Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- با تلاش این فراکسیون هزاران میلیارد تومان بازگشت سرمایه به بیت المال داشته ایم که مستندات آن در اختیار مجلس و دستگاه‌های نظارتی قرارگرفته است
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از خبرگزاری صداوسیما، امیر خجسته، درباره عملکرد فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی افزود: از ابتدای کار فراکسیون تا به امروز، دستاورد‌های خوب و اثرگذاری در زمینه‌هایی از جمله بحث گمرک، قاچاق کالا و ثبت سفارش غیرقانونی خودرو داشته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در بحث قاچاق کالا پس از پیگیری‌های فراکسیون ورود هزار و 128 کانتینر کالای قاچاق به کشور اثبات شد و در بحث ثبت سفارش خودرو نیز ثبت 34 هزار خودرو به صورت غیرقانونی اثبات شد که از این تعداد حدود هزار و 900 خودرو وارد کشور شده بود.
خجسته درباره نقش گزارش‌های مردمی در عملکرد فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: ما گزارش‌های مردمی را از سراسر کشور دریافت می‌کنیم به عنوان نمونه گزارش‌های خوب یکی از معتمدین مردم و اعضای اصلی صندوق ذخیره فرهنگیان باعث ورود ما به این موضوع و تحقیق و تفحص از این صندوق شد، حدود 8 هزار میلیارد تومان مشمول وصول بوده که حدود 5 هزار میلیارد تومان از آن برگشت خورده است.
رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس افزود: در خصوص قرارداد‌های نفتی نیز گزارش‌هایی به ما رسیده و من با آقای زنگنه به صورت مبسوط صحبت کردم و مکاتبات لازم نیز انجام گرفته تا از هرگونه سوء استفاده جلوگیری شود.
خجسته تاکید کرد: فراکسیون بدون ملاحظه افراد به پرونده‌ها ورود پیدا کرده، محکم ایستاده و به صورت شفاف با پرونده‌ها برخورد می‌کند.
وی ادامه داد: هزاران میلیارد تومان برگشت سرمایه به بیت المال داشته ایم که مستندات این اقدامات در اختیار مجلس، دستگاه‌های نظارتی و قوه قضاییه قرار گرفته و تلاش می‌کنیم با سران مفاسد اقتصادی برخورد و دست مفسدین را از بیت المال قطع کنیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بازگشت سرمایه بیت المال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۷۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازاری‌ها فروشنده شدند/ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان

سیرنزولی قیمت‌ها درحالی در بازار ارز ادامه دارد که هم اکنون قیمت دلار در بازار تهران به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، کاهش قیمت ها در بازار طلا و ارز درحالی ادامه دارد که هم اکنون قیمت دلار در کف بازار به کانال 62 هزار تومان بازگشته است؛ ضمن اینکه دلار فردایی نیز بین دلال‌ها در کانال 61 هزار تومان معامله می شود.

سیرنزولی قیمت ارز در بازار بعد از نمایش اقتدار نظامی کشورمان در مقابل اسرائیل آغاز  و با کاهش تنش ها در منطقه ادامه دار شد.فعالان بازار ارز می گویند خیال بازار از تنش‌های سیاسی راحت شده و به همین دلیل درحال تخلیه هیجانات هفته های قبل است.

بازاری‌ها می گویند از دیروز جو بازار کاملا فروشنده است و خریداری حاضر به خرید در این قیمت‌ها نیست؛ خریداران دست نگه داشته‌اند تا در قیمت‌ها پایین تر خرید کنند.

هم اکنون دلار در کف بازار تهران به کانال 62 هزار تومان بازگشته ولی در کانال‌های تلگرامی طبق روال قبل دلار یکی دو هزار تومان گرانتر قیمت گذاری می شود! دلار تهران الان 62 هزار و 900 تومان و هرات 62 هزار و 270 تومان قیمت خورده است.

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی، ریزش قیمت‌ها در بازار طی روزهای آینده هم ادامه خواهد داشت و احتمال بازگشت دلار به کانال 50 هزار تومانی در هفته‌ آینده بالاست.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • بازاری‌ها فروشنده شدند/ بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان
  • بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ساوجبلاغ به بیت‌المال
  • بازگشت ۲۲ هزار میلیارد تومان به بیت‌المال در استان البرز
  • گزارش تصویری | دیدار هزاران نفر از کارگران سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • کودک ربوده شده به آغوش خانواده بازگشت
  • بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ملی ساوجبلاغ به بیت‌المال
  • آغاز تولید خودروهای برقی چینی در تایلند
  • بازگشت ۵۰ هکتار از اراضی ملی ساوجبلاغ به ارزش ۲هزار میلیارد تومان به بیت المال