کیلوگرم (K۴۴) ابتدا با نماینده لهستان دیدار می‌کند و در صورت برتری برنده پیکار انگلیس و مصر را پیش رو دارد.

هدایت این تیم برعهده پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی و مهدی احمدی به عنوان مربی است.

لازم به ذکر است، با تصمیم فدراسیون جهانی تکواندو، هوگوپوشان سایر قاره‌ها مجاز به شرکت در این رقابت‌ها هستند. امتیاز این مسابقات برای تکواندوکاران قاره آسیا G۴ است و برای تکواندوکاران سایر قاره‌ها G۲ خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

داوران ایرانی در مسابقات قهرمانی آسیا پاراتکواندو قضاوت می‌کنند

نخستین قضاوت داور بانوی ایرانی در یک رویداد جهانی تکواندو

تکواندوکاران کشورمان حریفان خود را شناختند/ ایران با سه نماینده در روز نخست

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی پاراتکواندو ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۴۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رامین رضاییان ستاره تیم فوتبال سپاهان در مصاف قبلی این تیم برابر استقلال ملاثانی بود که توانسته بود با یک گل و ارسال یک پاس گل تیمش را در دیدار دشوار جام حذفی به برتری برساند. رامین به همین دلیل با انگیزه زیادی پا به دیدار برابر پرسپولیس تیم سابقش گذاشته بود و به دنبال افزایش تعداد پاس‌ها و گل‌های خود در بیست و پنجمین مصاف لیگ برتر فصل جاری می‌گشت.

با این حال چیزی که این ستاره ملی پوش طلایی پوشان اصفهانی در ذهن داشت به هیچ وجه رنگ واقعیت به خود نگرفت و او اتفاقاتی را در ورزشگاه آزادی تجربه کرد که باور نداشت.

ویدیویی از دیدار پرسپولیس و سپاهان در جریان این دیدار در ورزشگاه آزادی منتشر شده که هواداران پرسپولیس در حال شعار دادن علیه رامین رضاییان هستند؛ این اتفاقی بود که رامین رضاییان انتظارش را نداشت و شاید به همین دلیل نتوانست نمایش خوبی که مقابل استقلال ملاثانی ارائه کرده بود را در ورزشگاه هم تکرار کند.

سپاهان تا ساعتی دیگر در ورزشگاه نقش جهان به مصاف استقلال خوزستان می‌رود و باید دید رامین که پس از پایان رقابت‌های جام ملت‌های آسیا از فرم همیشگی خود فاصله گرفته و فقط در چند مسابقه توانسته اثرگذار باشد چه عملکردی از خود به جا خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتبال زنان به مصاف بلاروس می رود
  • اعلام ترکیب استقلال برای مصاف با ذوب آهن
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • ناگفته‌هایی درباره سهم کشورمان از یک میدان گازی در شمال خلیج‌فارس
  • انرژی‌ای که رامین در نقش جهان هم نیاز دارد (عکس)
  • دیدار میانه جدولی‌ها برنده نداشت + خلاصه بازی
  • تقابل گل‌گهر و شمس آذر برنده نداشت
  • مصاف آلومینیوم با پیکان در اتوبان تهران
  • (ویدئو) نماینده مجلس: تلویزیون میدان فرهنگ و هنر را تقریبا واگذار کرده است
  • المپیکی‌های کشتی آزاد روسیه مشخص شدند