Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@13:14:13 GMT

۲ راکب موتورسیکلت در زنجان بر اثر تصادف جان باختند

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۵۸۸۱

۲ راکب موتورسیکلت در زنجان بر اثر تصادف جان باختند

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: حوالی ساعت چهار بامداد امروز / ‏۲۷‬ تیرماه / ‏‬ برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژو ۴۰۵ با یک دستگاه موتورسیکلت یک نفر کشته و یک نفر نیز مصدوم و راهی بیمارستان شد.

سرهنگ عباس مظفری در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این حادثه رانندگی که در مسیر ارتباطی خدابنده - ابهر و به علت انحراف به چپ خودروی سواری پژو ۴۰۵ اتفاق افتاد راکب موتورسیکلت که مردی حدود ۷۰ ساله بود به دلیل شدت صدمات و جراحات وارده جان باخت و ترک نشین آن نیز به مرکز درمانی منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: حادثه دیگر نیز ساعت ۲۲:۵۰ چهارشنبه شب /‏۲۶‬ تیرماه/ ‏‬در مسیر روستایی حوزه شهرستان سلطانیه رخ داد و بر اثر برخورد ۲ دستگاه موتورسیکلت یکی از راکبان جان باخت و دیگر موتورسوار نیز که مصدوم شده بود به بیمارستان منتقل شد.

مظفری با بیان اینکه راکب کشته شده به علت انحراف به چپ مقصر این حادثه شناخته شد، افزود: هیچیک از راکبان و ترک نشینان، کلاه ایمنی بر سر نداشتند که متاسفانه برخی موتورسواران، هشدارها و توصیه‌های پلیس را در استفاده از این وسیله ایمنی استفاده نمی کنند و در بسیاری از مواقع به علت ضربه وارده به ناحیه سر جان خود را از دست می‌دهند.

طی سه ماهه نخست امسال ۳۲۳ تصادف جرحی با ۴۱۷ مصدوم و ۶۵۱ فقره تصادف خسارتی در جاده‌های این استان حادث شد و بر اثر این حوادث ۴۵ نفر نیز کشته شدند که تعداد کشته‌ها در مدت مشابه پارسال ۴۶ نفر بود.

۶۰۸۴/‏۶۰۸۵

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راه حوادث رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۵۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شلیک پلیس برای دستگیری گوشی قاپ!

گوشی قاپ موتورسواری که با هجوم به سوی شهروندان،قصد داشت از چنگ قانون بگریزد،درحالی با شلیک پلیس دستگیر شد که همدست وی از صحنه حادثه گریخت.

به گزارش خراسان، ماموران کلانتری سپاد مشهد هنگام گشت زنی در اطراف مراکز تجاری، ناگهان متوجه موتورسواری شدند که گوشی آیفون زن مسافری را در خیابان بهارستان چنگ زد و به همراه راکب موتورسیکلت از صحنه حادثه گریختند اما راکب که دچار اضطراب شده بود در یک لحظه کنترل موتورسیکلت را از دست داد و هردو نفر واژگون شدند.

درهمین حال مال باخته به همراه اعضای خانواده اش به طرف دزدان گوشی قاپ دویدند ولی یکی از آن ها قمه ای را از زیر لباس هایش بیرون کشید و به سمت شهروندان هجوم برد.

از سوی دیگر نیروهای گشت انتظامی بلافاصله با مشاهده این صحنه، وارد عمل شدند و با شلیک تیر هوایی، دزد خشن را مجبور کردند تا قمه را روی زمین بیندازد. دقایقی بعد حلقه های قانون در حالی به دستان سارق 20 ساله گره خورد که همدست وی با استفاده از تاریکی شب از صحنه حادثه گریخت.

با انتقال وی به مقر انتظامی، بازجویی های تخصصی از این سارق حرفه ای با دستور سرهنگ جوادیعقوبی (رئیس کلانتری سپاد)آغاز شد و تلاش افسران دایره تجسس برای دستگیری همدست فراری وی ادامه یافت.

دیگر خبرها

  • ۴ کشته و مصدوم در تصادف محور مرگنلر-چایپاره
  • تصادف کامیون ۴ کشته بر جای گذاشت
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • بی احتیاطی جان راکب موتورسیکلت در صومعه سرا را گرفت
  • ۲ مصدوم در تصادف جاده خاکی انابد بردسکن به روستای حسین آباد
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • شلیک پلیس برای دستگیری گوشی قاپ!
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب