Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی محبان مدیر اجرایی اتاق بازرگانی،صنایع ، معادن و کشاورزی جنوب کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: طرح ملی کآشف (کارآفرینان شایسته فردا) با همكاری دانشكده كارآفرينی دانشگاه تهران، از آذر ماه سال ١٣٩٠ آغاز به كار کرده و تاکنون از همكاری بيش از ١٢٠ نفر از كارشناسان و پژوهش­گران، تحت نظر كميته علمی استفاده کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح کآشف برای تقویت و پرورش روحیه کار آفرینی در کودکان،نوجوانان و جوانان که حدود ۸ سال است در برخی از استان های کشور  اجرایی شده و در جنوب کرمان با حمایت اتاق بازرگانی از سال گذشته اجرا شده است.

محبان تصریح کرد: لازمه بهبود فضای كسب و كار، كسب مهارت های لازم است، اتاق بازرگانی بصورت ویژه در سطوح مختلف مهارت افزايی را در منطقه رونق خواهد داد.

علی محبان گفت: اجرای طرح مدرسه فصلی خلاقيت و حمايت از طرح ملی كآشف از جمله فعاليت های اتاق بازرگانی در حوزه آموزش است.

وی افزود: این طرح در راستای اهداف اقتصاد مقاومتی برای مهارت افزایی کودکان، نوجوانان و جوانان در شهرستان های قلعه گنج ، رودبار جنوب ، جیرفت و عنبرآباد و دیگر شهرستان های جنوبی استان کرمان اجرا می شود.

مدیر اجرایی اتاق بازرگانی در جنوب کرمان با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در کارگاه آموزشی دو روزه حضور داشتند و مورد ارزیابی اساتید قرار گرفتند گفت: آزمون تشریحی طرح کاشف طی دو مرحله در روزهای ۲۳ و ۲۴ خرداد و روزهای ۱۵ و ۱۶ تیر از ساعت ۱۸ تا ۲۰ به صورت غیر حضوری و آنلاین در سراسر کشور برگزار شد که شرکت کنندگان منطقه جنوب کرمان با موفقیت این آزمون را پشت سرگذاشتند.

محبان ضمن تشکر از کادر اجرایی کآشف در استان کرمان افزود: اجرای طرح ملی کآشف در جنوب با همکاری تیم اجرایی کآشف استان از سال گذشته شروع شده است و مربیان که امسال در این طرح فعالیت خواهند داشت بومی منطقه هستند طی آزمونی که به صورت سراسری برگزار شد دو نفر از مربیان جنوب کرمان نمره قبولی آزمون را دریافت کردند و ادامه فعالیت های طرح کآشف را با مربیان بومی انجام می دهیم.

مدیر اجرایی اتاق بازرگانی در جنوب کرمان تصریح کرد: دیگر شرکت کنندگان به دلیل نقصی که در آزمون آنها بوجود آمده بود و نتوانستند این مرحله در آزمون شرکت کنند در مرحله بعد در این آزمون شرکت کرده و پس از اعلام نتایج به عنوان کادر اجرایی و مربی کآشف فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

طرح کآشف چیست؟
طرح ملی كآشف (كشف، ارزيابی و آماده سازی شايستگی های فردی در حوزۀ كسب و كار و كارآفرينی ) با هدف تربيت دانش ­آموزان ايرانی به عنوان كارآفرينان شايستۀ فردا در نظر دارد تا پس از ارزیابی توانایی دانش آموزان در این زمینه، با آموزش و تقویت مهارت ها و ویژگی های کارآفرینانه آن ها، افرادی خلاق، نوآور، ریسک پذیر، متعهد و فرصت آفرین پرورش دهد تا ضمن خلق ایده های جدید، با عملی کردن آن به سوی جامعه ای سعادتمند و متعالی گام بردارند.

این طرح در سطح ملی، استعداد های کار آفرینی نوجوانان و جوانان را شناسایی و ضمن ارائه بازخورد مناسب به هر فرد منجر به ارتقای فردی می شود. همچنین به نظام آموزشی کشور در سطح ملی جهت طراحی و پیاده سازی برنامه های مناسب برای ارتقای این استعداد ها، کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/ی

اجرای طرح کاشف در جنوب کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۱۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۱ هکتار از اراضی دولتی در جنوب کرمان رفع تصرف شد

سرهنگ محمود کرمشاهی گفت: این یگان در چهار ماه گذشته ۱۱ هکتار از اراضی دولتی در جنوب کرمان را با همکاری سایر نهاد‌های مرتبط رفع تصرف کرده است.

وی اضافه کرد: ارزش ریالی این اراضی با برآورد کارشناسی انجام شده نزدیک به یک هزار میلیارد ریال برآورد شده که بیشتر در شهر‌های جیرفت، رودبار جنوب، قلعه گنج، فاریاب و کهنوج بوده است.

سرهنگ کرمشاهی ضمن تشکر از حمایت‌های دستگاه قضایی و نیرو‌های انتظامی یادآور شد: پرسنل یگان حفاظت اراضی اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان در طول شبانه روز آماده دریافت گزارشات مردمی برای اقدام به رفع تصرف اراضی از دست زمین خواران هستند و مردم می‌توانند با شماره تلفن ۱۶۵۶ گزارشات خود را اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ایجاد اشتغال برای ۱۲ هزار نفر توسط چینی ها در کرمان
  • ۱۱ هکتار از اراضی دولتی در جنوب کرمان رفع تصرف شد
  • سفر روسای اتاق‌های بازرگانی به تهران با هدف سرمایه‌گذاری
  • کرمان آیدکس معرفی ظرفیت‌های مغفول برای توسعه سرمایه‌گذاری
  • راه اندازی دفتر تجاری اتاق بازرگانی قزوین در اقلیم کردستان عراق
  • ارایه تسهیلات به واحدهای تولیدی خراسان رضوی متوقف شده است
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • زنگ خطر سگ‌های بلاصاحب و صاحب‌دار در جنوب کرمان به صدا در آمده است
  • برگزاری همایش سرمایه‌گذاری «کرمان آیدکس ۲۰۲۴»
  • دادستان‌ها نباید در امور اجرایی مداخله کنند