Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، نشست صمیمی سرهنگ عباس برزگر جانشین سپاه صاحب‌الامر (عج) استان و هیأت رئیسه سپاه پاسداران قزوین به مناسبت هفته بهزیستی با علیرضا وارثی مدیر کل بهزیستی استان قزوین و مدیران این اداره کل برگزار شد.
سرهنگ عباس برزگر جانشین سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در این نشست اظهار کرد: در مباحث نظامی، شعاری وجود دارد که هر مأموریت سه گام دارد؛ گام نخست پیش‌بینی، گام دوم پیشگیری و گام سوم هم اقدام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: اگر گام نخست یعنی پیش‌بینی به درستی انجام نشود، دو گام بعدی یعنی پیشگیری و اقدام بی‌نتیجه است.
جانشین سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین ادامه داد: خیلی از موضوعاتی که بهزیستی با آن مواجه است و ارتباطی هم این اداره کل ندارد مربوط به گام اول یعنی پیش‌بینی بوده و در گام دوم که پیشگیری است، بخشی از آن مربوط به بهزیستی و در گام سوم یعنی اقدام، بهزیستی اساسا نقش مهمی بر عهده دارد.
برزگر با بیان اینکه بهزیستی با افراد آسیب‌دیده و آسیب‌پذیر و دارای مشکل جسمی، ذهنی و حرکتی سر و کار دارد، اضافه کرد: اقدامات و خدمات بهزیستی بسیار ارزشمند و خداپسندانه است و در کمک به مددجویان زیر پوشش، خدمات شایانی ارائه می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به فعالیت‌های بسیج جامعه پزشکی استان قزوین، این جامعه آمادگی دارد با هماهنگی اداره کل بهزیستی استان نسبت به ارائه خدمات مطلوب به جامعه هدف این اداره گام موثری بردارد.
این مسئول اذعان کرد: از خیلی از موضوعاتی که اداره کل بهزیستی استان قزوین با آنها درگیر است، اطلاعات نداریم که می‌طلبد که این اطلاعات در اختیار مسئولان قرار گیرد تا بتوانند به یاری بهزیستی بشتابند و در برخی امور، این اداره کل را یاری رسانند.
بهره‌گیری از ظرفیت خیران در امور بهزیستی
جانشین سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین با اشاره به بهره‌‌گیری از ظرفیت خیران برای کمک و خدمات بیشتر بهزیستی به مددجویان افزود: لازم است خیران و افراد متمول و متمکن شناسایی شوند و از مشارکت آنها برای مجموعه بهزیستی کمک بگیریم.
برزگر ادامه داد: مسئولان باید در جریان معضلات و مسائل اجتماعی قرار گیرند تا بتوانند با ارائه راهکارهای لازم و برنامه‌های موثر، در راستای کاهش این معضلات تدابیر لازم را بیندیشند.
وی اضافه کرد: در زمینه آگاهسازی و فرهنگ‌سازی در جامعه، آمادگی همکاری را داریم این در حالی است که اقشار تخصصی بسیج می‌تواند به قشرهای آسیب‌پذیر خدمات خوبی ارائه دهد.
این مسئول تصریح کرد: بهزیستی که کارگردانی جامعه هدف خود را بر عهده دارد و اقدامات باعظمت و باارزشی به مددجویان ارائه می‌دهد لازم است بخشی از خدمات را به دستگاه‌های دیگر واگذار کند تا بار کمتری بر دوش این نهاد حمایتی باشد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۵۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش

 مسئول سازمان بسیج فرهنگیان کشور در نشست تبیینی مسئولان کانون‌های بسیج فرهنگیان استان کردستان با اشاره به موضوع جذب در آموزش و پرورش و تحولات رقم خورده در این زمینه، آن را محصول تلاش انقلابی فرهنگیان جوان بسیجی عنوان کرد و گفت: ریل جذب آموزش و پرورش بعد از ۸۰ سال توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد.

سجاد صدیقی با اشاره به فرمایش رهبری در خصوص جنگ در عرصه تعلیم و تربیت، جذب در بسیج فرهنگیان را از مهم‌ترین فعالیت در این سازمان عنوان کرد و اظهار داشت: عمق نفوذ انقلاب اسلامی از این طریق باید در مسأله‌ها صورت گیرد.

وی، مکانیزم تربیت نسل توسط دشمن را قاعده‌ای باطل دانست که باید به دست انقلابی‌ها از بین برود.

صدیقی افزود: بسیج فرهنگیان باید آمادگی لازم را برای پیاده‌کردن موضوع تقابل با نقشه دشمن در تعلیم و تربیت را به دست آورد.

وی پایه اساسی هویت بسیج را مردم و حضور آنان دانست و بیان کرد: باید مکانیزم‌ها را برای حضور گسترده و عملی مردم فراهم نماییم.

 مسئول سازمان بسیج فرهنگیان، مأموریت بسیج فرهنگیان را پاسخ به دغدغه رهبری دانست و با بیان اینکه بسیج باید قاعده بد مانع در برابر تحول را بر هم بزند، عنوان کرد: موضع‌گیری بسیج فرهنگیان در برابر کج‌روی‌های دولت در آموزش و پرورش باید بدون اغماض باشد.

وی با بیان اینکه بسیج فرهنگیان باید شانه‌های خود را زیر بار مسئولیت آموزش و پرورش ببرد، تلاش این توده را در راستای تحول در آموزش و پرورش ضروری خواند و گفت: این قشر باید مأموریت‌های خود در آموزش و پرورش را مسأله‌محور نماید.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • برگزاری مانور آمادگی و پیشگیری از خطرات احتمالی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • آمادگی ایران برای صدور خدمات فنی-مهندسی به سریلانکا
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند
  • بارش شدید تگرگ در شیراز /آمادگی تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان
  • اعلام آمادگی دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان شهرستان میاندوآب برای برگزاری امن کنکور سراسری
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی
  • مانور آمادگی وقوع حوادث غیرمترقبه طبیعی در کرمانشاه برگزار می‌شود