Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این طرح برای نخستین بار در سیستان و بلوچستان و برای پنجمین بار در کشور افتتاح می شود.
ادریس دینارزهی افزود: برای این طرح ۲۵۰ میلیون تومان هزینه شده که این میزان اعتبار از محل تسهیلات اشتغال روستایی صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ایجاد روستای بدون بیکار یکی از طرح های اصلی و مورد توجه صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان است که برای اولین بار این طرح در شهرک میر از توابع شهرستان هامون اجرا شد.
مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان ادامه داد: برای ایجاد اشتغال در این روستا سه میلیارد تومان تسهیلات درنظر گرفته شده که تاکنون یک میلیارد تومان آن پرداخت شده و ۷۰۰ میلیون تومان نیز در دست بررسی است.
دینارزهی خاطر نشان کرد: بقیه تسهیلات نیز در صورت ورود متقاضیان به فضای اشتغال در این روستا پرداخت خواهد شد.
وی تصریح کرد: تاکنون ۴۷ طرح اشتغال در شهرک میر ایجاد شده است که طرح پرورش و سم گیری عقرب یکی از این طرح هاست.
مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال گذشته تا کنون برای ۵۵ نفر در قالب طرح‌های ایجاد شده فرصت اشتغال فراهم شده است.
به گزارش ایرنا علی ربیعی سخنگوی دولت و رییس هیات مدیره صندوق کارآفرینی امید و اصغر نوراله زاده مدیرعامل این صندوق به منظور افتتاح چندین طرح وارد زاهدان شدند و به منطقه سیستان سفر کردند و بعد از غبارروبی یادمان شهدای تاسوکی سالن آمفی تئاتر شهر سوخته را افتتاح کردند.
پس از افتتاح طرح پرورش و سم گیری عقرب در شهرک میر شهرستان هامون، بازدید از طرح های مشاغل خانگی در روستای شهرک میر، افتتاح مجتمع پرورش دام سنگین در روستای گلخانی نیمروز، افتتاح کارگاه ام دی اف در روستای چرک، حضور در شورای اداری زابل و مراسم کلنگ زنی پروژه مجتمع فرهنگی، رفاهی و گردشگری در روستای میرآباد زابل از دیگر برنامه های سفر این هیات به سیستان است.
۹۹۰۸**۳۲۱۳**۶۰۸۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان صندوق کارآفرینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۸۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد

پیکر بی‌جان دو فرد غرق شده در رودخانه نیاتک منطقه سیستان در شمال استان سیستان و بلوچستان پیدا شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زابل، صبح امروز با تلاش نیروهای مردمی و هلال احمر شهرستان هیرمند از توابع منطقه سیستان واقع در شمال استان سیستان و بلوچستان، جسد دومین غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا و از آب بیرون کشیده شد.

روز گذشته چهار نفر از اعضای یک خانواده در رودخانه نیاتک غرق شدند که با تلاش حاضرین دو نفر نجات پیدا کردند و دو برادر 14 و 19 ساله در جریان این حادثه جان خود را از دست دادند.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پیکر بی‌جان ۲ فرد غرق شده در رودخانه نیاتک پیدا شد
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • دیدار و گفتگوی صمیمانه مدیرکل آموزش و پرورش استان با خانواده های معزز شهدای فرهنگی
  • کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان
  • اصل کار تعلیم و تربیت بر عهده معلمین است
  • افتتاح ۹۰۹ کارگاه اشتغالزایی در سیستان و بلوچستان
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • کار دانشگاه‌ها تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت‌های سیستان و بلوچستان است
  • مهارت آفرینی در بستر دستگاه تعلیم و تربیت باید فراهم شود
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان