Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از شاهرود، معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود از توافق با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان سمنان در راستای برگزاری دوره های آموزشی توانمند سازی مدیران استان سمنان خبر داد و افزود یک دوره آموزشی در راستای توانمند سازی مدیران استانی هنگام وقوع حوادث طبیعی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجتبی واحدی از استقبال مرکز آموزش استانداری سمنان در خصوص برگزاری سایر دوره های آموزشی سازمان برنامه و بودجه توسط اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود خبر داد و گفت: مقرر گردیده است که لیست 22 دوره آموزشی سازمان برنامه و بودجه به دانشگاه ارسال شود تا با بررسی دوره ها در خصوص برگزاری دوره ها توسط اساتید خودمان اقدام کنیم.

وی ادامه داد: در همین راستا اولین دوره آموزشی در راستای توانمند سازی مدیران استانی هنگام وقوع حوادث طبیعی با عنوان "دوره آموزشی مدیریت بحران" امروز پنجشنبه ٢٧ تیر ماه ٩٨ برای آموزش مدیران سازمانهای مختلف استان سمنان در سازمان برنامه و بودجه استان سمنان توسط عباس کنگی عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود برگزار شد.

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود با ذکر این مطلب که این دوره به درخواست سازمان برنامه و بودجه استان سمنان و در محل تالار فجر این سازمان برگزار شد تصریح کرد: طی توافق صورت گرفته توسط معاونت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود با آموزش استانداری سمنان، دوره آموزشی مدیریت بحران با شرکت مدیران سازمان های مختلف استان در تاریخ پنجشنبه ٢٧ تیر ماه ٩٨ توسط کنگی عضو هیات علمی واحد شاهرود برگزار شد.

مجتبی واحدی در توضیح علت برگزاری این کارگاه گفت: پس از حوادث ناگوار سیل در ابتدای سال 98 بر آن شدیم که از پتانسیل واحد و توانمندی اعضای هیات علمی دانشگاه جهت کمک به مدیریت بحران کشور استفاده کنیم و در همین راستا جلساتی با مدیریت بحران و مرکز آموزش استانداری برگزار شد که با استقبال استانداری سمنان مواجه شد.

وی با بیان اینکه رویکرد این کارگاه آموزشی استفاده از فناوریهای نوین در مدیریت بحرانهای طبیعی بود تصریح کرد: در کارگاه برگزار شده راهکارهای عملیاتی جهت کاهش خسارات و تلفات رویدادهای طبیعی (زلزله، سیل، فرونشست زمین و ...) مورد بحث و بررسی قرار گرفت. محورهای اصلی کارگاه هم مبتنی بر مدیریت بحران های طبیعی(پیش از رخداد، هم زمان با رخداد و پس از رخداد بحران) متمرکز بود. در این راستا نرم افزار مدیریت مخاطرات طبیعی و اپلیکیشن گزارشگر بحران معرفی و بصورت عملیاتی مورد آموزش قرار گرفت و در پایان کارگاه تجربیات سیل فروردین ماه در استان گلستان و استان خوزستان مورد بحث قرار گرفت.

معاون علمی واحد شاهرود در بیان توانایی‌های علمی و تجربیات مدرس این دوره گفت: عباس کنگی دانشیار گروه زمین شناسی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود و طراح سامانه تخمین سریع خسارات زلزله است که این سیستم تا کنون در برخی از سازمان های دولتی بصورت عملیاتی مورد استفاده قرار گرفته است. وی همچنین فعالیت‌های پژوهشی و صنعتی زیادی در خصوص پیش بینی و مقابله با بلایای طبیعی از جمله "طراحی سامانه مدیریت بحران و ارزیابی خسارت زلزله" را در کارنامه خود دارد و علاوه بر اینها مدیر مسؤول مجله رسوب و سنگ رسوبی است.

انتهای پیام /

295 / 167 شاهرود دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود دکتر مجتبی واحدی سازمان برنامه و بودجه استان سمنان دکتر عباس کنگی استانداری سمنان مدیریت بحران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: شاهرود دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود سازمان برنامه و بودجه استان سمنان استانداری سمنان مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۴۴۵۵۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»

بهزاد کیامهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: نخستین دوره علمی آموزشی زیارتی ستاد کانون‌های مساجد کشور در قالب طرح «شمس» با هدف آموزش زوج‌های جوان به صورت خالق و کلیدی (ویژه مدیران کانون فرهنگی هنری مساجد) برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: طرح «شمس» با آموزش زوج‌های جوان جهت کسب آرامش اعضای خانواده و جریان سازی در فعالیت اجتماعی پیش بینی شده است که سهمیه استان کردستان برای شرکت در آن ۲۰ زوج است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کردستان، با بیان اینکه این طرح از تاریخ ۱۸ اردیبهشت در مشهد مقدس آغاز می‌شود، افزود: زیارت خاص همراه با اهدای هدیه متبرک و غذای حضرتی، ویژه برنامه‌های سیاحتی، دوره آموزش تخصصی ویژه زوجین همراه با ارائه گواهی و … از جمله برنامه‌های این طرح است.

کیامهر به شرایط شرکت کنندگان در دوره اشاره کرد و افزود: این دوره ویژه زوج‌های جوانی است که تاریخ عقد آنها بیش از پنج سال نباشد و یکی از زوجین حتماً مدیر کانون‌های مسجد باشد.

به گفت وی، این طرح به همت ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و با همکاری بنیاد خانواده و ستاد ملی جمعیت برگزار می‌شود و زوجین باید نسبت به ثبت‌نام در سامانه بچه‌های مسجد به آدرس https://bachehayemasjed.ir/sham اقدام کنند.

کد خبر 6098063

دیگر خبرها

  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • عموعابدینی: آمایش رشته‌های تحصیلی در دستور کار وزارت علوم و شورای انقلاب فرهنگی است
  • برگزاری مسابقه رباتیک ورزشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • کمبود نیروی انسانی و بودجه پیشگیری در حوزه مدیریت بحران
  • استان سمنان در فهرست شهرهای پر تنش آبی کشور
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • آموزش ۷۰۰ دانش‌آموز در مدرسه رباتیک امیرکبیر
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد مرکزی با یک واحد صنعتی
  • کسب رتبه ۱۴ دانشگاه مازندران در بخش آموزش در میان دانشگاه‌های کشور