Web Analytics Made Easy - Statcounter

گردهمایی فارغ التحصیلان دانشگاه خوارزمی برگزار شد و طی آن اساسنامه تشکیل کانون دانش آموختگان که از سوی وزارت علوم پذیرفته شده، به بحث و بررسی گذاشته شد.  به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گردهمایی دانش آموختگان دانشگاه با حضور فارغ التحصیلان سال‌های گذشته دانشگاه و مسئولان عالی رتبه امروز کشور در سالن غدیر دانشگاه خوارزمی کرج برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عزیزاله حبیبی، رئیس دانشگاه خوارزمی در ابتدای این مراسم، به معرفی و توصیف شرایط کنونی این دانشگاه پرداخت و گفت: فارغ التحصیلان دانشگاه سرمایه‌های بیکران و همیشه جاری دانشگاه هستند و حضور آنان در دانشگاه مایه برکت و قوام مجموعه آموزشی است.

حبیبی خطاب به فارغ التحصیلان دانشگاه بیان کرد: ما با حضور شما می‌توانیم در رشد و توسعه دانشگاه گام‌های استوار تری برداریم و با کمک‌های شما مراکز رشد و دانش بنیان خود را در فضایی فعال‌تر از حال به جامعه و صنعت کشور معرفی کنیم.

رئیس دانشگاه خوارزمی خدمات متقابل بین دانشگاه و دانش آموختگان دانشگاه را بسیار گسترده توصیف کرد و افزود: ما همواره آماده ایم از ور فارغ التحصیلان با سازوکار مشخص و بسترسازی بهره‌مند شویم.

سپس حجت الاسلام هاشمی، نماینده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه به بیان نقش و جایگاه دانشگاه و ایجاد ساختار مناسب جهت بهره گیری از توانمندی‌های دانش آموختگان پرداخت و توجه و تمرکز به آینده دانشگاه را با حفظ گذشته ضروری ذکر کرد.

هاشمی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری بیان کرد: دانشگاه خوارزمی در ۱۰۰ سال دوم خود قرار دارد و با حرکت رو به رشدی را برای دانشگاه برپایه این بیانیه گام دوم انقلاب ضروری است.

نماینده نهاد رهبری در دانشگاه خوارزمی افزود: از امروز دانشگاه با حضور شما باید متفاوت از روز‌های قبل باشد و جوشش و همراهی شما کمکی برای مدیران دانشگاه تا دیگر هیچ فرهیخته و اندیشمندی از دانشگاه جدا نشود و دانشگاه را خانه خود و فضایی برای فعالیت‌های علمی و اجتماعی خود بداند.

گفتنی است؛ اساسنامه تشکیل کانون دانش آموختگان دانشگاه که در مرحله اول توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری پذیرفته شده و با برگزاری انتخابات انجام شده امور حقوقی خود را جهت سیر مراحل قانونی و ثبت ادامه می‌دهد.

این همایش با حضور چهره‌های ملی دانش آموخته همچون اکرمی، وزیر سابق آموزش و پرورش و از رؤسای سابق دانشگاه، کریم زارع، از از رؤساء سابق دانشگاه، محمود گودرزی، وزیر سابق وزارت ورزش و جوانان، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و معاونین و مدیران کل وزارت خانه‌های مختلف کشور برگزار شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه خوارزمی سالن غدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۵۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط

پروین پشتکوهی مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان گفت: امیرعلی مهرابی در رشته لکوکیدز (مهندسی خلاقیت) و حسین شکری‌نیا در لیگ لکو الک (آزمایشگاه الکترونیک) به ترتیب مقام‌های دوم و سوم، و سهمیه شرکت در مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط کشور عمان را دریافت کردند.

وی افزود: مسابقات کشوری دانش‌آموزی لکوکاپ ایران دو روز پیش، ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ در دانشگاه شهید بهشتی تهران برگزار شد و در این رویداد هزار گروه برتر حوزه رباتیک از سراسر کشور در ۱۵ رشته و ۳۰ لیگ با هم رقابت کردند.

لکوکاپ به عنوان یکی از بزرگترین رویداد‌های پژوهش محور دانش‌آموزی در خاورمیانه است که هر سال در دانشگاه‌های برتر برگزار می‌شود.

این رویداد پژوهشی با ایجاد بستری مناسب، این امکان را به کودکان و نوجوانان می‌دهد که در هر رشته‌ای که فعالیت کرده‌اند، خلاقیت و مهارت‌های فرا گرفته خود را به نمایش بگذارند و با سایر دانش‌آموزان رقابت کنند.

مسابقات جهانی مسقط آذر ۱۴۰۳ در کشور عمان برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ظرفیت کافی برای به‌کارگیری فارغ التحصیلان مامایی وجود ندارد
  • تعهد اشتغال ۷۵۰۰ فارغ‌التحصیل بیکار در همدان
  • نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز برگزار می‌شود
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • راه‌یابی دو عضو کانون پرورش فکری به مسابقات لکوکاپ جهانی مسقط
  • توضیحات مهم سخنگوی شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب/ تشکیل سازمان «سپند» تأیید شد
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز
  • تشکیل سازمان «سپند» به تایید شورای نگهبان رسید/ تائید طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بها
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ‌التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • بیانیه انجمن اسلامی فارغ التحصیلان آمریکا و کانادا در پی جنبش جهانی حمایت از فلسطین