Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

آرتین کمالی اظهار داشت: 10 هزار و 232 نفر در سه ماهه اول امسال به دلیل صدمات ناشی از نزاع به ادارات پزشکی قانونی استان آذربایجان شرقی مراجعه کردند، این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که تعداد مراجعین نزاع 9 هزارو 587 نفر بود، بیش از 6 درصد افزایش یافته است.

وی افزود: از کل مراجعان نزاع در طی این مدت 7 هزارو 558 نفر مرد و 2 هزارو 674 نفر زن بودندکه نسبت به مدت مشابه سال گذشته هر کدام به ترتیب حدود 6.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 و 7 درصد افزایش را نشان می دهد.

کمالی گفت: در خرداد ماه امسال نیز آمار مراجعان نزاع با 176 نفر افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل به 3 هزارو 867 نفر رسیده است که از این تعداد 2 هزارو 901 نفر مرد و 966 نفر زن بوده اند.

وی افزود: کل مراجعان مصدومان مدعی صدمات نزاع در سال 97 به ادارات پزشکی قانونی استان برابر با 37 هزارو 500 نفر بود که از این تعداد 27 هزارو 192 نفر مرد و 10 هزارو 308 نفر زن بودند.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: آذربایجان شرقی نزاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۵۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه

به گفته‌ فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی و دادستان مرکز استان عوامل نزاع و درگیری شب گذشته پل قویون ارومیه شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، شب گذشته تصاویری از درگیری عده‌ای از جوانان قمه و چماق به دست در پل قویون ارومیه به‌طور وسیع و گسترده در فضای مجازی منتشر و موجب برهم زدن آرامش شهروندان ارومیه‌ای شد، چرا که این درگیری و شیوه راهبندان این افراد در یکی از اصلی‌ترین و پرترددترین محورهای ارتباطی درون شهری ارومیه رخ داده بود.

در همین راستا سردار رحیم جهانبخش اظهار کرد: در پی وقوع نزاع و درگیری امشب در یکی از محلات ارومیه و انتشار کلیپ آن در فضای مجازی، بنا به حساسیت موضوع، تمامی متهمان شناسایی شده و رسیدگی سریع به آن در دستور کار ویژه پلیس استان قرار گرفته است.

وی افزود: پس از تکمیل پرونده و دستگیری متهمان، جزئیات آن به اطلاع عموم شهروندان عزیز قرار خواهد گرفت.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی تاکید کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و قطعاً اجازه جولان به مخلان امنیت عمومی را نمی‌دهیم.

در همین راستا حسین مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان‌غربی از شناسایی و دستگیری عاملان نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه خبر داد.

وی افزود: در پی وقوع نزاع و درگیری افرادی در خیابان منتهی به پل قویون ارومیه که موجب ایجاد رعب و وحشت در بین شهروندان شده بودند، موضوع به طور ویژه در دستور کار دادستانی مرکز استان آذربایجان غربی قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز آذربایجان‌غربی گفت: با اشراف اطلاعاتی، بررسی‌های همه جانبه و تحقیقات همه دستگاه‌های امنیتی، این افراد را که با یکدیگر درگیر شده بودند، شناسایی و مشخص شد که از اراذل و اوباش سطح‌دار هستند.

مجیدی ادامه داد: پس از بررسی و پیگیری‌های مجدانه انتظامی و قضائی و تلاش‌های پلیس امنیت و همراهی دستگاه قضائی عوامل شرارت که ٧ نفر بودند، ۴ نفر از آن‌ها در شهرستان‌های همجوار دستگیر و ٣ نفر دیگر نیز شناسایی و در کوتاه‌ترین زمان ممکن دستگیر و با آن‌ها برخورد خواهد شد.

کد خبر 748036

دیگر خبرها

  • شناسایی و دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • رقابت ۲ هزارو ۵۰۰ داوطلب رشته ریاضی فیزیک در آذربایجان غربی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش فعالیت‌های اکتشاف معادن در آذربایجان‌شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های ناشی از تصادفات در آذربایجان شرقی
  • رقابت بیش از ۵۲ هزار داوطلب در کنکور سراسری آذربایجان غربی 
  • افزایش ۱۱.۱۵ درصدی مبادلات گمرکی آذربایجان شرقی
  • مبادلات گمرکی آذربایجان شرقی ۱۱.۱۵ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۳۱ درصدی تردد از مرز تمرچین