Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-26@05:43:27 GMT

لزوم استانداردسازی بخاری های مدارس استان

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۲۸۴۸

مهرالله رخشانی مهر با اشاره به اینکه مدارس و مناطقی که هنوز گازرسانی نشده اند باید هرچه سریعتر گازرسانی شود افزود: در خراسان شمالی با کمک استانداری بخاری‌های نفتی جمع آوری و ۱۲۰۰ کلاس درس هم استاندارد سازی شد که اگر همچین همتی در استان کهگیلویه و بویراحمد هم صورت بگیرد می‌توانیم همه بخاری‌های مدارس را استانداردسازی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با انتقاد از آمار متناقض بخاری‌های نفتی که سازمان نوسازی استان ارائه کرد گفت: در آماری که قبلاً ارائه دادند ۹۰۰۰ کلاس درس نیاز به استانداردسازی داشت که ۵ هزار و ۸۰۰ کلاس از این تعداد را ظاهرا استاندارد سازی کردند یعنی فقط باید ۳۲۰۰ کلاس استاندارد سازی می‌شد که در آمار جدیدی که ارائه شد شش هزار کلاس درس نیاز به استانداردسازی دارد که آمار متناقضی است. استانداردسازی بخاری‌های مدارس استان
استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم در این دیدار گفت: مهمترین مطالبه ما جمع آوری بخاری‌های نفت سوز است و جا‌هایی که گاز رسانی شده باید با بخاری‌ها تبدیل به گاز سوز شود چرا که با همه اتفاقات بدی که در کشور افتاده زیبنده نیست که دیگر اتفاقی در مدارس رخ دهد.
حسین کلانتری افزود: در مهرماه امسال نباید با بخاری‌های غیر استاندارد روبرو شویم، یا باید گازرسانی شده یا اینکه بخاری‌ها استاندارد شود و ما همه حمایت‌ها و کمک‌های لازم را انجام خواهیم داد تا این مهم صورت گیرد در این زمینه آموزش و پرورش و نوسازی هم باید پای کار باشند.
وی بیان کرد: طرح‌های نیمه تمام مانند سالن‌های ورزشی، سالن اجتماعات و مدارس باید تکمیل شوند که نیاز به حمایت ملی و اعتبارات ملی دارد و حتی باید خیرین در ساخت مدارس حمایت شوند که انگیزه بهتری برای ساخت مدارس داشته باشند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مدارس غیر استاندارد استان هم اشاره کرد و افزود: یکی از مشکلاتی که در استان وجود دارد مدارسی است که با مصالح غیر استاندارد ساخته شده و باید برآورد انجام گیرد و این مدارس شناسایی و اقدامات لازم برای استانداردسازی آن‌ها انجام شود.
حسین کلانتری به مطالبه استان از سازمان نوسازی اشاره کرئ و ادامه داد: دو مورد کلنگ زنی در استان انجام شد که این‌ها تصمیماتی بود که از قبل گرفته شده و در حال حاضر ما دو مطالبه جدی داریم یکی اینکه سه باب مدرسه سبز در استان ایجاد شود و مطالبه دوم ما با توجه به اینکه شهر سی سخت در شش ماه از سال از آب و هوای بسیار خوبی برخوردار است و میزبان مسافران زیادی است می‌توان یک سایت کشوری در اینجا ایجاد کرد و اردو‌ها و برنامه‌های کشوری را در این سایت برگزار کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۲۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد

بیست و یکمین حراج شمش طلا بناست؛ روز یک‌شنبه (۹ اردیبهشت) در مرکز مبادله ارز و طلای ایران برگزار شود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بیست و یکمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله ایران در حالی بناست هفته آینده برگزار شود که طی ۲۰ حراج حضوری شمش طلا در این مرکز و طی ۳ ماه حجم معاملات طلا از مرز ۲،۷ تن گذشت.

حراج حضوری شمش طلا از (۲۷ دی ۱۴۰۲) در مرکز مبادله ایران آغاز و با گذشت ۳ ماه و برگزاری ۲۰ حراج، ۲۷۱۶ کیلوگرم شمش طلای استاندارد با عیار حداقل ۹۹۵ در هزار معامله شد.

بر اساس شیوه نامه نحوه برگزاری حراج حضوری شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ارز و طلای ایران مورخ ۹ بهمن ماه ۱۴۰۲، بیست و یکمین جلسه حراج شمش طلای استاندارد، روز یک‌شنبه (۹ اردیبهشت) برگزار می‌شود.

زمان جلسه حراج از ساعت (۱۲ تا ۱۶) است؛ وجه‌الضمان مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال) به ازای هر قطعه شمش طلای استاندارد است. متقاضی خرید می‌تواند تا ساعت ۲۴ روز شنبه (۸ اردیبهشت) مبلغ وجه‌الضمان را پرداخت کند.

طبق اعلام مرکز مبادله، مبلغ وجه‌الضمان باید به حساب واسط مرکز مبادله ارز و طلای ایران، مشروط به تأیید واریز وجه از سوی این مرکز واریز شود.

دیگر خبرها

  • حمایت استاندارد ایلام از رشد تولید در استان
  • حریق منزل مسکونی در شهرک شهید رجایی مشهد  
  • لزوم تقویت دانشگاه فرهنگیان
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد
  • لزوم ابلاغ ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان در فروشگاه‌ها
  • زمان حراج بعدی شمش طلا مشخص شد+شرایط
  • بازگشایی چند مطب در تویسرکان پس از رعایت قوانین و استاندارد‌ها
  • رشد تولید برق در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • انواع کانتینر از نظر ابعاد و کاربردها
  • جک تی9 جدید؛ همان طراحی آشنا با تفاوت های جزئی (+تصاویر)