Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ در ادامه رقابت‌های بسکتبال جام ویلیام‌جونز ۲۰۱۹ که به میزبانی چین‌تایپه در حال پیگیری است، تیم ملی امید (آبی) ایران توانست دومین برد خود در این مسابقات را با برتری برابر تیم ملی اردن کسب کند.

به این ترتیب بسکتبالیست‌های ایران توانستند در نیمه نخست این بازی را با نتیجه ۳۸ - ۳۷ و در نیمه دوم نیز با نتیجه ۴۴ - ۴۰ حریف خود را شکست دهند تا در مجموع ۸۲ - ۷۷ برابر اردن به برتری برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج چهار کوارتر این بازی به شرح زیر رقم خورد:

کوارتر اول: ۱۷ - ۱۳ ایران
کوارتر دوم: ۲۱ - ۲۴ اردن
کوارتر سوم: ۲۱ - ۲۰ ایران
کوارتر چهارم: ۲۳ - ۲۰ ایران

در پایان این بازی، سینا واحدی با کسب ۱۷ امتیاز، امتیاز آورترین بازیکن ایران شد. هدایت تیم ملی یاران در این مسابقات را فرزاد کوهیان به عنوان سرمربی بر عهده دارد.

بسکتبالیست‌های امید ایران فردا (جمعه) ۲۸ تیر ماه ۱۳۹۸ در ششمین بازی خود به مصاف تیم B. چین‌تایپه خواهد رفت. منبع: ایسنا برچسب ها: رویداد24 ، جام ویلیام جونز ، تیم ملی امید بسکتبال ، بسکتبال ، تیم ملی بسکتبال سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 جام ویلیام جونز تیم ملی امید بسکتبال بسکتبال تیم ملی بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۹۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی سپاهان در نیمه اول برابر آبی پوشان جنوب

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال آبی‌پوشان جنوب (استقلال ملاثانی) و سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۹:۳۰ و در ورزشگاه شهدای فولاد رو در روی هم قرار گرفتند که این بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

ترکیب آبی‌پوشان جنوب: علی کردانی، امید صیدالی، احسان علوان‌زاده، رضا آنتیک، دانیال مؤمنی، علی فاتح، امید خالدی، وحید نامداری، علی حمودی، محمد اهل‌شاخه، میلاد پاک‌پرور

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، میلاد زکی پور، هادی محمدی، سیاوش یزدانی، رامین رضائیان، برایان دابو، امیدنورافکن، محمد کریمی، علی اصغر اعرابی، رضا شکاری، کاوه رضایی

بازیکنان سپاهان بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه ۱۰، روی ضربه رضا شکاری این تیم به گل رسید اما داور گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد. در ادامه حملات بازیکنان سپاهان ادامه داشت و در دقیقه ۲۳، امید نورافکن از فاصله دور اقدام به شوت زنی کرد که توپ او با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۴۰ و روی سانتر زیبای رامین رضائیان، کاوه رضایی با ضربه سری زیبا توانست قفل دروازه آبی پوشان را باز کند تا حساب کار یک بر صفر به سود سپاهان شود.

کد خبر 6089335

دیگر خبرها

  • صعود سخت سپاهان با پیروزی خفیف برابر استقلال ملاثانی
  • سپاهان پیروزی را با تساوی عوض کرد/ کار به وقت های اضافه رسید
  • پیروزی سپاهان در نیمه اول برابر آبی پوشان جنوب
  • تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت
  • درخشش جوکر در بازی مقابل لیکرز
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در دومین دیدار تدارکاتی اردوی ترکیه
  • کار سخت عقاب‌ها در فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • پیروزی نوجوانان هندبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی مقابل ترکیه