Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@17:23:54 GMT

رایزنی بشار جعفری با ظریف

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۵۱۱۶

آفتاب‌‌نیوز :

بشار جعفری، سفیر سوریه نزد سازمان ملل متحد با محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و رایزنی کرد.

این دیدار در حاشیه حضور و سخنرانی محمدجواد ظریف در نشست وزرای اجلاس مجمع عالی‌رتبه سیاسی درخصوص توسعه پایدار در نیویورک انجام شد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بشار جعفری سفیر سوریه محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۵۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جعفری: باختیم، اما برای پورحمیدی خوشحالم

به گزارش "ورزش سه"، ذوب‌آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی رقابت نزدیکی در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل تراکتور داشت ولی در نهایت بازی را در ضربات پنالتی واگذار کرد که پارسا جعفری در این باره می‌گوید: بازی سخت و متفاوتی نسبت به دیداری که در لیگ با آن‌ها داشتیم، انجام دادیم. مربی حریف تغییر کرده بود و از حمایت هواداران‌شان هم سود می‌بردند که نیمه‌ی اول با وجود نظمی که ما داشتیم، آن‌ها بهتر بازی کردند ولی خدا را شکر توانستم دروازه‌ام را بسته نگه دارم، اما در ابتدای نیمه‌ی دوم روی یک لحظه غفلت و عدم تمرکز گل خوردیم. در ادامه بازی با تدابیری که آقای ربیعی داشتند، به بازی برگشتیم و بازی به وقت‌های اضافه کشید.

او که یک پنالتی را مهار کرد عنوان کرد: پنالتی اول را از حسین‌زاده گرفتم و بقیه ضربات را هم درست تشخیص دادم، اما متاسفانه تبدیل به گل شدند. در مجموع ما می‌توانستیم در 120 دقیقه پیروز شویم و در وقت‌های اضافه هم موقعیت‌های خوبی داشتیم که استفاده نکردیم و نهایتا حذف شدیم.

دروازه‌بان ذوب در مورد اعتراض هواداران تراکتور به مصدومیت‌های متوالی و اتلاف وقت‌شان گفت: من در این بازی دو بار زمین خوردم؛ بار اول رحمان جعفری با مچ پای من برخورد داشت که از همان‌ جا مچ من آسیب دید و شدت ضربه به حدی بود که رحمان از من عذرخواهی کرد. در ادامه باز هم من از همان نقطه ضربه دیدم که درد شدیدی را متحمل شدم. درمورد مصدومیت سایر بچه‌ها باید بگویم که در اواسط بازی مهرداد رضایی با داور برخورد کرد و آسیب دید و همان‌طور که شایان مصلح و مهدی شیری به علت گرفتگی عضلات روی زمین افتادند، برای بازیکنان ما هم چندبار این مسئله پیش آمد که هیج قصد و غرضی پشت آن نبود و در یک بازی 120 دقیقه‌ای که پر از موقعیت هم بود این مسائل عادی هستند.

جعفری درباره نحوه گرم کردنش که مربی رویش ‌پتو انداخت، عنوان کرد: چمن خیس بود و هوا هم سرد بود روی پاهای‌مان پتو کشیدند تا عضلات‌مان گرم بمانند و تمرکزمان در ضربات پنالتی پایین نیاید که متاسفانه با بدشانسی و یک‌سری اتفاقات شکست خوردیم. در مجموع تیم ما خوب بازی کرد و در سه بازی که مقابل تراکتور انجام دادیم، دو بار آن‌ها را شکست دادیم و یک‌بار هم در پنالتی‌ها باختیم. با وجود ناکامی تیم خودم، برای پورحمیدی خوشحالم چراکه یک روز تمام استادیوم علیه او بودند و حالا همه او را تشویق می‌کردند و همان‌جا به او گفتم امروز روز تو بود و اتفاقی که باید برایت رقم می‌خورد افتاد.

او یادآور شد: امیدوارم در ادامه لیگ بتوانیم بهترین عملکرد را به نمایش بگذاریم و پله پله صعود کنیم تا در نهایت به رتبه‌ای که درخور شان و شخصیت ذوب‌آهن است برسیم و البته در این راه از هواداران‌مان هم می‌خواهم حالا که از بحران خارج شده‌ایم در روزهای سخت ما را حمایت کنند تا با قدرت بیشتری به میدان برویم.

دیگر خبرها

  • جعفری: باختیم، اما برای پورحمیدی خوشحالم
  • محمدجواد حسین‌ نژاد؛ بازگشت به آزادی با انگیزه انتقام
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • عکس | عاشقانه ریما رامین‌فر با همسررش امیر جعفری
  • نقش سازنده گلزن تراکتور در بازی با ذوب آهن!
  • ظریف، همچون بند زدن برگ گل! | چینی‌بندزن! یه دل شکسته رو هم بند می‌زنی؟
  • گاف تاریخی محمدجواد کریمی قدوسی چه بود؟