Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@20:06:43 GMT

طلب ۶۰۰ میلیارد تومانی تامین اجتماعی مازندران

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۲۹۸۸

طلب ۶۰۰ میلیارد تومانی تامین اجتماعی مازندران

محمودی، از طلب ۶۰۰ میلیارد تومانی تامین اجتماعی مازندران خبر داد و گفت: این طلب در بخش های مختلف اداری و واحدهای تولیدی است که در دوران مختلف به تعویق افتاده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، « سید علی اصغر محمودی» مدیر کل تامین اجتماعی مازندران، پنجشنبه ( 27 تیرماه) در پنجمین جلسه شورای هماهنگی مدیران کار، تعاون و رفاه اجتماعی در سالن اجتماعات فرماندار نکا افزود: 42 میلیون نفر در کشور بیمه هستند که در استان مازندران 58 درصد جمعیت این استان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد:ارائه خدمات مختلف بیمه ای، درمان، بازنشستگی، بیمه بیکاری، از کارافتادگی و موارد مختلف دیگر از جمله خدمات ارائه شده به مردم در سراسر کشور است که با قوت در حال انجام است.

مدیر کل تامین اجتماعی مازندران با اعلام اینکه137 هزار مازندرانی از خدمات بازنشستگی و مستمری این سازمان استفاده می کنند؛ یادآور شد: این تعداد با احتساب خانواده ها شامل 300 هزار نفر از جمعیت استان مازندران است.

محمودی گفت: همسان سازی حقوق، از دغدغه مهم بازنشستگان و مستمری بگیران است که نمایندگان مجلس باید در این بخش دغدغه ویژه داشته و با تصویب قانون برای اجرایی شدن آن تلاش کنند.

فرماندار نکا  هم در سخنانی اظهارکرد:شرق مازندران و شهرستان نکا با دارا بودن ظرفیت های مختلف، نیازمند برنامه ریزی مدیران استانی برای برون رفت از مشکلات اشتغال است.

«عبدالجواد توحیدی مقدم» گفت: ظرفیت های پیدا و پنهان فراوانی در شرق مازندران داریم که باید با شناسایی درست به مردم استان و کشور شناسانده شود.

وی تصریح کرد: نکا در بخش تولیدات باغی و زراعی از شهرستان های برتر استان مازندران است و بی توجهی در برخی از دوران موجب برخی مشکلات شده است که باید با اتحاد و همدلی برای رفع مشکلات تلاش شود.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: امام رضا ع دهه کرامت سازمان بهزیستی شیراز روزنامه شورای نگهبان اردبیل جشن های دهه کرامت خراسان جنوبي محمودی بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۲۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی

بنابر اعلام ستاد برگزاری نماز جمعه قبل از خطبه‌ها میثم مداحی، مدیرکل محترم تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با موضوع گرامیداشت هفته کار و کارگر سخنرانی می‌کند.


همچنین میز‌های خدمت دادگستری، سازمان بازرسی، ثبت اسناد و املاک، آموزش و پرورش، ثبت احوال، مرکز وکلای قوه قضائیه، بیمه سلامت، فرماندهی انتظامی، اداره کار و بیمه تامین اجتماعی در این مراسم برپا می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • پروژه نهضت ملی مسکن از مرز ۲میلیون و۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید
  • عزم دولت سیزدهم برای حل مشکل مسکن جدی است
  • تراز منابع و مصارف تامین اجتماعی استان مرکزی پس از ۱۰ سال مثبت شد
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت آیت الله مهدوی
  • فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • پرداخت حق بیمه تامین اجتماعی برای ۲۰۱۰ مددجوی گلستانی
  • لزوم تدبیر جدی برای پرداخت مطالبات پزشکان خانواده
  • ۳۳ هزار نفر در استان بوشهر عضو صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان هستند