Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@03:03:32 GMT

ایدهایی عالی برای خرید هدیه دقیقه نودی

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۷۶۱۹

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 پیدا کردن هدیه مناسب برای آقایان کار سختی است، درحالی که خرید هدیه برای اغلب خانم‌ها کار دشواری نیست ، اما یافتن هدیه‌ای مناسب و جذاب برای آقایان دشوار به نظر می‌رسد. به خصوص اگر خرید هدیه را مرتبا به عقب انداخته‌اید و تقریبا دیگر فرصت ندارید. در این ویدیو به 10 ایده هدیه دقیقه نودی برای آقایان پرداخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: خانم ها و آقایان سبک زندگی خرید خرید تولد خرید برای آقایان خرید کردن ویدیو فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۷۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چادرملو قهرمان نیم فصل اول اسلحه اپه آقایان شد

تیم شمشیربازی چادرملو اردکان با برتری برابر حریفان خود در دور دوم رقابت‌های لیگ سراسری شمشیربازی اسلحه اپه آقایان کشور، قهرمان نیم فصل اول این رقابت‌ها شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، دور دوم رقابت‌های لیگ سراسری شمشیربازی در اسلحه اپه آقایان پنجشنبه و جمعه مورخ 13 و 14 اردیبهشت ماه  برگزار شد تا تکلیف قهرمان نیم فصل اول رقابت‌ها مشخص شود.

تیم چادرملو اردکان متشکل از محمد اسماعیلی، بهنام بیک، امیرحسین موشحی، محمد علی خاکزار و علی نمازی همانند مرحله اول رقابت‌ها تمام رقبای خود را شکست داد و بدون باخت قهرمان بلامنازع نیم فصل اول رقابت‌ها شد.

آتراارتوپد ارومیه با ترکیب طاهر عاشوری، محمد برزگر، محمدرضا وثوقی، احمدرضا کنعانی و یاسین نوری تمام حریفان خود به جز چادرملوی صدرنشین را شکست داد و با 8 برد و یک باخت نایب قهرمان نیم فصل اول رقابت‌ها شد.

محمد رضایی، علی عالی مرام، آرش تخشا و دانیال للگانی از تیم فولاد مبارکه سپاهان، دیگر تیم مدعی این دوره رقابت‌ها، تنها مقابل دو تیم مدعی دیگر یعنی چادرملو و آتراارتوپد متحمل باخت شدند و با 7 برد و 2 باخت جایگاه سوم نیم فصل اول رقابت‌ها از آن خود نمودند.

در ادامه این مرحله از رقابت‌ها بخشی از دیدارهای مرحله برگشت نیز برگزار شد و تنها دیدار‌های رو در روی 5 تیم نخست جدول که شانس ایستادن روی سکو را دارند به مرحله سوم و پایانی رقابت‌ها موکول شد.

انتهای پیام/781/.

دیگر خبرها

  • چادرملو قهرمان نیم فصل اول اسلحه اپه آقایان شد
  • معرفی چند عطر خاص برای آقایان و خانم ها
  • آمار هولناک تلفات جاده‌ای/ زخم کیفیت خودروهای داخل درمان نمی‌شود؟
  • اوسمار هدیه نکونام را پس فرستاد | جنجال برای هیچ ؛ فرصت برای سبقت بزرگ سرخ ها از دست رفت | پرسپولیس صفر - سپاهان صفر
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار! / جدال حنجره‌ها جای زانوها
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار
  • انواع کیف دوشی های مناسب برای استایل بهتر + 3 مدل عک
  • خرید شومیز مجلسی و اسپرت جدید و باکیفیت از اینفینیتی
  • نکاتی برای یافتن حلقه ازدواج مناسب از سایت زر