Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین نشست هیئت مدیره انجمن مطالعات برنامه درسی ایران شعبه هرمزگان در سال جاری با دو دستور کار بررسی راه های جذب اعضا و تدوین برنامه های سال جاری انجمن در بندرعباس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، انجمن مطالعات برنامه درسی ایران شعبه هرمزگان در سال 96 با هدف تحول در برنامه ریزی درسی مجوز فعالیت دریافت کرد و تاکنون دو خبرنامه شامل اخبار انجمن، مقالات و تشریح برنامه ها را منتشر کرده و همچنین سال گذشته همایش « یافته های نوین در حوزه یاددهی یادگیری » را برگزار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دکتر « محمد جمالدینی »، نماینده انجمن مطالعات برنامه درسی ایران شعبه هرمزگان در این نشست به تشریح محورهای در دستور کار نشست امروز پرداخت.

 

وی از بررسی راه های جذب عضو به عنوان نخستین دستور کار یاد کرد و افزود: موثرترین شیوه برای جذب عضو، معرفی انجمن به جامعه هدف و فراهم نمودن زمینه برای جلب اعتماد آنهاست.

 

نماینده انجمن مطالعات برنامه درسی ایران شعبه هرمزگان بهترین ابزار برای شناساندن انجمن و اهداف آن را بهره گیری از ظرفیت رسانه دانست و عنوان کرد: با انتصاب و معرفی مدیر روابط عمومی انجمن و ارتباط گیری با اصحاب رسانه می توان گام بلندی را در این رابطه برداشت.

 

وی از طراحی وب سایت انجمن و پیش بینی بخشی از آن برای عضوگیری به عنوان مکمل معرفی انجمن در روزنامه ها، نشریات و خبرگزاری ها نام برد و اضافه کرد: تهیه فرم های عضویت و توزیع آن در بین اساتید دانشگاه ها، دانشجو معلمان و دانشجویان رشته های علوم تربیتی یکی دیگر از راه های جذب اعضاست.

 

جمالدینی در ادامه به برنامه های آموزشی انجمن نیز اشاره و اظهار کرد: پس از انجام مرحله عضو گیری باید به سراغ برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی و همچنین آموزش غیرحضوری برویم.

 

وی از پژوهش به عنوان یکی از سرفصل های مهم و کلیدی انجمن یاد کرد و گفت: انجام فعالیت های پژوهش محور فرصت مناسبی برای بحث درآمدزایی انجمن است و از این رو می توان با انعقاد تفاهم نامه با مراکز مرتبط ازجمله پژوهشکده آموزش و پرورش، درخواست های پژوهشی آنان را انجام داد.

 

دکتر « کلثوم نامی » از اعضای انجمن مطالعات برنامه درسی ایران شعبه هرمزگان نیز خواستار تهیه بانک اطلاعاتی اعضای انجمن در شهرستان های مختلف استان شد و بیان کرد: ایجاد شبکه اجتماعی و تبیین اهداف و رسالت انجمن نقش موثری در معرفی هرچه بهتر و جذب اعضا دارد.

 

وی ضمن مثبت خواندن آثار خروجی همایش یافته های نوین در حوزه یاددهی یادگیری که 18 اسفند پارسال با حضور دکتر صادقی عضو هیئت علمی دانشگاه علامه و دکتر بختیاری عضو هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان مرکز در بندرعباس برگزار شد، افزود: حدود 170 مقاله از مجامع علمی کشور به دبیرخانه همایش ارسال شده بود.

 

رئیس گروه رشته علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در ادامه با اذعان به اینکه اولویت نخست انجمن باید تلاش در جهت عضوگیری باشد، تصریح کرد: بدون داشتن عضو برگزاری همایش و چاپ و انتشار خبرنامه کاری بسیار مشکل و طاقت فرساست.

 

وی ابراز امیدواری کرد که با همکاری هیئت مدیره و سایر اعضا، ایده های علمی را در راستای تقویت انجمن و دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده به سرانجام برسانیم.

 

دکتر « اسحق شیرین کام »، دیگر عضو انجمن نیز گفت: ابتدا نیاز است که مراکز علمی استان هرمزگان با انجمن مطالعات برنامه درسی ایران آشنا شوند زیرا مادامی می توان ارائه خدمت کرد که جامعه از هویت و اهداف موسسه و انجمن شناخت کافی داشته باشد.

 

وی افزود: با تکمیل پروسه عضوگیری، ایجاد بانک اطلاعاتی و دسته بندی و اولویت گذاری موضوعات، انجمن بهتر می تواند فعالیت داشته باشد.

 

دکتر « مریم رهبر » و دکتر « ایوب زارعی » از دیگر اعضای انجمن نیز به بیان دیدگاه ها و نظرات خود در رابطه با محورهای در دستور کار پرداختند.

 

در پایان « یعقوب پیدایش » به عنوان مدیر مالی و « مصیب رجایی » به عنوان مدیر روابط عمومی انجمن مطالعات برنامه درسی ایران شعبه هرمزگان معرفی شدند.

 

 

 

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: اردبیل شیراز امام رضا ع خراسان جنوبی دهه کرامت سازمان بهزیستی بیانیه گام دوم انقلاب جشن های دهه کرامت استان البرز کانون مساجد نشست هیئت مدیره عضوگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۴۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه دریامحور باید دارای روحی مردمی و دانش بنیان باشد

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی دوستی صبح چهارشنبه در نشست کارگروه توسعه دریامحور استان هرمزگان اظهار داشت: یکی از اولویت‌هایی که دولت دنبال می‌کند افزایش سهم مردم در اقتصاد است، از این رو با توجه به ظرفیت‌هایی که در دریا نهفته است باید تلاش کنیم تا با تعریف پروژه‌های جدید ذیل سیاست‌های نه گانه توسعه دریامحور این هدف را تحقق ببخشیم.

وی با تاکید بر لزوم حاکم کردن روح مردمی بر توسعه دریامحور افزود: ضرورت دارد الزامات زیست محیطی کاملاً در طرح‌های دریاپایه رعایت شده و از توان شرکت‌های دانش‌بنیان نیز استفاده شود.

استاندار هرمزگان ادامه داد: دریا فرصت‌های ناشناخته زیادی دارد که می‌توان با شناسایی و معرفی آن‌ها به نتایج مثبتی دست پیدا کرد برای این مهم باید مطالعات فرصت های اقتصادی دریا و جذب همزمان سرمایه‌گذار به صورت همزمان در دستور کار قرار گیرد تا این دو مکمل همدیگر باشند.

وی همچنین خواستار آغاز مطالعات و شناسایی ظرفیت‌های اقتصادی دریا در کارگروه مطالعات دریاپایه شد تا در حوزه توسعه دریامحور با دست پر از سرمایه گذاران استقبال شود.

مهدی دوستی با اشاره به تعریف ۱۰ سکونتگاه ساحلی در سواحل جنوبی کشور، گفت: تکمیل کرویدورهای بزرگراهی در جنوب کشور از اهمیت استراتژیکی برای توسعه اقتصاد دریا محور برخوردار است از این رو وزارت راه و شهرسازی باید به مسئولیت سنگین خود در این حوزه عمل کند چرا که کرویدورها می‌توانند مزیت‌های نسبی منطقه را ارتقا دهند.

استاندار هرمزگان همچنین به حضور مدیران مناطق آزاد در کارگروه توسعه دریامحور اشاره کرد و خاطرنشان کرد: توسعه راه زمینی به کیش علاوه بر رونق گردشگری موجب توسعه بنادر آفتاب و چارک نیز خواهد شد از این رو انتظار داریم این مهم برای تقویت ارتباط زمینی کیش با سرزمین اصلی مورد توجه قرارگیرد.

کد خبر 6093803

دیگر خبرها

  • صفر شدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • صفرشدن تعرفه تجارت کالا‌ها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • صفرشدن تعرفه تجارت کالاها بین ایران و اوراسیا تا ۲ ماه آینده
  • ۱۰ هنرمند فعال نمایش عروسکی تقدیر می‌شوند
  • شوک به استقلال؛ خطیر برکنار شد | چه کسی مدیرعامل آبی ها شد؟
  • انجمن واردکنندگان برنج : چرا برنامه دولت برای تخصیص ارز برنج رسما اعلام نمی‌شود؟
  • درخواست ایران برای انتشار بیانیه ایپس آسیا درمحکومیت اسرائیل
  • مسابقه عکاسی با موضوع آب در ایران برگزار می‌شود
  • همکاری هنرمندان ایران و فرانسه برای مسابقه عکاسی درباره آب
  • توسعه دریامحور باید دارای روحی مردمی و دانش بنیان باشد