Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمدجواد جمالی نوبندگانی»، نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، در خصوص سریال گاندو به خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا گفت: چگونه است که در رابطه با اکثر فیلم ها و سریال ها هیاتی نشست می گذارد و موضوعات اخلاقی و حداقل های حجاب و مسایل فرهنگی را مورد توجه قرار می‌دهد اما درباره گاندو این چنین نشد. معتقدم عوامل این سریال باید مسایل امنیتی مهم را با مسئولین وزارت اطلاعات، اطلاعات سپاه و حتی وزارت خارجه نشست می گذاشتند و هماهنگی می کردند که برخی تناقض ها را در فیلم، شاهد نباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم هایی که مربوط به مسایل امنیت ملی است  نیاز به هماهنگی دارد.

او ادامه داد: مثلا برخی به ما مراجعه می کنند که فرمانده وقت سپاه در آن زمان گفته است که فلان قضیه طبیعی بوده اما در اینجا می گویند دست صهیونیست ها در کار است. برخی مواقع ممکن است که برآوردهای اولیه اطلاعاتی به یک نتیجه برسد ولی چند ساعت که گذشت، یک سری اطلاعات جدید برسد و آنها را در کنار هم قرار دهند و نتیجه گیری را عوض کنند. هیچ اشکالی ندارد در دنیا این اتفاقات می افتد.

جمالی نوبندگانی بیان کرد: معتقدم اگر هماهنگی ها صورت می گرفت این تناقضات بوجود نمی آمد. کاش نوشته اولیه را برای بیننده توضیح می دادند که در دو زمان مختلف نظرها تغییر کرده است و بینندگان عزیز حواسشان باشد.

سخنگوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان در خصوص اظهار نظر ابوترابی فرد مبنی بر دریافت آپارتمان توسط برخی از نمایندگان در ازای کناره گیری از استیضاح وزرا گفت: به خود ابوترابی هم‌گفتم این موضوع هر کسی در مجلس را در مذان اتهام قرار  می دهد. بهتر بود اول اسامی را به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ارایه می دادند و من خودم این اسامی را بعد از اثبات اعلام می کردم. این موضوع به شورای نگهبان ارایه نشده است. گفته شده این افراد در حد انگشتان دست است. سوال این است که اگر در حد انگشتان دست باشد این ادعا درباره ۲۹۰ نماینده چقدر می تواند، موثر باشد. ابوترابی قولی نداده است که اسامی را منتشر می کند و هنوز شکایتی از نمایندگان دریافت نکرده ایم. 

خبرنگار: رستمی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حجاب رانت خواری شورای نگهبان عضو کمیسیون امنیت ملی وزارت خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۴۹۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور کشور به ریاست سردار سعید محمدی جانشین معاون اجرایی رییس جمهور در راهیان نور و نمایندگان وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی توسط ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد.

این نشست پیرو جمع بندی فعالیت‌های دستگاه اجرایی در راهیان نور جنوب کشور و ارایه گزارش توسط نمایندگان دستگاه‌ها و ارایه برنامه جهت راهیان نور غرب و شمال غرب برنامه ریزی شده بود.

در ابتدای این جلسه دبیر ستاد مرکزی راهیان نور سرهنگ پاسدار روح الله محمد حسین زاده گفت: ۱۳ اردیبهشت همزمان برنامه صعود بازی دراز افتتاحیه راهیان نور غرب و شمال غرب صورت می‌پذیرد.

در ادامه سردار سعید محمدی جانشین معاون اجرایی رییس جمهور در راهیان نور افزود: با راهبری سردار کارگر و حضور پرتلاش سرهنگ روح الله محمد حسین زاده و با پیگیری دستگاه‌های اجرایی امسال راهیان نور نسبت به تمام سال‌های گذشته یک جهش چشمگیر و قابل رؤیت داشته است.

وی با توجه به سفر هرساله رییس جمهور به استان خوزستان گفت: سفرهای استانی استان خوزستان امسال برای سومین سال متوالی در ایام اوج راهیان نور جنوب برنامه ریزی و انجام می‌شود که این نشان از اهمیت و اولویت دار بودن راهیان نور برای دولت است.

محمدی در بخش پایانی به تفاوت‌های عمده فرهنگی، زیرساختی و جعرافیایی راهیان نور غرب و شمال غرب اشاره کرد.

در همین راستا نمایندگان تام الاختیار دستگاه‌های اجرایی و وزارتخانه‌ها نیز گزارش عملکرد مجموعه خود را در راهیان نور جنوب کشور ارایه و برنامه‌های مد نظر جهت برگزاری راهیان نور غرب و شمال غرب را نیز مورد بررسی قراردادند.

کد خبر 6086364 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • اتخاذ بیش از ۵۰ مصوبه برای حل مسائل و مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • سند جامع سلامت، محور کار شورای سلامت باشد
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • قانون عفاف و حجاب قانونی و شرعی است که باید همه به آن پایبند باشند
  • پوتین: نظم نوین جهانی باید منافع اکثر کشورها را تأمین کند
  • روسیه: نشست درباره افغانستان باید در هماهنگی با کابل باشد
  • وزیر کشور: اجرای حجاب یک دستور قانونی است/ بانوانی که در این زمینه دچار اهمال و غفلت باشند با تذکر باید به آن احترام گذارند؛ اگر توجه نکنند طبق قانون ورود می‌شود/ فراجا با ورود افراد آموزش دیده اقدام به اجرای طرح نور کرده است
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • برگزاری نشست شورای هماهنگی ستاد مرکزی راهیان نور
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد