Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، این سایت عربی نوشت: فیفا حضور بانوان در ورزشگاه‌های ایران را مثبت قلمداد کرده و مدعی است پیشرفت‌هایی هم در این زمینه حاصل شده است.

ایران اولین بازی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ خود را در ماه اکتبر برگزار خواهد کرد و به احتمال فراوان در این بازی‌های بانوان در ورزشگاه حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سایت مدعی است که فدراسیون جهانی فوتبال از روند پیشرفت موضوع حضور بانون در اورزشگاه‌های ایران راضی است.

فیفا می‌گوید فدراسیون فوتبال ایران از ورود زنان به ورزشگاه‌ها و تماشای بازی‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ مردان حمایت می‌کندو در این زمینه پیشرفت‌هایی نیز حاصل شده است ضمن اینکه در جریان دیدار‌های لیگ قهرمانان آسیا نیز بانوان در ورزشگاه حضور داشتند.

در ماه نوامبر سال گذشته بانوان ایرانی به تماشای فینال لیگ قهرمانان آسیا نشستند و جیانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال نیز آنجا حضور داشت.

ایران به عنوان تیم اول آسیا ۱۰ اکتبر در اولین بازی مقدماتی جام جهانی خود، میزبان کامبوج است. بازی بعدی ایران ۲۶ مارس برابر هنگ کنگ است.

سازمان جهانی فوتبال می‌گوید مهدی تاج رئیس فدراسیون ایران به درخواست اینفانتینو اینطور پاسخ داده است که "موضوع به طور مستقیم از سوی وزیر ورزش و جوانان مورد توجه و در دست بررسی قرار گرفته است. "

انتهای پیام/

پیشرفت در مسئله ورود بانوان به ورزشگاه‌ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۱۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس - نساجی بدون حضور زنان

تیم فوتبال نساجی مازندران در هفته بیست‌وششم لیگ برتر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف پرسپولیس خواهد رفت. با تصمیم شورای تامین استان مازندران بانوان تماشاگر نمی‌توانند در این بازی در ورزشگاه حضور داشته باشند و این بازی را از نزدیک تماشا کنند. این تصمیم برای دیدار نساجی برابر استقلال هم اتخاذ شده است.

قرار است در جایگاه بانوان ورزشگاه وطنی، تماشاگران تیم مهمان یعنی پرسپولیس قرار بگیرند.

دیگر خبرها

  • تاج: ورود بانوان به ورزشگاه اصلا منع نمی‌شود
  • تاج: اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفظ کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/ وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است
  • تاج:اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفظ کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است
  • تاج:اگر کسی نمی‌تواند کرامت بانوان را حفط کند حضورش در ورزشگاه‌ها منع می‌شود/وزیر ورزش از مسائل فرهنگی باشگاه‌ها نگران است
  • ورود زنان باید ضابطه‌مند باشد/ ورود بانوان به ورزشگاه منع نمی‌شود
  • مخالفت شدید روزنامه سپاه به ممنوعیت ورود زنان به ورزشگاه‌ها
  • فدراسیون فوتبال بانوان بقیه تیمها راهم محروم کرد!
  • کیهان مدعی شد: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟
  • پرسپولیس - نساجی بدون حضور زنان
  • کیهان: دیدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها غلط بود؟