Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، ولی اله سیاوش، معاون فرماندار نهاوند، گفت: شهرستان نهاوند به واسطه قرار گرفتن بر روی گسل زلزله نیازمند اجرای برنامه‌هایی در راستای فرهنگ‌سازی و همچنین مقابله با این مهم است.

وی با اشاره به تدوین سناریوی زلزله و اجرای آن در بخش زیرین دشت، گفت: اجرای این سناریو می‌تواند نقاط ضعف و قوت مدیریت بحران را نمایان کند تا مسئولین بتوانند نسبت به قوت بخشیدن به توانایی‌ها و رفع نقاط ضعف اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عمرانی فرماندار نهاوند با اشاره به سیل فروردین‌ماه سال جاری در شهرستان نهاوند، گفت: برابر آمار‌های اعلام‌شده شهرستان نهاوند در ۱۲ و ۱۳ فروردین ماه بیشترین بارش‌های کشور را به نام خود ثبت کرد، اما با توجه به برنامه‌ریزی و همچنین حضور به‌موقع مسئولین شهرستان در دل بحران خوشبختانه خسارات و تلفات جانی به حداقل ممکن رسید.

وی با اشاره به تخصیص اعتبار ویژه برای ساماندهی و اصلاح بستر رودخانه‌های شهرستان نهاوند در سال جاری، گفت: شهرستان نهاوند دارای ۱۷۶ هکتار بافت فرسوده است که متأسفانه ساکنان این محلات با توجه به شرایط موجود خود تمایلی به نوسازی ندارند.

سیاوش ضمن مثبت ارزیابی کردن اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در شهرستان نهاوند، گفت: ضریب بهسازی منازل روستایی در شهرستان نهاوند بسیار خوب است به‌نحوی‌که در کشور دارای مقام است و همین مهم باعث شد در هنگام سیل هیچ‌گونه خسارتی به منازل مقاوم‌سازی شده وارد نشد.

وی با اشاره به سیاست‌های تشویقی دولت برای ساکنان منازل خسارت‌دیده در بحث سیل، گفت: در حال حاضر با توجه به اعتبارات این بخش بنیاد مسکن به افرادی که منازل آن‌ها در سیل اخیر خسارت‌دیده مبلغ ۴۰ میلیون تسهیلات و همچنین ۱۶ میلیون تومان وام بلاعوض ارائه می‌کند.

معاون فرماندار نهاوند از تحویل ۵ هزار تن سیمان رایگان برای مرمت منازل آسیب‌دیده شهرستان نهاوند خبر داد و گفت: بنا بر تفاهم‌های صورت گرفته علاوه بر تسهیلات بنیاد مسکن به هر منزل مسکونی آسیب‌دیده ۱۶۰ عدد کیسه سیمان به‌صورت رایگان ارائه می‌شود که بر همین اساس از همشهریان تقاضا شده نسبت به مقاوم‌سازی منازل خود و همچنین تشویق سایرین اقدام کنند.
انتهای پیام/ج

۵۰۰۰ تن سیمان رایگان برای مرمت منازل آسیب‌دیده نهاوند اختصاص یافت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری مرمت و بازسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۷۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، کمالی گفت: یکصد متر از لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک که بر اثر بارش‌های بهاری و جاری شدن سیل آسیب دیده بود، تعمیر و تعویض شد.

کمالی افزود: برای تعمیر و تعویض قسمت‌های آسیب دیده لوله‌های آب آشامیدنی مبلغ یکصد میلیون ریال از محل کمک‌های اداره آبفای شهرستان اشکذر و دهیاری روستا هزینه شده است.

روستای مرزانک در فاصله ده کیلومتری مرکز بخش خضرآباد واقع شده است.

دیگر خبرها

  • بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • برداشت ۳۲۰ تن گیاهان دارویی از مزارع نهاوند برای نخستین‌بار
  • ساخت شهرک شیلات در شهر غیرساحلی ایران
  • تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک
  • احداث شهرک‌های شیلاتی نهاوند در مرحله مکان یابی
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • بارش شدید تگرگ‌های درشت در خراسان جنوبی و آسیب به منازل و خودروها + ویدئو | اندازه تگرگ ها را ببینید
  • آرامش اجتماعی؛ طرحی برای کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق محروم
  • محورهای مواصلاتی شهرستان خوسف آسیب جدی دیده‌اند
  • سیل به خانه‌های اندیمشک آسیب زد