Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ رئیس هیات تکواندو استان اظهار داشت: هفته چهارم و پنجم رقابت‌های لیگ تکواندو نونهالان پسر کشور جام شکوفه‌های تکواندو، در تهران برگزار و تیم یزدان رشت نماینده گیلان در این رقابت‌ها برابر باشگاه ورزشی شادمهر به برتری و مقابل تیم قدرتمند آینده سازان لوازم خانگی کن متحمل شکست شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن سترگی افزود: بر این اساس و در هفته چهارم این رقابت‌ها، تیم تکواندو نونهالان یزدان رشت رو در روی تیم تکواندو نونهالان آینده سازان لوازم خانگی کن قرار گرفت که در نهایت با نتیجه شش بر چهار مغلوب این حریف قدرتمند خود شد.   وی ادامه داد: تیم تکواندو یزدان رشت در هفته پنجم از پانزدهمین دوره لیگ نونهالان پسر کشور به مصاف تیم باشگاه ورزشی شادمهر رفت که در نهایت توانست با پیروزی برابر این حریفش با نتیجه هفت بر سه به دومین پیروزی خود در این مسابقات دست یابد.   سترگی بیان کرد: نماینده گیلان در لیگ تکواندو نونهالان پسر کشور که در هفته اول این مسابقات با قرعه استراحت روبرو شد، در پایان هفته پنجم با دو پیروزی و دو شکست و کسب هفت امتیاز در مکان ششم جدول ۱۴ تیمی این دوره از رقابت‌ها قرار گرفت.   تیم تکواندو نونهالان پسر یزدان رشت نماینده گیلان در لیگ کشور در گروه دوم این رقابت‌ها با تیم‌های هیأت تکواندو استان بوشهر، هیأت تکواندو استان مرکزی، هیأت تکواندو استان همدان، پاس قوامین، تکواندو نونهالان هیأت تکواندو استان کرمان، آینده سازان لوازم خانگی کن، هیأت تکواندو شهرستان اسلامشهر، باشگاه ورزشی شادمهر، هیأت تکواندو شهرستان سیرجان، هیأت تکواندو شهرستان محمدیه، هیأت تکواندو دزفول، تیم بیمه البرز لشگری، هیأت تکواندو شهرستان پردیس و هیأت تکواندو استان فارس هم‌گروه است.   در پانزدهمین دوره رقابت‌های تکواندو لیگ نونهالان پسر کشور جام شکوفه‌های تکواندو، ۲۹ تیم در دو گروه به صورت دوره‌ای و متمرکز با هم به رقابت می‌پردازند که در نهایت تیم‌های برتر گروه به مرحله دوم راه خواهند یافت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان بوشهر استان همدان تکواندو جدول رقابت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۶۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هندبال نوجوانان ایران که روز دوشنبه برای برگزاری دو بازی تدارکاتی به شهر آنکارا در کشور ترکیه سفر کرده بود، پنج شنبه ۶ اردیبهشت و در دومین دیدار خود موفق شد تیم ترکیه را با نتیجه ۳۳ به ۲۹ شکست بدهد و دومین پیروزی خود را به ثبت برساند.    نوجوانان کشورمان در نخستین دیدار خود نیز نوجوانان هندبالیست ترکیه را شکست داده بودند.

دیگر خبرها

  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • کسب مقام قهرمانی و سومی تیم گیلان در رقابت‌های آب‌های آرام کشور
  • لیورپول با این کاپیتان به جایی نمی‌رسد
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد
  • آغاز رقابت بیش از ۶۵۰ هزار داوطلب کنکور در اولین روز آزمون
  • حضور هیأت بلندپایه کوالالامپور در کابل
  • سرفصل های درآمدزایی برای پرسپولیس هفته آینده مشخص می شود
  • شاهین خزر رودسر در گیرودار مشکلات مالی