Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اکبر محمدی رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی فدراسیون فوتبال در نشست با مربیان مس کرمان، ضمن ابراز خرسندی از حضور محمودی نیا به عنوان مدیرعامل باشگاه صنعت مس کرمان، این انتخاب را تبریک گفت و بیان داشت: محمودی نیا خودش مدیر، مربی و مدرس است و عالی‌ترین مدارج مدیریتی و مدرسی را پشت سر گذاشته و این برای شما مربیان یک فرصت تلقی می‌شود تا از وجودشان نهایت استفاده را ببرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ایشان جزو معدود مربیان مدیر فوتبال کشور هستند که وجود شان در مس می‌تواند یک فرصت باشد.

محمدی افزود: قرایی نیز سابقه‌ی درخشانی در پرونده دارد و حضور وی در هیئت فوتبال استان، به همراه محمودی نیا برای استان کرمان فرصتی بزرگ است.

وی یادگیری را جزیی لاینفک از زندگی عنوان و تصریح کرد: کسانی که سن بالایی دارند و همچنان تشنه‌ی آموختن هستند، هیچ وقت پیر نمی‌شوند، ولی بر عکس جوانانی که خودشان را در یادگیری متوقف می‌کنند، زود پیر می‌شوند.

محمدی با ابراز تأسف از فرهنگ غلطی که به خصوص در رشته‌ی فوتبال حاکم است، یادآور شد: متأسفانه بازیکنانی که بلافاصله دوره‌ی بازی گری خود را تمام می‌کنند، فکر می‌کنند همه چیز را می‌دانند و انتظار سرمربیگری لیگ برتر و تیم‌های بزرگ را دارند و این یک ایراد بزرگ است.

وی برای مربیگری سه دهه برشمرد و تأکید کرد: دهه‌ی اول آموزش، دهه‌ی دوم سعی، خطا و آزمایش و دهه‌ی سوم صاحب فلسفه شدن است که برای مربی شدن باید هر سه دهه را گذراند.

رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه تأکید من روی حرفه است نه شغل، بیان داشت: اگر دنبال شغل مربیگری هستید هرگز موفق نخواهید بود، اما اگر دنبال حرفه مربیگری هستید، وضع فرق می‌کند.

محمدی با اذعان به اینکه کار مربیگری کار روزانه است، گفت: باید برای رسیدن به اهدافت از امکانات فیزیکی، مادی و هرچه که در اختیار دارید، به خوبی استفاده کنید.

وی در بخش دیگری از سخنانش به استعدادیابی اشاره کرد و افزود: استعدادیابی یک قابلیت است، اگرچه ممکن است به لحاظ ژنتیک یا بر اساس یک موهبت الهی در وجود فردی وجود داشته باشد، اما این استعداد به تنهایی کافی نیست.

محمدی تصریح کرد: استعدادیابی نیاز به تمرین، آماده سازی، تلاش، شخصیت و تعهد دارد بدون توجه به این فاکتور‌ها هیچ نتیجه‌ای حاصل نمی‌شود.

انتهای پیام/ب

نشست رئیس کمیته جوانان و استعدادیابی فدراسیون فوتبال با مربیان مس کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۴۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، بابک محمودی، رئیس سازمان امداد و نجات، با اشاره به امدادرسانی در سیل و آبگرفتگی از ۴ تا ۹ اردیبهشت ١۴٠٣ و تا ساعت ۶:۳۰، گفت: ۱۳ استان (اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، مازندران، کرمان، هرمزگان و یزد) و ۵۷ شهرستان، نیاز به دریافت خدمات امدادی پیدا کردند.

وی با بیان اینکه امدادگران در این مدت زمان، به ۴۸۱۳ نفر امدادرسانی کردند، ادامه داد: ۱۹۷ تیم عملیاتی، شامل ۷۷۰ امدادگر، در ۹۱ عملیات شرکت کردند، ۳۴۴ نفر را اسکان اضطراری دادند و ۱۲۳ نفر را به مناطق امن منتقل کردند.

محمودی افزود: امدادگران با کمک دستگاه پمپاژ، آب تجمیع شده در ۲۹۲ واحد مسکونی را تخلیه کردند.

رئیس سازمان امداد و نجات گفت: ۵۵ دستگاه چادر، ۶۸۴ تخته پتو، ۲۹۵ تخته موکت، ۲۰۶۶ کیلوگرم نایلون، ٢۴٠ بسته غذایی، ۹۵۸ قوطی کنسروجات، ١٩٤ قرص نان و ٥٤٠ کیلوگرم برنج بین افراد متأثر از سیل و آبگرفتگی توزیع شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۸ دستگاه ماینر غیرمجاز در روستای دودهک دلیجان
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • استعدادیابی آینده سازان فوتبال در استان یزد
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • امدادرسانی به ۶۲۰۰ نفر در سیل و آبگرفتگی ۱۳ استان
  • برگزاری جشنواره استعدادیابی «ستاره‌های شهر» در قم
  • امدادرسانی به سیل‌زدگان در شرق و جنوب کشور
  • معرفی کرمانشاه به عنوان هاب مدیریت بحران غرب کشور