Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-06@22:19:05 GMT

درخشش خرید جدید پرسپولیس در ترکیه

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۴۹۰۸

 گابریل کالدرون که تصور نمی‌کرد وحید امیری این‌قدر آماده و سرحال باشد در بازی دوستانه تیمش در چند نوبت او را تشویق کرد و به اطرافیانش گفت: «وحید امیری عجب بازیکن خوبی است. او همان بازیکنی است که من می‌خواستم.»

اخبار ورزشی-نکته‌ای که بیشتر توجه گابریل کالدرون را به خود جلب کرد شم گلزنی بالای وحید امیری بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ستاره ملی‌پوش به‌راحتی گل می‌زد تا به سرمربی آرژانتینی یادآوری کند توانایی بازی در خط حمله را نیز دارد. وحید امیری در ابتدای لیگ شانزدهم نیز که پرسپولیس با کمبود مهاجم مواجه شده بود گل‌های سه امتیازی و حساسی برای برانکو زد و نشان داد می‌تواند در خط حمله کارایی داشته باشد. همچنین امیری در بازی درون‌تیمی عصر دوشنبه هماهنگی خوبی هم با علی علیپور، مهاجم اول پرسپولیس داشت و به خوبی یکدیگر را در زمین پیدا می‌کردند. 

به نظر می‌رسد چنانچه پرسپولیس نتواند مهاجم خارجی ششدانگ و مناسبی پیدا کند آنگاه کالدرون می‌تواند روی وحید امیری به عنوان زوج علی علیپور حساب ویژه‌ای باز کند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس پرسپولیس فوتبال کالدرون علیپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۴۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، عیسی آل کثیر، مهاجم جنوبی پرسپولیس که از ابتدای نیم فصل دوم به جمع سرخ‌ها اضافه شد و به عنوان تنها مهاجم تخصصی این تیم کار خود را ادامه می‌دهد، در این مدت نمایش امیدوار کننده‌ای داشته است.

آل کثیر در بازی هفته گذشته تلاش کرد دروازه تیم سابق خود، سپاهان اصفهان را در آزادی باز کند اما موفق به این کار نشد تا پس از سه بازی گلزنی متوالی، روند خوب او متوقف شود.

آل کثیر با هفت گل زده در لیگ و جام حذفی در کنار شهاب زاهدی که در زمستان پرسپولیس را ترک کرد برترین گلزنان این فصل پرسپولیس محسوب می‌شوند که حالا عیسی فرصت این را دارد در ۵ بازی باقی مانده لیگ علاوه بر بهتر کردن آمار خود و تبدیل شدن به برترین گلزن این فصل لیگ برتر پرسپولیس، در دفاع از عنوان قهرمانی پرسپولیس نیز سهم مهمی داشته باشد.

عیسی این هفته باید مقابل مدافعان باانگیزه نساجی در ورزشگاه وطنی برای گلزنی تلاش کند.

دیگر خبرها

  • پلن B و C اوسمار برای جانشینی اورونوف
  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • درخشش ستاره جنجالی: ایکاردی واقعی برگشت!
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • صادقی یا امیری: اوسمار امروز تصمیم می‌گیرد
  • نوبت به تست ترابی در پست جدید رسید
  • کاپیتان پرسپولیس آماده ایفای نقش در خط حمله
  • پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس
  • حالا وقت رفتن شاگرد سابق گواردیولا است؛ چرا آرسنال باید گابریل ژسوس را در تابستان بفروشد؟