Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان ملل در واکنش به محدودیت‌های اعمالی آمریکا علیه تردد اعضای هیات ایران در سازمان ملل در نیویورک اعلام کرد، سازمان ملل نگرانی خودش را ابراز داشته و به رایزنی‌ با واشنگتن ادامه خواهد داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فارس، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل که در روزهای گذشته درباره محدودیت‌های اعمالی آمریکا بر تردد «محمد جواد ظریف» وزیر خارجه ایران در نیویورک مقر سازمان ملل ابراز نگرانی کرده بود، حالا درباره محدودیت‌های اعمال شده علیه تردد دیپلمات‌های هیات نمایندگی ایران در سازمان ملل هم واکنش نشان داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته خبرگزاری «آسوشیتدپرس»، معاون سخنگوی دبیر کل سازمان ملل اعلام کرد که سازمان ملل نگرانی‌های خودش را درباره محدودیت آزادی تردد دیپلمات ایرانی در نیویورک ابراز داشته است.

«فرحان حق» افزود: «ما به مطرح کردن این موضوع تا جایی که نیاز باشد، ادامه خواهیم داد».

در خبرها آمده بود که آمریکا محدوده تردد دیپلمات‌های ایران مستقر در نیویورک و خانواده‌های آنها را به شدت محدود کرده است. واشنگتن در واقع دیپلمات‌های دفتر نمایندگی ایران در سازمان ملل را مشمول همان محدودیت‌هایی کردند که واشنگتن به محمد جواد ظریف تحمیل کرد.

طبق این محدودیت‌ها، دیپلمات‌های ایران، فقط می‌توانند بین سازمان ملل و هیأت نمایندگی ایران در سازمان ملل، اقامتگاه نماینده ایران در سازمان ملل و فرودگاه «جان اف کندی» رفت و آمد داشته باشند.

وزیر خارجه ایران در  مصاحبه با شبکه «سی‌ان‌ان»، اعمال محدودیت تردد روی کارکنان نمایندگی ایران در سازمان ملل را «غیر انسانی» خوانده بود.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۷۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا واکنش نشان داد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم ملی فوتسال ایران موفق شد در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا با برتری برابر ازبکستان در ضربات پنالتی راهی دیدار نهایی شود.

بیشتر بخوانید: ایران به فینال جام ملت‌های فوتسال آسیا صعود کرد

به دنبال این پیروزی، کنفدراسیون فوتبال آسیا به پیروزی تیم ملی ایران واکنش نشان داد و نوشت: تیم ملی فوتسال ایران با درخشش باقر محمدی که توانست ۲ ضربه پنالتی را مهار کند راهی دیدار نهایی شد تا برای کسب سیزدهمین عنوان قهرمانی در جام ملت‌های آسیا رقابت کند.

شاگردان وحید شمسایی در دیدار نهایی باید روز یکشنبه به مصاف تایلند میزبان بروند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 1228511 برچسب‌ها فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • واکنش علیرضا بیرانوند به قهرمانی تیم ملی فوتسال + عکس
  • اعمال محدودیت تردد در ۵محور آزاد راهی و شریانی کشور
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • دیپلمات ایرانی: جنبش دانشجویی در خط مقدم اعتراض‌ به حامیان نسل‌کشی در غزه است
  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • مسمومیت ۵۳ نفر بر اثر مصرف قارچ وحشی/ رشد سه برابری مسمومیت با قارچ وحشی
  • محکومیت سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا از سوی نمایندگی ایران در سازمان ملل
  • واکنش ایران به تحریم‌های آمریکا، انگلیس و کانادا
  • AFC به صعود تیم ملی فوتسال ایران به فینال آسیا واکنش نشان داد