Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال جوانان ایران تاکید کرد که بازیکنان این تیم با سرویس و دفاع روی تور اجازه ندادند کار تیمی تونس شکل بگیرد. تاریخ انتشار: 15:17 - 27 تير 1398 - کد خبر: ۵۳۴۳۲۵

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری میزان از بحرین، بهروز عطایی پس از پیروزی مقتدرانه مقابل تیم تونس در اولین مسابقه از رقابت‌های جوانان جهان گفت: بازی خوبی مقابل تونس انجام دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد بازیکنان ما به گونه‌ای بود که توانستند مقابل تونس به یک پیروزی مقتدرانه برسند. البته تونس قهرمان آفریقا بود و تیم ضعیغی نیست، اما بازیکنان ما با سرویس و دفاع روی تور اجازه ندادند کار تیمی تونس شکل بگیرد.

وی در مورد اینکه آیا پیش‌بینی می‌کرد که تیم ایران بتواند تیم تونس را مقتدرانه شکست دهد، گفت: پیش‌بینی چنین بازی مقتدرانه‌ای را می‌کردیم، چون تیم خودمان را می‌شناسیم و به توانایی‌های بازیکنانمان واقف هستیم.

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران در مورد اینکه از ست دوم بازیکنان نیمکت‌نشین وارد بازی شدند، اظهار داشت: از گیم دوم سعی کردم به بازیکنان اصلی استراحت بدهم و فکر می‌کنم فرصت خوبی بود تا بازیکنانی که روی نیمکت بودند هم با فضای مسابقات آشنا شوند.

وی در پایان درباره بازی بعدی ایران که مقابل روسیه خواهد بود، خاطرنشان کرد: روسیه تیم قدرتمندی است و بازی این تیم مقابل چک را هم تماشا می‌کنیم تا بیشتر با نقاط قوت و ضعف این تیم آشنا شویم. اگر بتوانیم روسیه را شکست دهیم صعودمان به مرحله بعدی قطعی می‌شود. نمی‌توانم پیش‌بینی کنم چه نتیجه‌ای در بازی ایران و روسیه کسب می‌شود، اما قطعا بازی سختی خواهیم داشت.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بهروز عطایی فدراسیون والیبال والیبال جوانان جهان میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۰۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو جدید بلادلاین اولین بازی خود را برگزار کرد/ اخبار WWE

تاما تونگا، اولین بازی خود برای کمپانی WWE را برگزار کرد.

تاما تونگا، جدیدترین عضو بلادلاین امروز در نخستین بازی خود برای کمپانی WWE در بولونیای ایتالیا پا به رینگ گذاشت.

طرفداری | در مین ایونت شب دوم رسلمنیا 40 رومن رینز نتوانست از کمربند آندیسپیوتد WWE برابر کودی رودز دفاع کند. به دنبال این شکست، رئیس قبیله دیگر در اسمکدان حاضر نشد و به نظر سولو سیکوا در نبود او فرصت را مناسب دیده تا خود را به عنوان مرد اول بلادلاین جا بزند. سولو توطئه‌ای بزرگ علیه جیمی اوسو به دلیل شکست او مقابل جی در رسلمنیا ترتیب داد و جیمی را با تاما تونگا جایگزین کرد.

امروز و در یک رویداد بدون پخش تلویزیونی WWE، تاما تونگا نخستین بازی خود برای کمپانی WWE را انجام داد. او در این دیدار به همراه سولو سیکوا در مقابل تگ تیم ال ای نایت و رندی اورتون قرار گرفت و حاصل این دیدار تگ تیم، پیروزی بلادلاین بود.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • قبل از نهایی شدن قهرمانی: رئالی‌ها جشن را شروع کردند
  • توماس توخل: وقتی به اندازه کافی بازیکن ندارد، نمی‌توانید از ترکیب دوم استفاده کنید
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد
  • ژابی آلونسو: همه به دنبال شکست دادن بایرلورکوزن هستند
  • ترزیچ: سانچو هر روز نشان می‌دهد که چقدر خوب است
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با ساسولو؛ احتمال استراحت فرانسوی‌ها مقابل گربه سیاه
  • خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما
  • عضو جدید بلادلاین اولین بازی خود را برگزار کرد/ اخبار WWE
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند