Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم میناب، رودان و جاسک در مجلس با بیان اینکه یک کیلو میگو ۲۰ دلار به فروش می‌رود، گفت: دو کیلو میگو معادل یک بشکه نفت است، اگر کشاورزی خود را رونق دهیم نیازمند نفت نیستیم .

به گزارش ایسنا،حجت الاسلام سیدمصطفی ذوالقدر در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با بیان اینکه "صد شکر که این آمد و صد حیف که آن رفت"، گفت: حجت‌الاسلام نعیم‌آبادی بیش از ۲۷ سال در استان هرمزگان زحمت کشید و ده‌ها مسجد در شهرهای مختلف این استان ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان خداحافظی کرده و مقام معظم رهبری نیز حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عبادی را برای امام جمعه استان هرمزگان منصوب کردند که از ایشان تشکر می‌کنم .

نماینده مردم میناب و رودان در مجلس ضمن تشکر از وزیر بهداشت به خاطر بازدید از بیمارستان رودان اظهار کرد: این بیمارستان ابتدا با پول خیرین ساخته شد و سپس با کمک دولت تکمیل شد. مریض‌های این بیمارستان بالشت زیر سر هم نداشتند. حرف من به وزیر بهداشت این است که خیال نکنید که فقط رودان این وضعیت را دارد. میناب، جاسک و سیریک نیز همین طور است. دستور دهید به بیمارستان‌های این منطقه رسیدگی کنند .

وی خطاب به وزیر جهاد و وزیر صنعت گفت: مثل سال گذشته جلوی صادرات را نگیرید. پیاز و گوجه مردم این استان سال گذشته بر اثر محدودیت صادرات از بین رفت. هم اکنون چند سالی است که مردم نفس راحتی می‌کشند. لطفاً جلوی صادرات را نگیرید و به کشاورزان کمک کنید .

نماینده مردم میناب، رودان و جاسک در مجلس خطاب به رئیس بانک کشاورزی گفت: مسئله گلخانه‌ها را کوچک نبینید. در سفری که با آقای غضنفری به مسکو رفته بودیم سفیر ارمنستان به ما گفت ۹۰۰۰ فروشگاه گل در این منطقه داریم و احتیاج شدید به این کالا در کشور ما احساس می‌شود من به سفیر ارمنستان گفتم تمام این کالاها در استان هرمزگان موجود است .

ذوالقدر خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: مردم میناب یک سال پیش حدود ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان پول به حساب شیلات ریختند. قرار بر این بود که مقداری زمین به آن‌ها بدهند. خدا می‌داند که یک سال گذشته یک وجب به آن‌ها ندادند اما خداوند به استان هرمزگان رحم کرده است. هم اکنون یک کیلو میگو ۲۰ دلار فروش می‌رود. دو کیلو میگو معادل یک بشکه نفت است. اگر کشاورزی خود را رونق دهیم نیازمند نفت نیستیم .

این عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس خطاب به وزیر راه و شهرسازی گفت: وزیر سابق راه در این حوزه انتخابیه هزار کیلومتر جاده ساخت. شما ۱۰ کیلومتر هم نتوانستید بسازید. من هفته پیش به ملاقات معاون وزیر رفتم و گفتم چرا دو کیلومتر جاده زیرسازی شده را آسفالت نمی‌کنید؟ ایشان به من گفت ما حتی یک کیلو قیر هم نداریم. همچنین ۲۰ سال است که پیگیر اسکله سیریک شده‌ام اما هر روز به من می‌گویند دو ماه دیگر پیگیری می‌شود. به من اعلام شد که برای اسکله سیریک پیمانکار گرفته‌ایم اما پیمانکاری وجود ندارد. امام فرمود به مردم و روستاییان برسید. اگر کسی به مردم نرسد به مردم خیانت کرده است .


انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال پول صنعت کشاورزی نفت وزیر راه و شهرسازی قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۶۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محسن رضایی در جلسه شورای مرکزی شورای وحدت

در این جلسه آقایان دکتر باهنر و بادامچیان و دکتر متکی و حجت الاسلام پور محمدی مطالبی درباره اوضاع کشور و وحدت نیروهای انقلاب و مشارکت مردم در اداره کشور بیان کردند.

 

 محسن رضایی ضمن پاسخ به سوالات، پیشنهاداتی برای کارآمدی و تقویت عقلانیت جمعی در جبهه انقلاب ارائه کرد.

 

وی گفت: ما در عین داشتن قوی‌ترین نظام سیاسی در منطقه غرب آسیا در زمینه اداره کشور نیازمند هم افزایی و انسجام بیشتر وفاداران به نظام و نیروهای انقلاب هستیم.

 

 رضایی با بیان اینکه لازمه انسجام علاوه بر برادری نیازمند عقلانيت جمعی نیز است، خاطرنشان کرد: مردم در این انتخابات با عبور از جناح‌ها وگروههای سياسی نشان دادند که سیاسیون و دولتمردان و گروه‌های سياسی باید به عقلانيت جمعی اهمیت داده و در تقویت آن بکوشند. 

 

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود ادامه داد: خوشبختانه درحوزه سیاست و دفاع و امنیت، کارآمدی وعقلانیت جمعی رشد قابل توجهی کرده است، اما در فعالیت های انتخاباتی و اقتصادی، نیازمند تقویت کارامدی وعقلانیت جمعی هستیم.

دیگر خبرها

  • مزیت پروژه محوری در حوزه دریا، رشد اقتصادی، اشتغال و رونق معیشت مردم است
  • گسترش حجاب در جامعه نیازمند همکاری دیگر نهادها است
  • وجود ۵۰ گروه جهادی در شهرستان رودان
  • نباید در فرآیند مهاجرت مردم به روستا خلل وارد کنیم
  • وزیر کشور: «دور دوم انتخابات مجلس» به اندازه مرحله اول اهمیت دارد
  • «دور دوم انتخابات مجلس» به اندازه مرحله اول اهمیت دارد
  • کمالوندی: ما به دنبال ساخت سلاح هسته‌ای نیستیم
  • خشک شدن دریاچه ارومیه چالش جدی در شهرستان شبستر است
  • محسن رضایی در جلسه شورای مرکزی شورای وحدت
  • ماکرون: به‌دنبال «تغییر رژیم» در روسیه نیستیم!