Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@09:40:51 GMT

شکست خجسته و بریمانلو در فینال جودوی قزاقستان

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۳۴۰۶

شکست خجسته و بریمانلو در فینال جودوی قزاقستان

دو نماینده ایران در روز نخست رقابت‌های بین‌المللی جودو در قزاقستان با شکست برابر رقبایشان در دیدار فینال، به مدال نقره رسیدند.

به گزارش ایسنا، در جریان نخستین روز از رقابت‌های بین‌المللی جودو در قزاقستان، علیرضا خجسته در وزن ۶۶- و محمد بریمانلو در وزن ۷۳- کیلوگرم به مدال نقره رسیدند.

در وزن ۶۶- کیلوگرم، علیرضا خجسته دارنده مدال نقره آسیا پس از استراحت در دور نخست، برابر دانیار شامشایف از قزاقستان با ضربه فنی به پیروزی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در دور سوم نیز مقابل رمضان تابا دیگر جودوکار قزاق نیز پیروز شد و به نیمه‌نهایی رسید و در این مرحله نیز مقابل مراد چوپانوف از روسیه با امتیاز وازاری به پیروزی رسید و راهی فینال شد. خجسته برای کسب مدال طلا برابر کوآنوف دیگر جودوکار قزاق به میدان رفت و در مدت زمان ۴ دقیقه و ۶ ثانیه شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد.

در وزن ۷۳- کیلوگرم محمد بریمانلو دارنده مدال های برنز جهان و برنز بازی های آسیایی پس از استراحت در دور نخست مقابل رحماتولوبک از تاجیکستان در ۵۸ ثانیه با ضربه فنی پیروز شد. وی در دومین مبارزه نیز سئونگو کیم از کره جنوبی را با امتیاز وازاری از پیش رو برداشت و در نیمه نهایی نیز بابینیان از روسیه را در یک دقیقه و ۱۶ ثانیه ایپون کرد و فینالیست شد.

بریمانلو برای کسب مدال طلا برابر خاژالیف از روسیه به روی تاتامی رفت و در مدت زمان ۳ دقیقه و ۴۳ ثانیه ایپون شد و به مدال نقره رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۳۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار نمایندگان ایران در قطر جونیور با کسب دو مدال نقره و برنز

در پایان رقابت های بین المللی اسکواش قطر جونیور که در رده های سنی مختلف برگزار شد، نمایندگان ایران موفق به کسب دو مدال نقره و برنز شدند.

به‌گزارش ایسنا، در پایان مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور که در دوحه قطر برگزار شد، ورزشکاران ایران موفق به کسب دو مدال نقره و برنز شدند.

در فینال کمتر از ۱۹ سال محمد چنگانیان به مصاف حریفی از کویت رفت و موفق به کسب مدال نقره این رقابت ها شد. همچنین  در رده سنی کمتر از ۱۳ سال امیر رضا الوانساز برای کسب مدال برنز به مصاف حریفی از پاکستان رفت و با شکست این اسکواش باز در جایگاه سوم قرار گرفت.

باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از ۱۷ سال  برای کسب مقام سومی با ورزشکاری از کویت رقابت کرد و این دیدار را واگذار کرد.

در دیگر رقابت امروز و در رده سنی ۱۹ سال، سید مبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف ورزشکاری از کویت رفت و شکست خورد.

مسابقات بین‌المللی قطر جونیور در رده‌های سنی کمتر از ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷و ۱۹ سال پسران از دوم اردیبهشت به میزبانی قطر آغاز شد و امروز با معرفی نفرات برتر پایان یافت.

در این مسابقات نمایندگانی از کشورهای ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سریلانکا و قطر حضور داشتند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲ مدال باارزش نقره و برنز از مسابقات قطرجونیور
  • تیم تپانچه بادی ایران به مدال نقره رسید
  • تیم تپانچه بادی کشورمان به مدال نقره رسید
  • پایان کار نمایندگان ایران در قطر جونیور با کسب دو مدال نقره و برنز
  • نماینده تالو زنان ایران به مدال نقره رسید
  • کسب ۲ مدال طلا و ۲ مدال نقره از سوی ووشوکاران کشورمان
  • ووشوکاران ایران سه طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • مدال نقره برای سهیلا منصوریان
  • ووشوکاران ایران سه مدال طلا و نقره دیگر کسب کردند
  • طلا و نقره نان‌چوان برای بنی‌طالبی و حسن‌زاده