Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محسن کریمی پیش از ظهر پنج شنبه در دومین جلسه شورای سیاست گذاری کنگره ملی نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و ۶۲۰۰ شهید استان مرکزی در اراک، اظهار داشت: از چهار سال گذشته اقدامات مربوط به کنگره نقش امام راحل و ۶۲۰۰ شهید استان انجام شده است و نزدیک به یک سال از برگزاری شورای سیاست گذاری کنگره می‌گذرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در گذشته تعداد کارگروه‌های کنگره ۶ مورد بود که اکنون به ۱۲ کارگروه افزایش پیدا کرده است و همچنین تعداد اجلاس ها از ۷ مورد به ۱۳ مورد رسیده است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: اجلاس ها سعی شده است که با مشارکت تمامی اقشار جامعه برگزار شود و جامعه هدف را پوشش دهد.

سردار کریمی افزود: اجلاسیه آموزش و پرورش استان بیش از ۲۰ برنامه شامل مسابقات، سرود، نوشته و … برگزار کرده است و همچنان انجام این قبیل فعالیت‌ها ادامه دارد.

وی با اشاره به موضوع جوان گرایی در کنگره ملی نقش امام راحل و ۶۲۰۰ شهید استان اظهار کرد: جوانان جمعیت به کار گرفته شده در برگزاری این کنگره را تشکیل می‌دهند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: در برگزاری کنگره تلاش شده است که از اسراف پرهیز شود، در این راستا تاکنون ۴ اجلاس با کمترین هزینه برگزار شده است.

سردار کریمی بیان کرد: تبیین گری و شبهه زدایی از جمله برنامه‌های مهم در برگزاری کنگره ملی نقش امام راحل و ۶۲۰۰ شهید استان به شمار می‌رود که در دستور کاراست.

وی به برگزاری برنامه هفت اقلیم با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی اراک مبتنی بر امام شناسی و سیره امام راحل در هفت مکان از قبیل خمین، اراک، قم، تهران، نجف، ترکیه و فرانسه که امام راحل در آن حضور داشتند، اشاره کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: امسال یکی از برنامه‌های سپاه روح الله استان با تأمین منابع ملی به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان، برای بحث امام شناسی و آشنایی سیره امام راحل همانند راهیان نور دعوت از اساتید، دانشجویان و دانش آموزان از سراسر کشور به مدت سه روز در اردویی در دهکده مقاومت و پرداختن به مباحث تبیینی است.

سردار کریمی گفت: بهره گیری از توانمندی سمن‌ها از دیگر برنامه‌های کنگره ملی نقش امام راحل و ۶۲۰۰ شهید استان به شمار می‌رود و با برگزاری کنگره می‌خواهیم بگوییم دفاع مقدس و جبهه یک دانشگاه بزرگ است.

کد خبر 4670113

منبع: مهر

کلیدواژه: محسن کریمی سپاه روح الله استان مرکزی کنگره شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۱۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین کنگره ملی ایران‌شناسی برگزار می‌شود

به گزارش گروه پژوهش خبرگزاری علم و فناوری آنا، نخستین کنگره ملی ایران‌شناسی به همت انجمن علمی ایران‌شناسی پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 با حضور پژوهشگران ایرانی و خارجی از ساعت 9 صبح تا 19 عصر در خانه اندیشمندان علوم انسانی برگزار خواهد شد.

ارزیابی مکاتب ایران‌شناسی و ایران‌شناسان جهان، ایران‌شناسی و زبان‌ها و گویشهای ایرانی، ایران‌شنای و متون ادب فارسی، ایران‌شناسی و جغرافیا، ایران‌شناسی و تاریخ ایران، ایران‌شناسی و هویت ایرانی، ایران‌شناسی و فرهنگ و... از محورهای مهم این کنگره است.

بیش از 80 مقاله علمی و پژوهشی در این کنگره پذیرفته شده است. مقالات برگزیدۀ این همایش، در موسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) و در مرجع دانش سیویلیکا منتشر خواهد شد.

این کنگره با سخنرانی دکتر محمود جعفری دهقی، رئیس و دبیر علمی همایش، دکتر اصغر دادبه، دکتر زهره زرشناس و محمدعلی عزت‌زاده، دبیر اجرایی همایش، در ساعت 9 صبح پنج­شنبه 20 اردیبهشت در تالار فردوسی خانه اندیشمندان علوم انسانی کار خود را آغاز می‌کند. پس از پایان مراسم افتتاحیه نشست‌های تخصصی در سه تالار فردوسی، حافظ و خیام خانه اندیشمندان علوم انسانی اجرا می‌شود. نشست پایانی کنگره با سخنان مهندس محمدرضا سحاب، قرائت بیانیۀ کنگره از سوی آقای زمان رضاخانی، گزارش برگزاری از سوی آقای محمدعلی عزت­زاده و سخنان دکتر محمود جعفری دهقی، تا ساعت 19 به پایان خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری ۴۰ عنوان برنامه هم‌زمان با دهه مبارک کرامت در استان مرکزی
  • نخستین کنگره ملی ایران‌شناسی برگزار می‌شود
  • ۱۰۶۶ ختم قرآن به نیت شهدای قوچان انجام خواهد شد
  • کنگره ایران‌شناسی بین‌المللی می‌شود
  • کنگره در سال آینده بین المللی می‌شود
  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • ساخت ۱۸۰۰ واحد مسکونی برای محرومان استان مرکزی
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • نخستین کنگره ملی ایران شناسی برگزار می‌شود