Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار قم با تأکید بر حضور زنان در عرصه‌های مختلف اجتماعی گفت: جمعیت مغفولی داریم که مورد توجه قرار نگرفته‌اند و اگر مشکلات را از خود بانوان بشنویم بسیار بهتر است تا اینکه نگاهی مردانه به موضوع داشته باشیم. ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، بهرام سرمست ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی فرهنگی سلامت، زنان و خانواده که در سالن جلسات امام جواد(ع) برگزار شد، با اشاره به تشکیل 4 گروه کاری در این کارگروه اظهار داشت:گروه‌های کاری پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، سلامت و امنیت غذایی، تحکیم خانواده و امور بانوان و امور فرهنگی، عفاف و حجاب و حقوق شهروندی 4 گروه کاری هستند که در این جلسه با تشکیل آن‌ها موافق بوده و این گروه‌های کاری باید به‌صورت هفتگی جلسه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار قم افزود: مسئولیت گروه فرهنگی و اجتماعی با معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی و دبیری گروه کاری عفاف و حجاب توسط نماینده دادستانی با همکاری نهادهای فرهنگی، گروه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مسئولیتش با معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی و دبیری آن با بهزیستی، گروه کاری امور بانوان و امور خانواده مسئولیت با معاونت سیاسی و دبیری آن با امور بانوان استانداری باشد.

وی با تأکید بر حضور ثابت، مطلع و با اختیار تام بودن گروه‌های کاری در جلسات گفت: در این کارگروه‌ها از حضور دو سمن و تشکل مردم‌نهاد استفاده کنیم، یکی از سمن‌ها ترجیحاً یا موضوعشان در ارتباط با زنان، ترکیبشان با زنان و یا مدیریت آن با زنان باشد.

تهران| مرکز ویژه عرضه البسه اسلامی برای بانوان محجبه در دماوند ایجاد می‌شودمعاون رئیس‌جمهور در سنندج: دولت مطالبات بانوان اهل‌سنت را پیگیری کنددفاع از حجاب مهم‌ترین سنگر بانوان در جامعه اسلامی است

سرمست  بیان کرد: صاحب‌نظران شخصیت‌های حقیقی هستند که در این گروه‌های کاری باید از آن‌ها استفاده شود، همچنین یکی از صاحب‌نظران باید خانم باشد زیرا جمعیت مغفولی داریم که موردتوجه قرار نگرفته‌اند و اگر مشکلات را از خود بانوان بشنویم بسیار بهتر است تا اینکه نگاهی مردانه به موضوع داشته باشیم، همچنین در این گروه‌های کاری از اعضای متغیر هم می‌توان به‌عنوان مدعو دعوت کرد.

استاندار قم هدف از ارزیابی دستگاه‌های اجرایی را مچ‌گیری مثبت عنوان و تصریح کرد: رفتارها و عملکردهای مثبت را باید تشویق کنیم و به نقاط قابل‌بهبود فرصتی دهیم تا این نقاط را برطرف و در جهت بهبود آن‌ها تلاش کنند.

انتهای پیام/ح

R7854/P1357/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۰۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک، در این نامه آمده است: با احترام به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی(ره) اراک که منجر به عدم تامین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان گردیده است و همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم، به استحضار می‌رساند ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

در ادامه این نامه آمده است: بدیهی است، باشگاه موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع ساخته تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته، نسبت به حضور بانوان محترم تصمیم‌گیری شود.

تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس عصر جمعه هفتم اردیبهشت ماه جاری در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در اراک به مصاف یکدیگر می‌روند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • عصبانیت دشمن از درخشش بانوان باحجاب ایرانی در عرصه‌های مختلف
  • واقعه طبس باید در عرصه‌های ملی جدی دیده شود
  • کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ
  • سفر منطقه‌ای استاندار اصفهان به شرق شهرستان اصفهان
  • خبر خوش به بانوان بهزیستی | فرزندان این گروه از خدمت سربازی معاف می‌شوند
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود
  • پرورش شتر؛ ظرفیت مغفول مانده در داورزن است
  • محیط زیست عرصه تقویت بنیان‌های اجتماعی با بهره گیری از توان بانوان است
  • ورود زنان به بازی آلومینیوم- پرسپولیس ممنوع شد
  • نقش مغفول مانده پدران در سلامت زنان و بارداری | تلویزیون با برنامه‌ «ماه‌ ترین» وارد شد