Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از لرستان، سعید محمد، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا پنجشنبه، بیست و هفتم تیر در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در لرستان، با ارائه گزارشی از فعالیت‌های قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در لرستان، اظهارکرد: در لرستان هشت طرح عمرانی در حوزه‌های راه، راه‌آهن و سد سازی با دو هزار و 500 میلیارد تومان در دست اجرا داریم که 500 میلیارد تومان مطالبات معوق قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) 33 هزار میلیارد تومان از دولت طلب دارد که این رقم معادل حدود 50 درصد کل بودجه عمرانی سالانه دولت است.
محمد در بخشی از سخنانش با اشاره به سیل فروردین ماه امسال در لرستان، اظهارکرد:در سیلابی که امسال اتفاق افتاد مجموعه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) و سپاه پاسداران افتخار این را داشت که حدود 929 ماشین‌آلات و تجهیزات و هزار و 800 نفر نیروی انسانی را درگیر و از منابع خود حدود 180 میلیارد ریال در لرستان هزینه کند.
وی افزود: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) در جریان سیلاب اقدامات خوبی انجام داد به‌ویژه در زیرساخت‌های مهندسی، بازسازی جاده معمولان و پلدختر و پُل‌های اتصالی بین استان لرستان و ایلام ازجمله پُل وحدت و پُل خلف‌آباد ماژین اقدامات خوبی انجام شد.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) گفت: با پیگیری بسیار زیاد استاندار لرستان و اسلامی وزیر راه و شهرسازی قرارداد جاده خرم‌آباد ـ معمولان ـ پلدختر منعقد و قطعه یک آن تبدیل به قرار‌داد شد و چند روز پیش به مجموعه قرارگاه ابلاغ شد.
وی بازسازی جاده خرم‌آباد ـ معمولان ـ پلدختر را یکی‌از درخواست‌های مردم منطقه دانست و عنوان کرد: این جاده باید تبدیل به یک جاده ایمن و پایدار شود تا در سیلاب‌ها دچار آسیب نشود.
محمد با اشاره به این‌که مراسم کلنگ‌زنی جاده خرم‌آباد ـ معمولان ـ پلدختر طی دو هفته آینده انجام می‌شود، تصریح کرد: البته از امروز همکاران ما در این پروژه شروع به کار می‌کنند.
قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء در زمینه تربیت جوانانی ماهر و متخصص اقدام کند
آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد نیز در این دیدار با قدردانی از اقدامات قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، گفت: فعالیت‌های این قرارگاه نشانه همت بلند این مجموعه و موجب خوشحالی تمام ملت ایران است. وی افزود: کارهای شما نماد پیشرفت و توسعه مدنظر مقام معظم رهبری است و برای شما یک کارنامه درخشان ایجاد کرده است.
نماینده ولی‌فقیه در لرستان ادامه داد: ایستادگی قرارگاه در مقابل مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها برای جوانان الگو شده است و در گام دوم انقلاب باید به‌دنبال تربیت جوانانی ماهر و متخصص بود تا ادامه راه هموار شود.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری بین المللی قرآن ایکنا لرستان اقتصاد قرارگاه خاتم الانبیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۵۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم

به دنبال بارش باران و طغیان رودخانه‌ها در مسیر جاده دولت‌آباد ـ روداب غربی، راه ارتباطی به ۵۰ روستا مسدود شد. 

صادق دادالله‌پور معاون عمرانی و رئیس ستاد بحران بم با اشاره به اینکه به واسطه بارش باران و طغیان رودخانه‌ها در مسیر جاده دولت‌آباد ـ روداب غربی، راه ارتباطی ۵۰ روستا تا اطلاع ثانوی بسته است، گفت: تلاش ها برای بازگشایی این محور همچنان ادامه دارد.ن عمرانی و رئیس ستاد بحران بم با اشاره به اینکه به واسطه بارش باران و طغیان رودخانه‌ها در مسیر جاده دولت‌آباد ـ روداب غربی، راه ارتباطی ۵۰ روستا تا اطلاع ثانوی بسته است، گفت: تلاش ها برای بازگشایی این محور همچنان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بهره برداری از دومین دستگاه رادیولوژی بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • مسدود شدن راه ارتباطی ۵۰ روستا در بم
  • کاشت ۸۰ هکتار باغ زیتون در لرستان
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • طوفان در زاهدان جان یک نفر را گرفت
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد