Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  ادریس دینارزهی مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان اظهار داشت: طرح پرورش و سم گیری عقرب  برای نخستین بار در سیستان و بلوچستان و برای پنجمین بار در کشور افتتاح می‌شود.

ادریس دینارزهی افزود: برای این طرح ۲۵۰ میلیون تومان هزینه شده که این میزان اعتبار از محل تسهیلات اشتغال روستایی صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان تامین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ایجاد روستای بدون بیکار یکی از طرح‌های اصلی و مورد توجه صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان است که برای اولین بار این طرح در شهرک میر از توابع شهرستان هامون اجرا شد.

مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان ادامه داد: برای ایجاد اشتغال در این روستا سه میلیارد تومان تسهیلات درنظر گرفته شده که تاکنون یک میلیارد تومان آن پرداخت شده و ۷۰۰ میلیون تومان نیز در دست بررسی است.

دینارزهی خاطر نشان کرد: بقیه تسهیلات نیز در صورت ورود متقاضیان به فضای اشتغال در این روستا پرداخت خواهد شد.

وی تصریح کرد: تاکنون ۴۷ طرح اشتغال در شهرک میر ایجاد شده است که طرح پرورش و سم گیری عقرب یکی از این طرح هاست.
مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان گفت: از ابتدای سال گذشته تا کنون برای ۵۵ نفر در قالب طرح‌های ایجاد شده فرصت اشتغال فراهم شده است.

علی ربیعی سخنگوی دولت و رییس هیات مدیره صندوق کارآفرینی امید و اصغر نوراله زاده مدیرعامل این صندوق به منظور افتتاح چندین طرح وارد زاهدان شدند و به منطقه سیستان سفر کردند و بعد از غبارروبی یادمان شهدای تاسوکی سالن آمفی تئاتر شهر سوخته را افتتاح کردند.

پس از افتتاح طرح پرورش و سم گیری عقرب در شهرک میر شهرستان هامون، بازدید از طرح‌های مشاغل خانگی در روستای شهرک میر، افتتاح مجتمع پرورش دام سنگین در روستای گلخانی نیمروز، افتتاح کارگاه ام دی اف در روستای چرک، حضور در شورای اداری زابل و مراسم کلنگ زنی پروژه مجتمع فرهنگی، رفاهی و گردشگری در روستای میرآباد زابل از دیگر برنامه‌های سفر این هیات به سیستان است.

انتهای پیام/ع

افتتاح طرح پرورش و سم گیری عقرب در هامون 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اشتغالزایی حیات وحش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۸۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، افتتاح این مجموعه آموزشی در خدمت‌رسانی به شهر جدید سهند، شهرستان اسکو، آذرشهر و سایر شهرهای اطراف مؤثر خواهد بود.

این مدرسه هوشمند با مساحت بیش از یکهزار و ۸۰۰ متر مربع و محوطه یکهزار و ۱۰۰ متر مربع، دارای آسانسور ۲۰ نفره و برانکاردبر بوده و امکانات ویژه‌ای چون آزمایشگاه، سالن چندمنظوره، چهار کارگاه و ۲۰ فضای آموزشی و سالن ورزشی داراست که با هزینه کرد ۳۵۰ میلیارد ریال توسط شرکت عمران شهر جدید سهند احداث و هوشمندسازی شده است.

با افتتاح و بهره‌برداری از این مدرسه سرانه آموزشی کودکان استثنایی در سطح شهرستان افزایش بیش از ۲ برابری خواهد یافت.

کنترل هوشمند سیستم سرمایشی و گرمایشی تمامی فضاها با قابلیت تعریف زمان بندی در راستای مدیریت مصرف انرژی، کنترل و مونیتورینگ از راه دور و اجرای سناریوهای متفاوت برای فصل مختلف سال از ویژگی‌های این مدرسه هوشمند است.

امروز همچنین با حضور مهرداد بذرپاش عملیات ساخت چهار باب مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع و مسجد علامه محمد تقی جعفری به مساحت ۲ هزار و ۵۲۴ متر مربع و براورد اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال در شهر سهند آغاز شد.

امروز با حضور وزیر ره و شهرسازی ۸۳۱ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند به عنوان اولین واحدهای نهضت ملی مسکن در سطح استان آذربایجان شرقی افتتاح شد.

همچنین عملیات اجرایی ۵ پنج هزار و ۱۴۷ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند با برآورد اعتبار اولیه ۵۰ هزار میلیارد ریال آغاز شد.

کد خبر 6089308

دیگر خبرها

  • نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد
  • افتتاح نخستین مدرسه هوشمند در شهر جدید سهند
  • (تصاویر) روستای پزم تیاب سیستان و بلوچستان بعد از سیل
  • خبر‌های خوش سیستان و بلوچستان در هفته‌ای که گذشت
  • سینمای سیار کودک و کارگاه آموزش رایانه در خاش افتتاح شد
  • افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در سیستان و بلوچستان
  • کانون حل بسیاری از آسیب‌ها و مشکلات جامعه، آموزش و پرورش است
  • امدادرسانی آتش‌نشانان به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • طرح مرکز رشد و نوآوری توسعه اکوسیستم کارآفرینی کردستان (تاک) افتتاح شد
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد