Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-26@20:30:51 GMT

بهنام خلجی قهرمان جهان شد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۸۰۳۰

بهنام خلجی قهرمان جهان شد

خرداد؛ در فینال مسابقات پارا سنگ‌نوردی قهرمانی جهان بهنام خلجی به عنوان آخرین رقابت‌کننده گروه، موفق به تاپ کردن مسیر تنها در ۱ دقیقه و ۵۰ ثانیه شد و بار دیگر عنوان قهرمانی جهان را به خود اختصاص داد.
به گزارش ایسنا، در فینال مسابقات پارا سنگ‌نوردی قهرمانی جهان -بریانس فرانسه - در گروه PR2، «بهنام خلجی» به عنوان آخرین رقابت‌کننده گروه، موفق به تاپ کردن مسیر تنها در ۱ دقیقه و ۵۰ ثانیه شد و بار دیگر عنوان قهرمانی جهان را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لازم به ذکر است؛ امیر سبزی نیز در این گروه در جایگاه ششم ایستاد.
مسابقات سنگ‌نوردی معلولین قهرمانی جهان طی روزهای ٢۵ و ٢۶ تیرماه در شهربریانسن فرانسه برگزار شد و تیم سه نفره کشورمان متشکل از بهنام خلجی، امیر سبزی و حسن میرزاحسینی در این رقابت‌ها حضور داشتند. برچسب ها: بهنام خلجی

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۸۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی

در حاشیه مسابقات بین المللی جام جهان پهلوان تختی از قهرمان جهان و آفای ورزش ایران تجلیل شد.

به گزارش ایرنا، مسابقات فینال و رده بندی کشتی فرنگی جام جهان پهلوان تختی تا دقایقی دیگر در سالن کشتی مجموعه ورزشی امام رضا (ع) برگزار خواهد شد.

مسئولان این پیکارها پیش از برگزاری مسابقات فینال پنج وزن دوم از امین میرزازاده قهرمان جهان تجلیل به عمل آوردند. میرزازاده با کسب نشان طلای قهرمانی سال ۲۰۳۲ بلگراد سهمیه المپیک ایران را در وزن ۱۳۰ کیلوگرم قطعی کرد.

شیر بختیاری چهارشنبه شب نیز با رای مردم به عنوان آقای ورزش ایران معرفی شد. در این رای گیری فدراسیون کشتی به عنوان برترین فدراسیون سال ۱۴۰۲ و امیررصا معصومی به عنوان قهرمان فردا انتخاب شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشتی فرنگی ایران برای دومین بار در تاریخ با سهمیه کامل در المپیک بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیم کامل

دیگر خبرها

  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • استقبال از قهرمان قایقرانی آسیا و مرد المپیکی در بابلسر
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • مهمدی با برتری بر قاتل چنگیز، مدعی قهرمانی المپیک 2024 شد