Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» روز پنجشنبه در شورای سیاستگذاری برگزاری کنگره نقش امام راحل در راهبری جنگ تحمیلی و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی، افزود: مسئولان دستگاه های اجرایی، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و دیگر اقشار مختلف جامعه به خصوص جوانان و نوجوانان باید در کیفیت بخشی به برنامه های این کنگره که امسال در اراک برگزار می شود همکاری جدی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این کنگره آبروی رزمندگان، شهدا، جانبازان و خانواده های معظم شهدا و محور اتحاد و همدلی مردم و مسئولان است و باید به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اظهار داشت: انتظارات از این استان به لحاظ زادگاه امام خمینی (ره) و همچنین نقش آفرینی رزمندگان در عملیات های مختلف در گسترش ارزش های ناب انقلاب اسلامی بیشتر است و آحاد مردم باید با حضور در این کنگره یک بار دیگر با آرمان های مقدس امام راحل، شهدا، مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی تجدید بیعت کنند.

آیت الله دری نجف آبادی اضافه کرد: رسانه های ملی و محلی نیز باید در انعکاس اجلاسیه های کنگره و در برگزاری کنگره اصلی قدرتمند وارد شوند تا یک بار دیگر عشق به آرمان های انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته شود.

وی اظهار داشت: برگزاری کنگره نقش امام راحل در راهبری جنگ تحمیلی و ۶ هزار و ۲۰۰ شهید استان مرکزی باید با برنامه های فرهنگی از قبیل انتشار کتاب و مقاله و همچنین اعطای بسته های حمایتی به اقشار ضعیف جامعه به نام شهدا گره بخورد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران از بدو شکل گیری نهضت تا کنون مورد هجمه های مختلف دشمنان قرار گرفته و تنها عاملی که باعث خنثی سازی توطئه های دشمنان شده پشتیبانی ملت و فرهنگ ایثار و شهادت بوده است و این فرهنگ مقدس باید برای اعتلای نظام اسلامی صیانت شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی نیز گفت: برنامه ریزی اجرای کنگره ملی نقش امام راحل در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان از ۴ سال گذشته آغاز شد و از یک سال و نیم پیش نیز شورای سیاستگذاری و ستاد کنگره تشکیل شد.

سردار «محسن کریمی» افزود: این کنگره با ۶ کارگروه و هفت اجلاسیه کار خود را آغاز کرد اما، پس از مدتی با ۱۲ کارگروه و ۱۳ اجلاسیه کار خود را توسعه داد و در برگزاری آن تلاش می شود تا از تمام ظرفیت های مرذدمی و اجتماعی به خوبی استفاده شود.

وی بیان کرد: تا کنون چهار اجلاسیه کنگره برگزار شده و بقیه نیز تا مهرماه امسال برگزار و کنگره اصلی نیز دهم مهرماه سال جاری در محل مصلی بیت المقدس اراک برگزار می شود.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: کمیته های اجلاسیه، نظارت و بازرسی، طرح و برنامه، پشتیبانی، امنیت و حفاظت، عمران، اقشار و مردمی، علمی و پژوهشی، ورزشی، نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس، اجلاس بانوان، اجلاس فرهنگیان، اجلاس ایثارگران، فرهنگی هنری و فضاسازی، روابط عمومی و رسانه برای برگزاری هرچه باشکوهتر این کنگره تشکیل شده است.

استان مرکزی ۶ هزار و ۲۰۰ شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

۳۰۱۷/۶۰۱۳/‏

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان مرکزی فرهنگی شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۹۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است

بیژن نوباوه‌وطن در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره اهمیت دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: هنوز یک پنجم مجلس دوازدهم تعیین نشده که این تعداد بسیار مهم و اثرگذار است.

داوطلب دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم بیان کرد: مطمئن هستم با تعهدی که مردم دارند، حتماً دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی پای صندوق‌های رأی خواهند آمد و با مشارکت خود این کار ناتمام را تمام خواهند کرد.

وی تاکید کرد: همه مطالبات ملت از طریق مجلس شورای اسلامی قابل پیگیری است و هر چقدر مجلس ما قوی‌تر و منسجم‌تر باشد، قطعاً می‌تواند در آینده کشور نقش به سزایی داشته باشد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم همه مردم که در دور اول انتخابات مجلس پای صندوق‌های رأی آمدند و حتی کسانی که در دور اول نیامدند، روز جمعه این هفته پای صندوق‌های رأی بیایند و ۴۵ نماینده باقیمانده مجلس دوازدهم را با رأی بالای خود تعیین کنند.

کد خبر 6099053 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • ایران اسلامی به الگویی برای آزادیخواهان جهان تبدیل شده است
  • آمریکا و رژیم صهیونیستی در آینده منطقه جایی ندارند/ ایران مقاومت را در جهان تقویت کرد
  • دو عامل کاهش مشارکت در دور دوم انتخابات
  • مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس مهم است
  • جهش کیفی و کمی تولید با مشارکت مردم تحقق می‌یابد
  • دهه کرامت، فرصت خوبی برای تبیین ابعاد موج نفرت از جنایت‌های رژیم صهیونیستی است
  • عدالت برای همه، ظلم به هیچ‌کس؛ محور پنجمین کنگره امام رضا(ع)
  • یادواره شهدای معلم شهرستان دیر برگزار شد
  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • ۱۰۶۶ ختم قرآن به نیت شهدای قوچان انجام خواهد شد