Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رویداد۲۴  به نوشته خبرگزاری «رویترز»، سخنگوی دولت انگلیس در این مورد گفت: «در حال حاضر ما از وجود هرگونه منافع انگلیسی در این کشتی، بی‌اطلاع هستیم.»

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز اعلام کرد یک کشتی خارجی حامل سوخت قاچاق روز یکشنبه در نزدیکی جزیره «لارک» توقیف شده است. بر اساس بیانیه سپاه، این اقدام در چارچوب مأموریت مقابله با قاچاقچیان سوخت صورت گرفته و روند قضایی در ارتباط با کشتی و خدمه آن آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



ساعتی پس از این بیانیه، برخی از منابع ادعا کردند که این کشتی تحت پرچم انگلیسی فعالیت می‌کرده و توقیف آن نیز به تلافی حمله کماندو‌های انگلیسی به یک نفتکش حامل نفت ایران در نزدیکی «جبل طارق» صورت گرفته است. خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 کشتی توقیف شده در خلیج فارس سپاه پاسداران کشتی خارجی حامل سوخت قاچاق جزیره لارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۴۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان

به گزارش قدس آنلاین، حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به خاک لبنان و هدف قراردادن اهداف غیرنظامی از سوی ارتش این رژیم همچنان ادامه دارد.

خبرنگار المیادین گزارش داد که یک پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی یک تانکر حامل سوخت را در منطقه دورس واقع در البقاع در شرق لبنان هدف قرار داده است.

بنا بر گزارش‌های رسیده برخورد موشک شلیک‌شده از سوی این پهپاد صهیونیستی به موانع خاکی کنار جاده، به زخمی‌شدن راننده این تانکر حامل سوخت انجامیده است.

همچنین در نتیجه این حمله پهپادی ارتش رژیم صهیونیستی به خاک لبنان، تانکر حامل سوخت نیز دچار آسیب شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • فوت سرنشینان خودرو سوختبر
  • فوت سرنشینان خودرو سوخت‌بر بر اثر واژگونی
  • آزمایش اولین «واکسن شخصی» برای نوعی از سرطان روی بیمار انگلیسی
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • ۳ شناور حامل کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر توقیف شد
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • امدادرسانی به خدمه کشتی تانزانیایی در خلیج‌ فارس
  • ۲ سواری حامل سوخت قاچاق در نهبندان توقیف شد
  • استقرار هزاران نظامی و یک جنگنده یوروفایتر تایفون انگلیسی در لهستان