Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-27@08:59:26 GMT

گام دوم انقلاب؛ سرلوحه برنامه‌های بسیج

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۷۷۹۲

گام دوم انقلاب؛ سرلوحه برنامه‌های بسیج

به گزارش ایکنا از اردبیل، سرهنگ پاسدار صابر ماهانی، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور، روز گذشته، ۲۶ تیرماه دردیدار با مسئولان و فرماندهان بسیج دانش‌آموزی شهرستان خلخال با اشاره به طرح شهید بهنام محمدی اظهار کرد: با یاری خداوند متعال و در سایه رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی در آینده نزدیک و در قالب طرح شهید بهنام محمدی بتوانیم ۱۰ میلیون جوان مومن انقلابی و پای کار و تراز انقلاب تربیت نمائیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ماهانی افزود: دانش‌آموزی تراز انقلاب برای کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مثمر ثمر خواهند بود و آینده‌سازان میهن عزیزمان همان دانش آموزان نسل‌های آتی با الگوگیری از تفکر بسیج هستند.
وی بیان کرد: بسیج لطف بی‌دریغ خداوند منّان است که شامل حال ما شده و تفکر بسیجی در حال انتقال و صدور به سراسر دنیا است که در این زمینه اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز مستعد تقویت و شکوفایی است و برای ما حائز اهمیت است.
رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی اردبیل گفت: گام دوم انقلاب همچون گام اول باید پیشتاز اجرای تمامی برنامه ها‌ی بسیج همچون گذشته باشند و در اجرای بیانیه گام دوم انقلاب و ترویج فرهنگ بسیجی به نسل جدید انقلاب با همکاری آموزش و پرورش و سایر نهادی آموزشی و تربیتی پیش قدم باشند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا اردبیل فرهنگی گام دوم انقلاب بسیج بسیج دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۷۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در این برنامه ۳۶۰ نفر از دانش آموزان مدرسه باهنر ۲ آموزش‌های راهنمایی و رانندگی آشنا شدند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در این مراسم گفت: ایمنی مدارس حاشیه جاده‌ها بخشی از ایمنی راه‌های استان است. 

مهرداد آهکی افزود: دانش‌آموزان می‌توانند در پیشگیری از حوادث رانندگی نقش تاثیرگذاری داشته باشند و موجب کاهش تصادفات جاده‌ای شوند.

در پایان این برنامه به اولیاء دانش آموزانی که موتور سیکلت و گواهی نامه داشتند، کلاه ایمنی هدیه داده شد.

دیگر خبرها

  • اجرای بیش از ۱۰۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در کازرون
  • اساتید دانشگاه‌ها همواره دغدغه حل مسائل کشور و ملت را سرلوحه کار خود قرار داده اند.
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • طرح «بوم»؛ شکوفایی خلاقیت‌ها یا باری روی دوش معلم؟
  • اجرای ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی در مرکزی
  • بررسی طرح ساماندهی المپیاد‌های دانش‌آموزی
  • اجرای طرح ایمن سازی مدارس در شهر جورقان
  • جهاد تبیین اولویت اول برنامه های سپاه
  • تغییر۱۰ درصد برنامه درسی دوره متوسطه اول به نفع مهارت‌آموزی