Web Analytics Made Easy - Statcounter

نبی الله ناظری روز پنجشنبه در حاشیه اعزام کاروان زائران مشهد الرضا (ع) در پلدختر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این زائران جمعی از زنان سرپرست خانوار و خواهرانی بودند که تا کنون سعادت زیارت مشهد وحرم امام رضا (ع) نداشتند.

وی افزود: خیران شهرستان پلدختر برای اعزام این زائران به مشهد مقدس ۲۰۰ میلیون ریال هزینه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناظری هدف از راه اندازی اردوهای زیارتی در شهرستان سیل زده پلدختر به ویژه برای نیازمندان را تقویت باورهای دینی، ایجاد روحیه، نشاط و شادابی معنوی در مددجویان اعلام کرد.

در مراسم اعزام کاروان زائران اولی پلدختر، سرهنگ محمد محمودوند فرمانده ناحیه مقائمت بسیج و مسئول گروه جهادی مشهد خادم الرضا (ع) پویش خواهرانه در پلدختر حضور داشتند.

۷۲۷۲/‏۶۰۶۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۳۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام کاروان های عمره مفرده آذربایجان شرقی از ششم اردیبهشت ماه

 روحی ملکی با اشاره به برگزاری عمره مفرده زائران ایرانی پس از ۹ سال وقفه اظهار کرد: دو کاروان با ظرفیت‌های ۸۵ نفر از استان آذربایجان شرقی و یک کاروان ۸۵ نفره از استان‌های آذربایجان غربی و اردبیل روز پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه ساعت ۱۶ به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

وی افزود: اعزام این کاروان آغازی بر عمره مفرده بعد از ۹ سال است که بعد از حج تمتع با کاروان‌های بیشتری اعزام خواهند شد.

وی در ادامه از آغاز اعزام زائران حج تمتع از ۲۴ اردیبهشت ماه خبر داد و افزود: زائران استان آذربایجان شرقی با ۲۸ کاروان ۴۰۹۵ نفره که از این تعداد ۱۲۳نفر از شهرستان ارومیه هستند به حج تمتع اعزام می‌شوند.

روحی ملکی خاطرنشان کرد: پرواز حج تمتع از ۲۴ تا ۲۹ اردیبهشت ادامه دارد که برگشت زائران از یکم تیرماه آغاز می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • خراسان رضوی بیش از ۹ هزار زائر حج تمتع آماده اعزام دارد
  • اعزام کاروان زائران یزدی به بیت الله الحرام
  • برگزاری همایش آموزشی توجیهی مناسک حج تمتع در مشهد
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • ارز حج ۱۴۰۳ تأمین شد
  • آغاز اعزام کاروان‌های حج عمره آذربایجان شرقی
  • آغاز اعزام کاروان‌های عمره مفرده آذربایجان شرقی
  • اعزام کاروان های عمره مفرده آذربایجان شرقی از ششم اردیبهشت ماه
  • اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند
  • سفر به خانه خدا بعد از ۹ سال | جزئیات عمره ۱۴۰۳