Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیام صدقی صبح امروز در گردهمایی روسا و مدیران آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در سالن اجلاس باشگاه فرهنگیان تبریز بیان کرد: آموزش و پرورش یک ابر سیستم بوده و نوسازی خود را فونداسیون این ابر سیستم می داند.

وی با بیان اینکه برای حل مشکلات مدارس بایستی اولویت ما مشخص شود، گفت: ۶۰ درصد مدارس استان نیاز به بهسازی، نظام سازی، تعمیر، تخریب و بازسازی دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان افزود: اولویت سازمان نوسازی در سال ۹۸ جمع آوری مدارس خشتی و گلی در سطح کشور و استان می باشد.

صدقی اعلام کرد: در سطح استان ۴۵ ساختمان آموزشی متروکه داریم و درصدد بازسازی آنها هستیم.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گفت: در مهر ماه امسال ۳۵ پ روژه با ۲۱۶ کلاس درس به فضاهای آموزشی استان اضافه می شود.

صدقی افزود: ۱۵۰ پروژه خیرساز نیمه تمام در سطح استان داریم که برای تکمیل این پروژه ها ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار لازم است.

46

کد خبر 1280916

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان شرقی باشگاه پرسپولیس محمدعلی نجفی ایران و آمریکا باشگاه استقلال ایالات متحده آمریکا بازیگران سینما و تلویزیون ایران بازار طلا و ارز سینمای ایران شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۷۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبستان ۶ کلاسه خیرساز مرحوم محب‌الله شاویسی در سنندج افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کردستان صبح دوشنبه در آئین، افتتاح دبستان ۶ کلاسه خیرساز مرحوم محب‌الله شاویسی در شهرک بهاران این شهر افتتاح ضمن تبریک هفته بزرگ‌داشت مقام معلم، اظهار کرد: ارج نهادن به مقام معلم وظیفه همیشگی ماست چرا که پیشرفت و اعتلای جامعه در سایه‌سار آموزش محبت‌آمیز معلم محقق شده است.

ابراهیم مرادی خطاب به دانش آموزان با بیان اینکه مدرسه‌سازی دل بزرگ می‌خواهد و در عین حال نیازمند صبر است، توصیه کرد: دانش‌آموزان این کانون پیشرفت محله را به عنوان امانت حفظ کرده و در نگهداری مطلوب آن کوشا باشند.

وی در بخش دیگر سخنان خود به بیان اطلاعاتی در خصوص مدرسه مرحوم شاویسی پرداخت و گفت: این مدرسه با مساحت ۴۲۰ متر مربع و با اعتبار ۶ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیرکل نوسازی مدارس استان افزود: اعتبار ساخت این مدرسه از سوی خانواده مرحوم حبیب اله شاه ویسی و اعتبارات نوسازی مدارس استان تأمین شده است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج، نیز ضمن خیر مقدم خدمت مهمانان و مدعوین، درخصوص این رویداد مهم بیان کرد: کار خیّرین مدرسه ساز الگویی برای دانش آموزان و احداث این مدرسه توسط خانم کاکاخانی گواهی بر عمل خیرخواهانه و انسان دوستانه این بانوی نیک‌اندیش است.

محمدسعید کنعانی افزود: ساخت این آموزشگاه شرایطی را فراهم کرد است تا دانش آموزان در فاصله نزدیکی از محل زندگی خود به تحصیل بپردازند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به برکات حضور و فعالیت خیرین مدرسه ساز در استان، به کمبود فضاهای آموزشی در ناحیه پرداخت و اظهار داشت: افزایش جمعیت دانش آموزان و بافت قدیمی آموزشگاه‌های غیر قابل استفاده، نیاز به حمایت‌های اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس و مشارکت بیشتر خیرین را بیش از پیش کرده است.

گفتنی است؛ سرود دسته جمعی توسط دانش آموزان آموزشگاه و اجرای دکلمه از دیگر برنامه‌های مراسم افتتاح بود.

در پایان برنامه نیز از خانواده خیر مدرسه‌ساز تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6097838

دیگر خبرها

  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • ساخت آموزشگاه ۶ کلاسه سعدی در بندرخمیر
  • دبستان ۶ کلاسه خیرساز مرحوم محب‌الله شاویسی در سنندج افتتاح شد
  • ۶۰ هزار هکتار شالیزار مازندران تجهیز و نوسازی شد
  • جشنواره فرهنگی ورزشی عشایر آذربایجان شرقی برگزار می شود
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • تحویل بیش از ۳۸۰ دستگاه کولر به مدارس خوزستان
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه
  • برگزاری دوره آموزشی طرح ملی طوبی در تبریز
  • هزینه ۲۰۰ میلیارد ریالی دولت سیزدهم برای تجهیز هنرستان‌های بام ایران