Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه ۴، رضا دوستعلی رییس فرهنگ‌سرای اشراق با اعلام این خبر تصریح کرد: در این جشنواره که با حضور جمعی از شاخصین و فعالان این عرصه با عرضه انواع بستنی‌های سنتی و دستگاهی و نوشیدنی‌ها برگزار می‌شود، مجموعه‌ای متنوع از برنامه‌های فرهنگی هنری، شامل پرواز بادبادک‌ها، مسابقه و ایستگاه نقاشی، اجرای نمایش عروسکی و طنز، اجرای برنامه‌های ورزشی و موسیقی اقوام را خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر فرهنگی هنری منطقه ۴، افزود: آشناسازی شهروندان با مراحل تولید و عرضه بستنی، ارایه آموزش‌های لازم جهت تهیه بستنی و نوشیدنی‌ها در منزل، معرفی چهره‌های فعال این صنف، کارآفرینان و رونق‌دهندگان این عرصه و نیز برگزاری عصرانه‌های فرهنگی تابستانی با رویکرد سبک زندگی سنتی و بومی ایرانی با عرضه دسرهای سالم ایرانی از دیگر بخش‌های متنوع این جشنواره تابستانی خواهد بود.

رییس فرهنگ‌سرای اشراق ضمن اشاره به تاریخچه تولید بستنی در کشورمان، اظهار داشت: تاریخچه تولید بستنی در ایران به حدود ۶۰ سال پیش مربوط می شود؛ اما ورود دستگاه‌های بستنی‌سازی به اواخر دهه ۴۰ برمی‌گردد، در ضمن ازآن موقع در کنار بستنی، فالوده هم تهیه می‌شده است.

فرهنگ‌سرای اشراق در فلکه دوم تهرانپارس، انتهای خیابان جشنواره قرار دارد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۷۷۳۲۶۷۷۷ و ۷۷۳۲۳۷۷۷ تماس بگیرند.

کد خبر 4669828 فاطیما کریمی

منبع: مهر

کلیدواژه: بستنی نوشیدنی طبیعی فرهنگسرای اشراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۴۹۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین جشنواره ی خوشنویسی امیرنظام گروسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکزکردستان،به گفته کریم نژاد دبیر این جشنواره ۱۹۰ اثر در سه بخش تحریری، نستعلیق و شکسته به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

خوشنویسان ۱۱ استان کشور در جشنواره خوشنویسی امیر نظام گروسی آثار خود را در معرض داوری و نمایش قرار گذاشتند.

در پایان در بخش تحریری مسعود حمیدی از سقز اول، مجمد حسن عطاری از تبریز دوم و ایوب شیری از آذربایجان غربی سوم شدند.

در بخش شکسته نیز، محمد عقمانی از بانه عنوان نخست و عابدین پویا و راحله تیمری هر دو از سنندج به ترتیب عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

همچنین در بخش نستعلیق هم محمد بهرامی از مریوان اول شد ناصر شریفی از سقز دوم و کورش کلهری از بیجار و احمد سنگینی هم از بانه به طور مشترک سوم شدند.

دیگر خبرها

  • انزوای رژیم صهیونیستی در جشنواره‌ها/ از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • نمایشگاه کاریکاتور "فرهنگ شهروندی" در اردبیل
  • تاثیرگذاری فیلم‌های کوتاه بیشتر است/ آشنایی نسل‌ امروز با فرهنگ رضوی
  • اعلام زمان برگزاری هفتمین اشکوره فرهنگی هنری حسینی در آمل
  • افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت
  • برگزاری جشنواره منتظران در دیار علم و فرهنگ
  • جشنواره ملی اشکواره حسینی به دور هفتم رسید
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران
  • برگزاری اولین جشنواره ی خوشنویسی امیرنظام گروسی