Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، در بیانیه وزارت امور خارجه ترکیه آمده است: بعد از ظهر امروز، هفدهم ژوئیه در نتیجه یک حمله منفور در محلی خارج از کنسولگری ترکیه در اربیل یکی از کارمندان کنسولگری به شهادت رسید. اقدامات لازم نزد مقامات محلی و مقامات عراقی برای یافتن سریع عاملان حمله ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای شهید عزیزمان از خداوند رحمت طلبیده و به خانواده داغدیده و ملت عزیزمان تسلیت گفته و صبر و شکیبایی آرزو می‌کنیم.

رجب طیب اردوغان نیز در توئیتی نوشت: من این حمله خائنانه علیه افرادی که در کنسولگری ما در اربیل کار می‌کنند را محکوم می‌کنم. ما به تلاش‌هایمان در کنار مقامات عراقی و محلی ادامه می‌دهیم تا اطمینان حاصل شود که عامل این حمله به سرعت شناسایی شوند.

ابراهیم کالین، سخنگوی ریاست‌جمهوری ترکیه هم در توئیتر خود نوشت که به عاملان این حمله منفور و خائنانه پاسخ لازم داده خواهد شد.

در پی حمله مسلحانه به یک رستوران که کارمندان کنسولگری ترکیه در شهر اربیل در حال صرف غذا در آن بودند، معاون سرکنسول آنکارا کشته شد.

به گفته صاحب رستوران، پس از ورود کارکنان کنسولگری به داخل رستوران، دو مهاجم مسلح که لباس غیرنظامی بر تن داشتند، سلاح‌های خود را به طور مستقیم به سوی کارمندان هدف گرفته و تیراندازی کردند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۸۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند پخت انواع نان محلی در ترکیه (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: پخت نان محلی توسط یک زن روستایی (فیلم) پخت دو مرغ کامل و نان محلی در دشت توسط یک بانوی عشایر افغان (فیلم) پخت دیدنی نان محلی و آش توسط مادر و دختر روستایی بختیاری (فیلم)

دیگر خبرها

  • استقبال «اردوغان» از امیر کویت در آنکارا
  • ترکیه حمله رژیم صهیونیستی به رفح را محکوم کرد
  • اربیل: در روزهای سخت اولین تماس ما با جمهوری اسلامی ایران است
  • ادعای ترکیه درباره شرط حماس برای کنارگذاشتن سلاح
  • فرآیند پخت انواع نان محلی در ترکیه (فیلم)
  • اولین اظهار نظر مقامات اسرائیلی در خصوص حمله پهپادی این رژیم به اصفهان
  • تحریم ترکیه طی چند روز بر مصرف‌کنندگان اسرائیلی تأثیر خواهد گذاشت؟
  • ترکیه: از تمام ابزار‌ها برای اعمال فشار به اسراییل استفاده می‌کنیم
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • ترکیه: از تمام ابزارها برای اعمال فشار به اسراییل استفاده می‌کنیم