Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@15:58:31 GMT

۸۵۰۰ واحد مسکونی در مسجدسلیمان اعلام خسارت کردند

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۲۰۱۳

۸۵۰۰ واحد مسکونی در مسجدسلیمان اعلام خسارت کردند

معاون بنیاد مسکن گفت: تاکنون ۸۵۰۰ واحد مسکونی اعلام خسارت کردند که ۵۰۰۰ از این واحد ها کارشناسی شده و از ۵۰۰۰ واحد ارزیابی شده است. ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۲ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مسجدسلیمان، عزیز الله مهدیان امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان مسجدسلیمان اظهار داشت: بیش از 13 هزار واحد مسکونی بافت فرسوده در مسجدسلیمان وجود دارد که آسیب پذیر هستند و  عمده این ساختمان‌ها با سنگ و گچ ساخته شده است و قدمت بالایی دارند و اگر زلزله‌ای باشدت پایین تری رخ دهد اکثر این سازه ها تخریب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: زلزله اخیر فرصتی خوبی برای احیای بافت فرسوده است، اکثر ساختمان‌های آسیب دیده به دلیل نبود زمین مرغوب روی تپه‌ها ساخته شدند که حتی راهی برای گرفتن آمار از میزان تخریب این منازل و عبور ماشین آلات برای رساندن مصالح به آن‌ها وجود ندارد بنابراین باید جابجا شوند که در دو نقطه از شهر زمین خوبی برای ساخت وساز داریم.

4 زلزله در کمتر از یک ساعت در خوزستان؛ شهروندان مراقب باشندمدارس مسجدسلیمان به دلیل استفاده از مصالح نامرغوب در زلزله تخریب شدندشرایط در اهواز بعد از وقوع زلزله عادی اس

معاون امور بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عنوان کرد: تاکنون 8500 واحد مسکونی اعلام خسارت کردند که 5000 از این واحد ها کارشناسی شده و از 5000 واحد ارزیابی شده 900 واحد به صورت کامل تخریب شده و قابل مرمت و بازسازی نیستند‌.

وی افزود:  3500 واحد نیز باید تعمیر شود و به باقی منازل خسارتی وارد نشده است. برآورد ارزیابی ما در ادامه این است که 1500 واحد احداثی و 6000 هزار واحد تعمیری داشته باشیم.

انتهای پیام/ ز

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۲۰۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی صندوق تامین خسارت های بدنی

امتداد - بررسی و ارزیابی شایستگی های عمومی و تخصصی معرفی شدگان آزمون استخدامی صندوق تأمین خسارت‌های بدنی آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، بررسی و ارزیابی شایستگی های عمومی و تخصصی معرفی شدگان، پنج برابر ظرفیت آزمون استخدامی صندوق تأمین خسارت‌های بدنی در یازدهمین آزمون مشترک فراگیر دستگاه های اجرایی آغاز شد.
این ارزیابی از روز یکشنبه، ۱۶ لغایت ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در مرکز ارزیابی مدیران و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی انجام می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • آغاز ارزیابی تکمیلی آزمون استخدامی صندوق تامین خسارت های بدنی
  • تخریب کامل ۳۸۹ واحد مسکونی و تجاری در آتش‌سوزی شفت
  • ارزیابی نهایی خسارت آتش سوزی شفت از سوی متولیان بیمه
  • (ویدئو) قیمت‌های عجیب واحد‌های مسکونی در افغانستان
  • خسارت بارش‌های سیل‌آسای سراوان به آسفالت معابر
  • حریق یک واحد تجاری و یک واحد مسکونی در ۲ شهرستان گیلان
  • بیش از ۱۴۰ هزار هکتار از مزارع خوزستان خسارت دید
  • ارزیابی خسارت وارده به زیر ساخت‌ها در چهارمحال و بختیار‌ی
  • خسارت بارش‌های شدید به زیر ساخت‌های شهری جنت مکان گتوند
  • (تصاویر) خسارت تگرگ به منازل و خودرو‌ها در شهر مرزی درح _سربیشه خراسان جنوبی