Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، منوچهر حبیبی سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین از پرداخت ۱۷۷ میلیارد تومان از مطالبات گندم کاران استان بابت فروش تضمینی محصول خود خبر داد و گفت: تلاش می‌شود تا سال جاری مطالبات گندم کاران استان در کم‌ترین زمان ممکن به آن‌ها پرداخت و تسویه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته حبیبی، تاکنون ۱۵۰ هزار گندم به شکل تضمینی از کشاورزان استان خریداری شده است.

وی افزود: با فعالیت ۲۱ مرکز خرید تضمینی گندم در نقاط مختلف استان که تا اواسط شهریور ماه نیز ادامه خواهد داشت، برخلاف برخی سال‌ها هیچ نوبت و صف انتظار طولانی برای دریافت محصول وجود ندارد.

وی همچنین گفت: ۱۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از مطالبات کشاورزان کلزا کار استان هم بابت فروش هشت هزار و ۸۰۰ تن از این محصول به شکل تضمینی پرداخت و تسویه شده است.

انتهای پیام/ک

پرداخت مطالبات کشاورزان در استان قزوین 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی کشاورزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۹۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران قزوینی راهی مدینه النبی شدند + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مدیر حج و زیارت استان قزوین گفت: اعزام زائران به حج عمره پس از ۹ سال دوباره از سر گرفته شده است و این کاروان ۸۵ نفره حج عمره را به مدت ده روز بجا خواهند آورد.
سلیمی با بیان اینکه مدت زمان سفر حج تمتع ۳۰ تا ۶۰ روز خواهد بود، افزود: ۸ کارون با جمعیت هزار و ۵۵ نفر راهی سفر حج تمتع خواهند شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • زائران قزوینی راهی مدینه النبی شدند + فیلم
  • زائران قزوینی در مدینه النبی + فیلم
  • گندم‌کاران مبارزه با آفت سن گندم را انجام دهند
  • ۸۹۰۰۰هکتار از اراضی کشاورزی استان به کشت گندم اختصاص یافته است
  • بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید تضمینی محصول گندم کشاورزان استان از اوایل خرداد ماه
  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان
  • خرید بیش از ۳۷۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • خرید تضمینی گندم به ۵۵۶ هزار تن رسید
  • خرید تضمینی گندم و کُلزا در کهگیلویه و بویراحمد