Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@13:19:54 GMT

دبیر فدراسیون تکواندو: نگران آینده تکواندو نیستیم

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۴۴۵۵۴۵۳

دبیر فدراسیون تکواندو: نگران آینده تکواندو نیستیم

مسعود امینی روز جمعه در حاشیه برگزاری مسابقات پومسه قهرمانی کشور در اصفهان در گفت وگو با ایرنا افزود: برای پشتوانه سازی تیم‌های ملی در فدراسیون تکواندو بررسی‌های فنی لازم انجام و در این راستا برنامه‌ریزی شد و از سازمان تیم‌های ملی خواستیم با اجرایی کردن این برنامه‌ها آینده تیم‌های ملی را تامین کند.

وی با بیان اینکه تکواندو خانواده بزرگی است و بیش از یک میلیون و ۱۰۰ هزار نفر ورزشکار سازمان یافته دارد که حدود ۷۵۰ هزار نفر آنها به صورت حرفه ای فعالیت می‌کنند، اظهارداشت: در بین این خانواده بزرگ استعدادهای درخشانی وجود دارد که با کمی سرمایه‌گذاری بر روی آنها می‌توانیم آینده روشنی برای تکواندو ایران رقم بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر فدراسیون تکواندو راه اندازی لیگ خردسالان را از جمله برنامه‌های فدراسیون برای پیشتوانه سازی این رشته بیان و اضافه کرد: این لیگ منسجم، آینده ساز تکواندو کشور است.

وی ادامه داد: با توجه به عملکرد تیم‌های نوجوانان و جوانان در مسابقات بین‌المللی به نظرم در آینده تکواندو ایران قدرتمندتر از گذشته ظاهر خواهد شد.

امینی درباره عملکرد تیم ملی تکواندو در مسابقات قهرمانی جهان که در منچستر انگلیس برگزار شد، تصریح کرد: عدم موفقیت ملی پوشان ما در چند وزن به دلیل کارشکنی انگلیسی ها بود زیرا ملی‌پوشانی که بارها به اروپا اعزام شده بود و ویزا دریافت کرده بودند این‌بار نتوانستند در زمان مقرر وارد انگلیس شوند و انگلیسی‌ها رفتاری را انجام داد که با روح ورزش مغایر بود.

به گفته وی بیش از ۲ دهه است که در سکوهای جهانی قرار داریم و شکست و پیروزی را می‌پذیریم اما تحلیل ما این است که میزبان مسابقات یعنی انگلیس در این خصوص کوتاهی کرد و مسلله را مهندسی شده پیش برد.

دبیر فدراسیون تکواندو تصریح کرد: مسابقات منچستر برای ما آزمونی بود تا دقیق‌تر عمل کنیم.

وی ایران را یکی از مدعیان اصلی تکواندو جهان دانست و گفت: هرچه آنها برنامه‌ریزی کنند ما باید دقت بیشتری انجام دهیم و ملی‌پوشان خود را آماده‌تر کنیم.

امینی همچنین درباره سطح پومسه (نمایش فنون تکواندو) کشور گفت: پومسه بعد از ۱۴ سال هنوز برای تکواندو ایران جدید است و با آیین نامه ها و ضوابط مربوط به مسابقات آن هنوز شناخت دقیقی نداریم اما با اینحال سوم جهان هستیم و این قابل ستایش است.

وی بابیان اینکه می‌طلبد فدراسیون توجه جدی‌تری به پومسه داشته باشد، افزود: این رویکرد مورد توجه فدراسیون تکواندو است و قصد داریم برای سال‌های آینده برنامه‌های بهتری را برای پومسه و تیم های ملی آن داشته باشیم.

دبیر فدراسیون تکواندو ادامه داد: در کمیته فنی پومسه از برترین استادان تکواندو کشور استفاده و برنامه‌ریزی این کمیته توسط شایسته‌ترین افراد انجام می شود.

انتخابات هیات‌های تکواندو استان ها از دیگر سوال مطرح شده با دبیر فدراسیون تکواندو بود که امینی پاسخ داد: در چند استان کشور هیات تکواندو به صورت سرپرستی اداره می شود که قصد داریم انتخابات آنها را هرچه سریع‌تر برگزار کنیم اما فرآیند مقدماتی برگزاری انتخابات باید توسط ادارات ورزش و جوانان این استان ها انجام شود تا بتوانیم انتخابات آنها را برگزار کنیم.

/‏۶۰۲۶/‏ ۲۰۹۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تکواندو اصفهان ورزشی رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۵۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سیا نگران روابط ایران و روسیه شد/ برنز به ایران اتهام زد

 "ویلیام برنز" رییس سیا با مطرح کردن ادعاهایی درباره همکاری دفاعی ایران و روسیه، گفت که شراکت روسیه و ایران در حال پیشروی "در مسیر بسیار خطرناکی" است.


پایگاه خبری بیزینس اینسایدر گزارش داد که برنز در گفت‌وگویی با شبکه سی‌بی‌اس مدعی شد، روسیه در ازای دریافت کمک‌های نظامی برای جنگ در اوکراین در حال ارائه ،کمک‌هایش به ایران در زمینه برنامه موشکی آن است.

روسیه از سوی اوکراین و متحدان غربی آن به استفاده از پهپادهای ایرانی در جنگ اوکراین متهم شده است.

ایران این ادعا را رد کرده و گفته است که همکاری‌های نظامی آن با روسیه در چارچوب روابط دفاعی دوجانبه بوده و ارتباطی به جنگ اوکراین ندارد.

مقامات ایران همنین تاکید کرده‌اند، برخلاف متحدان غربی اوکراین که آشکارا به مداخله نظامی در این جنگ می‌پردازد، از هیچ یک از طرفین این جنگ حمایت نمی‌کند و آماده میانجیگری برای رسیدن به راهکاری برای حل‌وفصل سیاسی این مناقشه است.


با این حال، برنز مدعی است که ایران تسلیحاتی به روسیه داده که در جنگ اوکراین، از جمله علیه زیرساخت‌های غیرنظامی استفاده شده‌اند.


رییس سیا همچنین در ادامه مدعی شد که روسیه در حال بررسی عرضه هواپیماهای جنگنده به ایران نیز هست.


برنز در بخش دیگری از اظهاراتش درباره ایران گفت که برنامه هسته‌ای ایران بیش از پیش پیشرفته است.


او مدعی شد که برنامه هسته‌ای ایران "تا حدی پیشرفته است که اگر بخواهند پافراتر بگذارند، غنی‌سازی ۹۰ درصدی تنها چند هفته طول می‌کشد."

برنز با ادعای این که ایران پیشتر، در برنامه هسته‌ای خود اهداف نظامی را دنبال می‌کرد که در سال ۲۰۰۳ متوقف شد، گفت که فکر نمی‌کند ایران تلاش‌ها برای ساختن تسلیحات هسته‌ای را ازسرگرفته باشد.


ادعای برنز درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران در حالی مطرح می‌شود که مقامات ایران تاکید کرده‌اند تولید و بکارگیری تسلیحات اتمی جایی در برنامه دفاعی ایران ندارد و برنامه هسته‌ای ایران تنها ماهیتی صلح‌آمیز را دنبال می‌کند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903349

دیگر خبرها

  • خط و نشان فدراسیون برای باشگاه‌ها/ الزامات حرفه‌ای رعایت نشود لیگ آینده به تعویق می‌افتد+ فیلم
  • هماهنگی با ثبت احوال برای حضور تماشاگران روی صندلی مشخص؛ علوی: الزامات رعایت نشود لیگ به تعویق می‌افتد
  • علوی: در صورت عدم انجام الزامات، لیگ آینده به تعویق می‌افتد!
  • احتمال تعوق مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • نظر محمدرضا طالقانی درباره رسول خادم و علیرضا دبیر و درخواست مهمش از رئیس فدراسیون کشتی | ویدئو
  • رئیس سیا نگران روابط ایران و روسیه شد/ برنز به ایران اتهام زد
  • دبیر مجمع: انتخابات فدراسیون شطرنج اواخر تیر برگزار می شود
  • شطرنج‬ مربیان در سیدبندی المپیک/ تنور تکواندو داغ‌تر از همیشه
  • ۸۱درصد کل سدهای این استان پر شد | اگر بارش ها شدید هم باشد نگران نیستیم
  • سکوت دبیر و ادامه جولان چاقوکش‌ها در کشتی