Web Analytics Made Easy - Statcounter

.به گزارش ایلنا به نقل از رویترز،‌ «میشل بارنیه»، مذاکره کننده ارشد اتحادیه اروپا در پرونده برگزیت،‌ خروج بدون توافق را برای این اتحادیه ناخوشایند توصیف و تأکید کرد که اگر لندن چنین مسیری را در پیش گیرد،‌ عواقب آن متوجه خود این کشور خواهد بود.

بارنیه در پاسخ به پرسش رادیو بی‌بی‌سی مبنی بر اینکه اگر بریتانیا کارت عضویتش در اتحادیه اروپا را پاره کند، چه پیامدهایی دارد، گفت: «عواقب این اقدام متوجه لندن خواهد بود».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه افزود: «به اعتقاد من بریتانیا که خود از نحوه عملکر ما در اتحادیه اروپا آگاه است، از همان ابتدا می‌دانست که ما از چنین تهدیدی خوشمان نمی‌آید و بنابراین کاربرد آن بیهوده است.

بارنیه پیش از رقابت فعلی بر سر رهبری حزب محافظه‌کار گفته بود که توافق خروج تنها راه خروج از اتحادیه اروپا به صورت منظم است.

«فرانس تیمرمن» معاون اول رئیس کمیساریای اروپا در مصاحبه با بی‌بی‌سی گفت که وزرای بریتانیایی هنگام رسیدن به مذاکره برای خروج از اتحادیه اروپا در سال ۲۰۱۷  مانند احمق‌ها راه می‌رفتند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: اتحادیه اروپا برگزیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۹۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا

روسیه گزینه خروج از اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) را همچنان حفظ کرده است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، الکساندر دیوکوف رئیس فدراسیون فوتبال روسیه در جمع خبرنگاران اعلام کرد احتمال خروج این کشور از یوفا همچنان وجود دارد.

فوتبال باشگاهی و ملی روسیه پس از شروع جنگ در اوکراین با تصمیم مشترک یوفا و فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) تا اطلاع ثانوی تحریم شد.

پخش یورو 2024 در بلاروس بدون مجوز یوفا!

الکساندر دیوکوف گفت: ما در حال گفت‌وگو هستیم، اما در حال حاضر مذاکرات متوقف شده است. ما و یوفا مواضع خود را به یکدیگر اعلام کرده‌ایم. همه استدلال‌ها هم ارائه شده است. یوفا سال گذشته تصمیم گرفت که به تیم‌های جوانان روسیه اجازه دهد در مسابقات مقدماتی اروپا بازی کنند که در نهایت اجرایی نشد. 

رئیس فدراسیون فوتبال روسیه خاطر نشان کرد: ما معتقدیم که توپ در زمین یوفاست. اگر راه‌حل فنی برای مسابقات زیر 17 سال پیدا شود، ما گامی رو به جلو در جهت بازگشت به مسابقات تحت نظارت یوفا خواهیم داشت. البته باید بگویم همچنان امکان تغییر کنفدراسیون را حفظ کرده‌ایم و احتمال خروج روسیه از یوفا وجود دارد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • موافقت پادشاه انگلیس با قانون ضد مهاجرتی رواندا
  • صف‌آرایی شکست‌خوردگان، علیه ایران | آمریکا و اروپا دوباره دست به تحریم شدند
  • فضاسازی تبلیغی پارلمان اروپا علیه عملیات «وعده صادق»
  • بریتانیا در یک قدمی شبکه برق بدون کربن
  • ادامه جنگ اوکراین در سایه تحریم و تهدید روسیه
  • توافق آلمان و انگلیس برای تقویت همکاری‌های دفاعی
  • تکذیب خروج مستشاران ایران از سوریه
  • پخش یورو ۲۰۲۴ در بلاروس بدون مجوز یوفا!
  • اتحادیه اروپا تیک‌تاک را به دلیل یک برنامه جدید تهدید می‌کند