Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@04:03:15 GMT

شورای نگهبان حافظ آزادی بیان و تعدد سلیقه ها باشد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۲۴۴۲

شورای نگهبان حافظ آزادی بیان و تعدد سلیقه ها باشد

رستم زاد گفت: شورای نگهبان حافظ جمهوریت نظام، آزادی بیان و تعدد سلیقه ها باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«حسن رستم زاد» در دیدار با اعضای شورای نگهبان این شهرستان در محل فرمانداری اظهارکرد: یکی از دوراندیشی های معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) تشکیل شورای نگهبان بود.

 

فرماندار بندر آستارا افزود: شورای نگهبان از برکات ارزشمند انقلاب اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های شورای نگهبان در چارچوب قانون اساسی کشور صورت می‌گیرد تصریح کرد: این شورا تجارب و سابقه طولانی‌مدت در برگزاری انتخابات و سایر فعالیت‌های تعریف شده دارد و انتظارات از این شورا به همان اندازه بیشتر است.

 

نماینده دولت در بندر آستارا خاطرنشان کرد: شورای نگهبان باید حافظ جمهوریت نظام، آزادی بیان و تعدد سلیقه‌ها باشد.

 

رستم زاد بر حفظ اتحاد، همدلی و انسجام تاکید کرد و گفت: در سال انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم و با توجه به شرایط حساس کشور در این برهه از زمان حفظ اتحاد، همدلی و انسجام بین تمام دستگاه‌ها از اولویت‌هاست زیرا با تفرقه‌افکنی و ایجاد اختلافات سلیقه‌ای از مشکلات مردم کاسته نمی‌شود.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: دهه کرامت امام رضا ع شیراز اردبیل روزنامه سازمان بهزیستی کانون های فرهنگی هنری مساجد شورای نگهبان خراسان جنوبی برکات ارزشمند انقلاب بندر آستارا شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۲۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور

دریافت 22 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از بانوان و خانواده‌های آستارایی به منظور قدردانی از پلیس به عنوان مجریان طرح نور فراجا، طرح صیانت از عفاف و حجاب با حضور در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان آستارا، ضمن دیدار با فرمانده انتظامی شهرستان از اجرای طرح نور در شهرستان آستارا در حوزه تحکیم مبانی حجاب و عفاف اعلام حمایت کردند.

«سرهنگ عبدالعلی شعبانی» فرمانده انتظامی آستارا در این مراسم ضمن تشکر از مردم شهرستان، به ویژه بانوان برای همکاری و همراهی در اجرای طرح نور اظهار کرد: خوشبختانه شاهد همکاری وصف‌ناپذیر مردم عزیز شهرستان به ویژه بانوان فهیم و قانون‌مدار شهرمان با پلیس هستیم.

وی افزود: قاطبه زنان و دختران شهرستان مرزی آستارا، ارزش وجودی خود را دانسته و نسبت به رعایت قوانین عرصه عفاف و حجاب تمکین دارند که این حاکی از فهم و شعور نهفته در زنان این مرز و بوم است.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا با بیان اینکه تمام تلاش پلیس بر این است که زنان کشورمان در امنیت و آرامش لازم در جامعه، فعالیت‌های خود را انجام دهند، افزود: نیروی انتظامی با رعایت کرامت انسانی و اخلاقی در حال اجرای طرح است و از همه شهروندان محترم، به‌ویژه دختران و بانوان گرامی، درخواست می‌شود به‌منظور رعایت قانون و حفظ ارزش‌های اخلاقی و هنجارهای ملی و مذهبی جامعه، حریم پر حرمت حجاب و عفاف را آن‌گونه که شایسته است رعایت کنند.

کد خبر 6088347

دیگر خبرها

  • تعدد مراکز نظارتی در وزارت علوم مطلوب نیست
  • موسی غضنفرآبادی: ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب را برطرف کردیم
  • ابهامات شورای نگهبان در لایحه حجاب برطرف شد
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • تقدیر شورای‌عالی انقلاب فرهنگی از سریال «رستگاری»
  • شورای نگهبان در اظهارنظر نسبت به مصوبات، حتماً به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • آیت‌الله مدرسی یزدی: شورای نگهبان در بررسی مصوبات، به نظرات مشورتی پژوهشکده توجه می‌کند
  • کارگران «مدافعان صف مقدم» در جنگ اقتصادی هستند
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی
  • تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا مشکلات دارویی برطرف شود