Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید اصلاحی رئیس اداره بهزیستی شهرستان ماسال روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به این طرح ها بیان داشت: برای احداث هفت واحد مسکن مددجویان بهزیستی بالغ بر چهار میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که بخشی از این مبلغ به صورت بلاعوض و مابقی به صورت تسهیلات کم بهره به توانخواهان ارائه شده است.
وی افزود: ۳۵ واحد اشتغال‌زایی توان‌خواهان هزیستی نیز به مناسبت هفته بهزیستی به طور همزمان به بهره برداری رسید که برای راه اندازی آنها بالغ بر ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تسهیلات به مددجویان پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سه شبنه گذشته نیز به مناسبت هفته بهزیستی، مرکز جمعیت همیاران سلامت روان شهرستان ماسال با هزینه یک میلیارد ریال اعتبار از سوی بخش خصوصی افتتاح شد؛ این مرکز در حوزه آسیب‌های اجتماعی از قبیل آموزش‌های پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر، راه اندازی جمعیت همیار بانوان بی سرپرست و ارائه انواع خدمات مشاوره به شهروندان ماسالی خدمات ارائه می‌کند.

شهرستان ماسال با دو بخش مرکزی و شاندرمن، در ۴۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع است.

۲۲ تا ۲۸ تیرماه هفته بهزیستی نام گرفته است.

امسال به مناسبت هفته بهزیستی ۱۰۳ واحد مسکونی در شهرستان های مختلف گیلان به خانواده های بیش از دو معلول تحویل داده شد. بهزیستی گیلان همچنین با مشارکت بنیاد مسکن و خیران ۱۸۰ میلیون ریال وام بلاعوض برای ساخت خانه های روستایی و ۳۰۰ میلیون وام بلاعوض برای ساخت خانه های شهری معلولان اختصاص می دهد.

در حال حاضر چهار هزار مددجوی تحت پوشش بهزیستی استان گیلان فاقد مسکن و یا دارای مسکن نامناسب هستند.

۱۶ هزار خانوار در گیلان تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند.

۷۲۹۴/‏۲۰۰۷/‏

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گیلان بهزیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۷۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس یوسف زاده در نشست شورای مسکن شهرستان ساوه اظهار کرد: با توجه به اینکه شماری از واحدهای پروژه نهضت ملی مسکن این شهرستان به صورت تحویل موقت به متقاضیان واگذار شده است، انتظار است بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی نیز در اسرع وقت نسبت به محوطه سازی این پروژه اقدام کند.

وی افزود: پروژه ۳۸۴ واحدی نیز در هفته آینده آماده تحویل موقت به متقاضیان است که به مرور قرارداد واگذاری انجام می‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی بیان کرد: در پروژه ۴۸۴ واحدی نیز با توجه با درصد بالای پیشرفت فیزیکی پروژه، تعدادی از واحدها به صورت موقت به متقاضیان تحویل شده است و مقرر شد طی مکاتبه‌ای با بانک عامل نسبت به آزاد سازی مبالغ باقی مانده اقدام تا شاهد تکمیل کامل این پروژه و تحویل به تمام متقاضیان باشیم.

کد خبر 6088610

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند
  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • صادرات بیش از ۵ میلیون دلار کالا از تعاونی‌های شهرستان کاشان
  • راه اندازی هفت ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در شهرستان همدان
  • افتتاح همزمان چند پروژه بهداشتی در شهرستان فیروزکوه
  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • پرداخت ۲۲۳ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در کاشان
  • ایجاد ۸۳۳ اشتغال خانگی با اعتبار ۹۴۰ هزار میلیون ریال