Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیش از ۱۰۰ هزار مترمربع پروژه بهداشتی-درمانی در لرستان در دست ساخت است.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، دکتر سیدکامل تقوی‎نژاد در شورای توسعه و برنامه‎ریزی استان لرستان، اظهارکرد: اقدامات مجموعه دانشگاه علوم پزشکی لرستان در ارائه خدمات بهداشتی درمانی به سیل‎زدگان به ویژه پیشگیری از بیماری‎های واگیر موجب افتخار وزارت بهداشت و جای تقدیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: این اقدامات مورد توجه مجامع بین المللی قرار گرفت چراکه موارد مشابه و حتی با بعد تخریبی کمتر در سایر نقاط دنیا تلفات جانی و اپیدمی‎های شدید را ایجاد کرده است.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: سیاست‎های وزارت بهداشت بر کاهش پرداخت هزینه‎های درمان از جیب مردم به ویژه در مناطق محروم کشور تاکید دارد.

تقوی‎نژاد اضافه کرد: بیش از ۱۰۰ هزار مترمربع پروژه بهداشتی-درمانی در لرستان در دست ساخت قرار دارد که روند تکمیل عمده آنها نزدیک به ۹۰ درصد است.

وی بیان کرد: برای تسریع در روند تکمیل سه پروژه مهم بیمارستان ۵۰۰ تختخوابی نیایش خرم‎آباد و بیمارستان‎های ۲۰۰ تختخوابی شهرستان‎های دورود و کوهدشت جلسات هماهنگی با فرمانده قرارگاه خاتم و مدیران عامل برخی بانک‎ها برگزار خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: در سالجاری تمامی دستگاه‎های اجرایی باید با هم هماهنگ شده و برای مقابله با فشارهای اقتصادی تحمیل شده از طرف دشمنان برنامه‎ریزی داشته باشند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin-top:0in; mso-para-margin-right:0in; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0in; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی وزارت بهداشت وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی هزینه های درمان قیمت خودرو قیمت دلار نقل و انتقالات لیگ برتر لیگ ملت های والیبال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۳۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین هزار و ۲۲۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیرکل راه و شهرسازی لرستان ظهر امروز در جلسه پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری به لرستان، گفت: در حوزه راه و شهرسازی لرستان در سفر ریاست جمهوری ۲۳ مصوبه به مبلغ هزار و ۸۹۴ میلیارد تومان داشتیم.
بهزاد شاکرمی گفت: چهارخطه‌های منتهی به مرکز استان، کتابخانه مرکزی خرم‌آباد، راه‌آهن خرم‌آباد به دورود، تجهیز راه‌ها از مهمترین پروژه‌های سفر هستند. 
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان با بیان اینکه از ۱۳ پروژه این مجموعه ۵ پروژه به اتمام رسیده و ۳ پروژه تا پابان خرداد به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: مابقی پروژه نیز شامل طرح‌های قطعه‌بندی است که برخی‌ها انجام و برخی منتقل شده است.
شاکرمی در تشریح آخرین وضعیت ۳۰ هزار مسکن ملی در لرستان، گفت: هزار و ۲۲۴ هکتار تأمین زمین شده و بیش از ۱۷ هزار واحد مسکونی نیز در حال ساخت است.
وی با بیان اینکه سه هزار و۷۴۳ واحد در حوزه حمایتی را شروع کردیم، افزود: ضمن اینکه طی ماه‌های گذشته برای تأمین زمین مشکل داشتیم. 
مدیرکل راه و شهرسازی لرستان تصریح کرد: محور خرم‌آباد به کوهدشت تا پایان شهریور به پایان می‌رسد.

دیگر خبرها

  • ساخت پایگاه سلامت در محله تاریخی کهنه‌دژ سمنان آغاز شد
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است
  • توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • تأمین هزار و ۲۲۴ هکتار زمین برای ساخت مسکن ملی در لرستان
  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • عملیات ساخت پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» آغاز شد
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد