Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم دامغان در مجلس از تأمین آب به عنوان مشکل اصلی روستاهای شمالی این شهرستان نام برد و با اشاره به اقدامات انجام‌شده برای رفع مشکل کم‌آبی در روستاهای دامغان گفت: پروژه مجتمع آب‌رسانی اسپیرو به‌زودی به اتمام می‌رسد. ۲۷ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از دامغان، ابوالفضل حسن بیگی بعدازظهر امروز در حاشیه مراسم کلنگ زنی گازرسانی به سه روستای واقع در شمال دامغان در جمع اهالی روستای اگره اظهار داشت: مجتمع آب‌رسانی منطقه اسپیرو از اقدامات در حال اجرا برای تأمین آب روستای اگره و روستاهای اطراف آن است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای طرح‌های آبرسانی در شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر تسریع شودبوشهر| مردم شهرستان جم در انتظار تکمیل طرح‌ آبرسانی سیراف به جم161 میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های آبرسانی استان بوشهر تخصیص یافت

وی اجرای این طرح را در راستای رفع مشکل آب‌رسانی به روستاهای شمال دامغان مهم دانست و اظهار امیدواری کرد که هر چه زودتر به اتمام رسد.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: 90 درصد از جمعیت دامغان از گاز و 80 درصد از آب آشامیدنی برخوردار هستند که لازم است این آمار و ارقام به‌صورت صددرصدی محقق شود.

حسن بیگی در ادامه به اقدامات انجام‌شده در سه سال گذشته در حوزه مجتمع‌های آب‌رسانی در دامغان اشاره کرد و ازجمله آنها را اصلاح شبکه توزیع، نصب مخزن 100 مترمکعبی و احترام این خط انتقال آب به طول پنج کیلومتر عنوان کرد.

وی افزود: برای انجام این اقدامات در دامغان 12 میلیارد ریال هزینه تاکنون صرف شده است.

به گزارش تسنیم، در سفر یک‌روزه استاندار سمنان به شهرستان دامغان آیین کلنگ زنی و آغاز عملیات پروژه گازرسانی به روستاهای اگره، سرخده و سیاه پره از توابع شهرستان دامغان انجام شد.

 بازدید از نیستان آستانه چشمه‌علی دامغان، افتتاح سامانه آبیاری تحت فشار دیباج، بازدید از پروژه در حال ساخت مجتمع فرهنگی و هنری دیباج و افتتاح پروژه آبیاری تحت فشار 193 هکتاری در شهر کلاته از دیگر برنامه‌های حضور استاندار سمنان در شهرستان دامغان بوده است.

انتهای پیام/ ز

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۲۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن

تقی رضایی مدیرکل دفتر حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه بیش از ۴۱ هزار هکتار زمین در محدوده شهری و شهر‌های جدید اضافه و الحاق شده است گفت:   این آمار نشان‌دهنده کار جهادی و بزرگی است که در دولت سیزدهم در راستای تأمین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن انجام شده است.

وی با بیان اینکه مسئله تامین زمین و الحاق اراضی در شهرهای مختلف همواره مورد توجه سازمان ملی زمین و مسکن بوده است گفت:  در نشست‌های امسال که به صورت فصلی برگزار می‌شود، استان‌های کشور به ۵ منطقه تقسیم شده‌اند که در مرحله اول از مدیران ۷ استان منطقه یک کشور دعوت شده که برای هم‌فکری و هم‌افزایی در خصوص تأمین زمین و سایر موضوعات مربوط به حوزه املاک و حقوقی در سازمان ملی زمین و مسکن حضور یابند.

رضایی اظهار کرد: اصلاح بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها در این حوزه خود می تواند زمنیه را برای بهبود افزایش عرضه زمین و الحاق اراضی در شهرهای مختلف فراهم کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده
  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • الحاق ۴۱ هزار هکتار اراضی به محدوده‌های شهری برای تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • ۲۰ تانکر آب در روستاهای محروم بخش بیارجمند شاهرود توزیع شد
  • آب‌رسانی به بیش از ۵۰۰ روستای خراسان رضوی با همت خیرین
  • تأمین آب استان اصفهان نخستین مطالبه مردم و علما است
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار