Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، آیین افتتاحیه هفتمین جشنواره فیلم، با معرفی برگزیدگان بخش سریال، محله و تبلیغات سینمای ایران، شب گذشته (چهارشنبه ۲۶ تیر) در پردیس سینمایی ملت برگزار شد.

بزرگداشت داریوش اسدزاده، از جمله برنامه‌های این مراسم بود که در آن هدایایی به خانم محمدزاده، خواهرزاده داریوش اسدزاده  اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروانه معصومی، دیگر بازیگر پیشکسوتی بود که در افتتاحیه جشنواره فیلم شهر، تجلیل شد.

او روی صحنه این مراسم، در سخنانی گفت: «از همه کسانی که مرا فراموش نکردند تشکر می‌کنم. خوشحالم با اینکه با فاصله دوری از اینجا زندگی می‌کنم، ولی همچنان کسی فراموشم نکرده است.»  

هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهراز ۲۶ تا ۳۱ تیر توسط موسسه تصویر شهر به دبیری هاشم میرزاخانی در پردیس سینما گالری ملت برگزار می‌شود.

۵۷۵۷

کد خبر 1281002

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: جشنواره فیلم شهر جشنواره های سینمایی داریوش اسدزاده ایران و آمریکا ایالات متحده آمریکا استان لرستان باشگاه پرسپولیس محمدعلی نجفی بازار طلا و ارز محمدجواد ظریف تیم ملی فوتبال ایران شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۹۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد

 شامگاه چهارشنبه اختتامیه جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» با موضوع «انتخاب اصلح، مشارکت حداکثری، حماسه حضور» در مرکز لرستان برگزار شد.

این جشنواره رسانه‌ای با حضور «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان و جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان و اصحاب رسانه در تالار ماه حوزه هنری لرستان برگزار شد.

«رضوان پاک منش» در بخش کلیپ و ویدئو به‌عنوان برگزیده این جشنواره معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • (ویدئو) حمید معصومی‌نژاد خبرگزاری تک نفره؛ رُم نیستم، تهران!
  • ببینید | گزارش لحظه‌به‌لحظه حمید معصومی‌نژاد از بازگشت به ایران؛ جمله بامزه پای هواپیما روی باند فرودگاه!
  • بیست و هفتمین کنگره اورولوژی ایران
  • مراسم بزرگداشت مرحومه معصومه حائری برگزار شد
  • مریل استریپ نخل طلای افتخاری جشنواره کن را دریافت می‌کند
  • باشگاه خبرنگاران جوان لرستان برگزیده جشنواره رسانه‌ای «بر بلندای حضور» شد
  • برنامه‌های بزرگداشت سالروز سفر مقام‌ معظم رهبری به کردستان
  • بسته شدن حریم هوایی پاریس در افتتاحیه المپیک
  • ۹۰۰ برنامه ویژه برای بزرگداشت دهه کرامت در نظر گرفته شده است
  • این نماد در صف عرضه اولیه قرار گرفت