Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-06@19:02:10 GMT

خروجی شرقی تهران قفل شد

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۲۷۹۴

خروجی شرقی تهران قفل شد

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد وسایل نقلیه از تهران به سمت محور قدیم جاجرود و آزادراه تهران_پردیس فوق سنگین و پس زدگی بار ترافیکی تا تهران ادامه دارد، همچنین تردد در رودهن و بومهن با کندی همراه است.  به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران در خصوص وضعیت ترافیکی محور‌های هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز فوق سنگین و در محدوده امام زاده هاشم (ع) با پس زدگی بار ترافکی مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: تردد وسایل نقلیه از تهران به سمت محور قدیم جاجرود و آزادراه تهران_پردیس فوق سنگین و پس زدگی بار ترافیکی تا تهران ادامه دارد، همچنین تردد در رودهن و بومهن با کندی همراه است.

محبی ادامه داد: عبور انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه نیمه سنگین و پرحجم است پیش بینی میشود طی ساعات آتی بر حجم بار ترافیکی افزوده شود.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران اضافه کرد: در حال حاضر در کمربندی بومهن، گیلاوند و نقاطی از مسیر فیروزکوه شاهد ترافیک سنگین هستیم.

محبی با بیان اینکه حادثه خاصی در محور‌های مواصلاتی شرق استان رخ نداده، بیان کرد: تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و پر حجم است و طی ساعات آینده بر بار ترافیکی این محور نیز افزوده خواهد شد.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با تاکید بر اینکه ترافیک در آزادراه تهران-پردیس و محور قدیم جاجرود تا تهران پس زده است، گفت: متاسفانه هموطنانمان در ساعات پایانی شروع تعطیلات اقدام به آغاز سفر می‌کنند که این باعث بروز گره‌های ترافیکی و ترافیک‌های فوق سنگین میشود.

وی افزود: رعایت زمان مدیریت سفر، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت می‌تواند باعث کاهش آمار تصادفات و اتلاف زمان شود، اما هموطنان باید طول مسیر را جزئی از مسافرت خود دانسته و برای رسیدن به مقصد عجله و شتاب نداشته باشند.

محبی با بیان اینکه مسافران بازگشت خود را به ساعت پایانی فردا موکول نکنند، زیرا در هنگام بازگشت باید چندین برابر زمان معمول وقت، صرف بازگشت کنند، اذعان کرد: بنابراین مسافران قبل از شروع بازگشت از سفر پس با اطلاع از وضعیت راه‌ها اقدام به آغاز و بازگشت کنند. تا به گره‌های ترافیکی اینگونه مواجه نشوند.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران تاکید کرد: هموطنان در طول مسیر ضمن پرهیز از عجله و شتاب در رانندگی، عدم تخطی از مقررات راهنمایی و رانندگی، رعایت فاصله طولی مناسب با خودرو‌های جلویی تردد کنند، زیرا عوامل پلیس راه با آمادگی صددرصدی در سطح محور‌ها با اکیپ‌های محسوس و نامحسوس حاضر و با رانندگانی که مرتکب تخلفات حادثه‌ساز شوند برخورد قانونی و قاطع خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پلیس راهور پلیس راه کشور وضعیت ترافیکی وضعیت راه های کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۲۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی که از روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت آغاز شد تا روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در جاده‌های مازندران اجرا می‌شود.

تردد موتور سیکلت تا ساعت ۶ صبح روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت از محور‌های کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، محور تهران - سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع می‌باشد.

تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

وسیله نقلیه سبک

اعمال محدودیت جنوب به شمال

۱) اعمال محدودیت قطعی تردد:

- محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه در محور مذکور از ساعت ۰۸:۳۰ الی ۲۴:۰۰ روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ به شرح ذیل اعلام می‌گردد:

۱) از ساعت ۰۸:۳۰ از ابتدای آزادراه تهران – شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌شود.

۲). از ساعت ۰۹:۳۰ از ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت اعمال می‌گردد

۳) از ساعت ۱۱:۳۰ از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه اعمال می‌گردد. (شمال به جنوب)

۴) از ساعت ۲۴۰۰ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌گردد.

تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۰۷:۰۰ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع می‌باشد.

۲) پیش بینی اعمال محدودیت در صورت پر حجم بودن ترافیک:

- محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه در محور مذکور از ساعت ۱۱:۰۰ الی ۲۴:۰۰ روز یکشنبه مورخ‌های ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ به شرح ذیل اعلام می‌گردد:

۱) از ساعت ۱۱:۰۰ از ابتدای آزادراه تهران _ شمال اعمال محدودیت تردد به مقصد چالوس انجام می‌شود

۲) از ساعت ۱۲:۰۰ از ابتدای پل زنگوله (انت‌های دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس) ممنوعیت تردد اعمال می‌گردد.

۳) از ساعت ۱۴:۰۰ از مرزن آباد به سمت تهران یکطرفه اعمال می‌گردد. (شمال به جنوب)

۴) از ساعت ۲۴:۰۰ طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌گردد.

تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده تونل کندوان برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت ۰۸:۰۰ از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع می‌باشد.

ب) محور هراز:

۱- در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یکطرفه مقطعی تا روز شنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد

وسیله نقلیه سنگین

۱- محور کندوان: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع می‌باشد.

۲- محور هراز:

الف) تردد کلیه تریلر‌ها از محور هراز کماکان ممنوع می‌باشد.

ب) تردد انواع کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی تا ساعت ۰۲:۰۰ بامداد روز یکشنبه تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ از رودهن به آمل و بالعکس ممنوع می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین جاده‌ها و ورودی‌های تهران | تردد در این مسیرها به سمت تهران روان است
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد/ ترافیک نیمه سنگین
  • ترافیک سنگین در محورهای خروجی گیلان
  • کندوان از چالوس به تهران یک‌طرفه شد
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • هراز یکطرفه شد
  • آزادراه تهران ـ شمال بازگشایی شد
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران