Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@20:08:02 GMT

ماندن نیمار در این شرایط به سود هیچکس نیست

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۴۸۷۵۳

ماندن نیمار در این شرایط به سود هیچکس نیست

تیاگو موتا، هافبک برزیلی و سابق پاری سن ژرمن در مورد شرایط نیمار در این تیم صحبت کرد.


به گزارش "ورزش سه"، نیمار بعد از دو فصل بازی کردن در فرانسه دوباره علاقمند به بازگشت به بارسلوناست و شرایط بین او و پاری سن ژرمن در هفته های اخیر خوب پیش نرفته است. تیاگو موتا مدعی شد طرفین باید راه حلی در این رابطه پیدا کنند وگرنه ادامه این روند به سود هیچکس نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تیاگو موتا گقت: "وقتی یک رابطه خوب پیش نمی رود باید راه حلی پیدا کرد. اگر قصد نیمار به ماندن است باید دو طرف تلاش کنند تا متوجه شوند کجای کار اشتباه پی رفته است. ماندن نیمار در این شرایط برای هیچیک از طرفین خوب نیست زیرا وقتی امروز توافقی بین طرفین وجود ندارد در آینده نیز حاصل نخواهد شد و باید در این مورد بحث و گفت و گو صورت گیرد.

 

 

من و نیمار برای یک سال کنار هم بازی کرده ایم و او یک بازیکن استثنایی است. نیمار پسر خوبی است اما شما باید با او صحبت کنید و وقتی اوضاع خوب نیست باید به او بگویید. اگر چیزی را از نیمار پنهان کنید می توانم به شما اطمینان دهم که این پسر می تواند چهره ای عصبانی هم داشته باشد. نیمار بازیکن باهوش و نه فریبکار است و اگر او به شما اعتماد کند با 200 درصد توان بازی خواهد کرد.

 

یافتن بازیکنی در اندازه های نیمار برای پاری سن ژرمن دشوار است. او تفاوت ها را در زمین رقم می زند اما امروز باید راه حلی پیدا کنیم زیرا اگر شرایط اینگونه بماند به تیم هم ضربه خواهد زد."

پاری سن ژرمن تیاگو موتا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن تیاگو موتا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۸۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارکینیوش: می‌خواهیم فرهنگ پاری سن ژرمن را به همه نشان دهیم

کاپیتان پاری سن ژرمن در کنفرانس مطبوعاتی از اهمیت جدال با دورتموند برای این تیم صحبت کرد. 

طرفداری | در جریان دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های پاری سن ژرمن و دورتموند به میزبانی استادیوم پارک دو پرنس مقابل هم قرار می گیرند. بازی رفت با نتیجه 0-1 به سود دورتموند تمام شد و پاریسی ها با انگیزه انتقام و مقابل چشم تماشاگران خودشان پا به این بازی می گذارند. 

مارکینیوش، کاپیتان پاری سن ژرمن در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شد و در مورد جدال پیش روی تیمش صحبت کرد. 

ما اهمیت بازی کردن در خانه و در کنار هوادارانمان را درک می کنیم. به همین دلیل است که اعتماد به نفس زیادی داریم. می دانیم که آنها می توانند با شعارها و انرژی خود روند بازی را تغییر دهند. فوتبال نقش مهمی در زندگی بسیاری از مردم دارد، من این را از زمانیکه از برزیل آمده ام می دانم، و این موضوع در پاریس نیز وجود دارد. فردا، افراد زیادی حامی ما ما خواهند بود تا به ما کمک کنند بازی خوبی انجام دهیم. مهمترین چیز این است که فرهنگ باشگاه را به همه نشان دهیم. 

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • پیش‌بازی پاری سن ژرمن - دورتموند؛ آدمی با رویاهایش زنده‌است
  • ترزیچ: رویای دورتموند تکرار قهرمانی سال 1997 است
  • ناصر الخلیفی: دیدار با دورتموند مهم‌ترین بازی پاری سن ژرمن در دوران من است
  • مارکینیوش: می‌خواهیم فرهنگ پاری سن ژرمن را به همه نشان دهیم
  • مأموریت سخت ژاوی به دکو: ژاوی سیمونز را به بارسلونا برگردان!
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • دنیله اورساتو داور جدال برگشت پاری سن ژرمن و دورتموند
  • با نماد برج ایفل؛ طرح لو رفته از پیراهن دوم پاری سن ژرمن برای فصل 25-2024 / عکس
  • با وجود تساوی‌های متوالی، بولونیا در آستانه کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • تیاگو موتا: آلونسو برای ماندن در لورکوزن دلایل خودش را داشت؛ آینده من فعلا مهم نیست