Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: از سال گذشته تاکنون بیش از 500 مدرسه خشتی و گلی در کشور جمع آوری شد.به گزارش بلاغ،مهراله رخشانی‌مهر  در گفت‌وگو با خبرنگار  در گچساران با اشاره به تعداد مدارس خشتی و گلی در سطح کشور گفت: سال گذشته قریب بر ۹۸۰ مدرسه خشتی و گلی وجود داشته که با برنامه ریزی صورت گرفته این تعداد مدارس در حال جمع آوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رخشانی‌مهر با بیان اینکه اکنون تعداد ۴۰۰ مدرسه خشتی و گلی در سطح کشور وجود دارد،عنوان کرد: در حال حاضر بیش از ۵۰۰ مدرسه  خشتی و گلی در کشور جمع آوری شده است.
وی با بیان اینکه از مجموع ۴۰۰ مدرسه خشتی و گلی ۲۰۰ باب مدرسه در سیستان و بلوچستان است،  گفت :تعداد 200 مدرسه خشتی و گلی در مابقی استان‌ها پراکنده هستند.

 رخشانی‌مهر ابراز کرد: قبل از آغاز سال تحصیلی مدارس خشتی و گلی در سطح کشور جمع آوری خواهد شد به جز استان سیستان بلوچستان که از تعداد ۲۰۰ مدرسه به ۸۰ مدرسه کاهش خواهد یافت.
وی خاطرنشان کرد: تا دهه فجر امسال مدارس خشتی و گلی در استان سیستان و بلوچستان جمع آوری خواهد شد.
 رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت:  بعد از جمع آوری مدارس خشتی و گلی نوبت جمع آوری مدارس سنگی در کشور آغاز خواهد شد که در استان کهگیلویه و بویراحمد تعداد مدارس سنگی زیاد است

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۷۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه

رئوف برهانی مدیر آموزش و پرورش اشنویه گفت: هم‌اکنون ۹ مدرسه با ۵۵ کلاس درس در این شهرستان در حال ساخت است که از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار هستند و از این تعداد ۲ مدرسه به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: همچنین به همت دستگاه قضایی ۴۰۰ میلیون تومان احکام حبس جایگزین صادر شده و در حوزه آموزش و پرورش این شهرستان هزینه شده است.

برهانی در ادامه با بیان اینکه به همت همکاران فرهنگی ۵۳ نفر دانش‌آموز بازمانده از تحصیل در شهرستان اشنویه جذب شدند، اضافه کرد: از این تعداد ۲۸ نفر در مقطع ابتدایی، ۱۵ نفر متوسطه اول و ۱۰ نفر متوسطه دوم بازمانده از تحصیل جذب شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • افتتاح مدرسه ۱۴ کلاسه زنده یاد صدوقی در شهرستان پیشوا
  • نخستین سرویس مدرسه تهران مخصوص بچه‌پولدارها بود
  • تحقق نیمی از تعهدات خیران مدرسه ساز در سال گذشته
  • کمبود ۷۰ هزار نیروی پرورشی و مشاور در مدارس
  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • جنگ و زلزله؛ بلایایی که تاب‌آوری کشورها را به‌خطرمی‌اندازند
  • بهره برداری از مدرسه ۶ کلاسه در سنندج
  • نرخ شهریه مدارس غیردولتی چه زمانی اعلام می شود؟/ امکان کاهش‌ شهریه برخی مدارس
  • تعیین «شهریه» مدارس غیردولتی ۳۱ اردیبهشت
  • ساخت ۱۱ مدرسه جدید در سیرجان